لوازم جانبی

سریع ترین راه برای تمیز کردن کیف تلفن همراه در خانه

برای محافظت از بدنه گوشی خود و البته برای زیباتر جلوه دادن می توانید از یکی از محبوب ترین لوازم جانبی استفاده کنید. قاب موبایل این محصول که دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است معمولاً در دو نوع سیلیکونی و ژله ای موجود است.
در اولین روزهای استفاده از قاب گوشی ، همه چیز عالی است ، اما اکثر عکس ها بعد از مدتی وضوح و زیبایی روز اول را ندارند. به عبارت دیگر ، قاب های سیلیکونی پس از مدتی سیاه می شوند و قاب های ژله ای روی گوشی زرد می شوند. در چنین شرایطی ، آیا مجبوریم دوباره برای خرید فیوز جدید هزینه کنیم یا به دنبال راهی برای تمیز کردن قاب موبایل باشیم؟

اگرچه قاب موبایل قیمت عجیبی ندارد ، اما منطقی نیست که هر بار که سعی می کنیم لکه ها را جایگزین کنیم ، قاب جدیدی جایگزین قاب قبلی شود. به همین دلیل است که در این مقاله سعی می کنیم سریع ترین راه را برای تمیز کردن قاب ژله ای و سیلیکونی گوشی با بررسی چندین راه حل ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

قاب سیلیکونی موبایل را تمیز کنید

قاب های سیلیکونی از جمله فیوزهای محبوب در بازار هستند. این نوع قاب دارای تنوع رنگی منحصر به فرد ، نرم و ظریف است و همچنین از تلفن شما به خوبی در برابر ضربه محافظت می کند. اما متاسفانه انواع زیادی از این محصولات در بازار وجود دارد. بنابراین ، اگر تبلت و لوازم جانبی موبایل شما از یک فروشگاه معتبر تهیه نشده باشد ، ممکن است با کیفیت پایین روبرو شوید.
برای تمیز کردن این نوع قاب ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از تلفن همراه خود خارج کرده و به مدت یک ساعت در محلول حاوی آب داغ و مایع ظرفشویی بگذارید. اگر برای اولین بار یک کیف موبایل را تمیز می کنید ، بهتر است غلظت محلول را افزایش دهید. در نهایت ، قاب را با یک مسواک نرم آغشته به جوش شیرین بشویید. پس از چندین بار تکرار و عدم مشاهده لکه دیگر ، می توانید آن را با آب گرم بشویید و بعد از خشک شدن دوباره از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اگر می خواهید قاب سیلیکونی شما همیشه تمیز و براق باشد ، باید حداقل یک بار در ماه این کار را انجام دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ دوربین عکاسی محبوب در دیجی کالا (۱۸ آبان مهر ۱۴۰۱)

تمیز کردن قاب سیلیکونی با آب و مایع ظرفشویی

محافظ ژله ای گوشی را تمیز کنید

برخی از مارک ها همیشه تلفن های خود را با طراحی شیک و منحصر به فرد روانه بازار می کنند. همچنین باعث می شود مصرف کنندگان تصمیم بگیرند از قاب های ژله ای استفاده کنند تا همیشه این طرح زیبا را ببینند.
اما قاب های بی رنگ و شفاف که به عنوان محافظ گوشی سامسونگ استفاده می شوند یک مشکل بزرگ هستند. این قاب ها معمولاً در معرض نور خورشید یا گرما زرد می شوند. به همین دلیل کاربران سامسونگ همیشه به دنبال راهی برای تمیز کردن قاب گوشی خود هستند. اگر شما هم از قاب ژله ای استفاده می کنید و با این مشکل روبرو می شوید ، بهتر است با ما همراه باشید.

برای تمیز کردن قاب ژله ای زرد رنگ چه باید کرد؟

برای تمیز کردن ژله موبایل ، آن را به مدت 20 دقیقه در یک کاسه آب گرم بگذارید. با این کار قاب گوشی شما خیس شده و آماده تمیز شدن می شود. سپس یک سیخ نرم بردارید و آن را به مدت 5 دقیقه با فشار متوسط ​​روی قاب بمالید. برای گوشه ها می توانید از مسواک قدیمی استفاده کنید که دست نخورده باقی نمانده است.
حالا فیوز خود را در محلول آب گرم و مایع ظرفشویی برای چند دقیقه قرار دهید و دوباره آن را بشویید. برای آخرین مرحله ، چند قطره سفید کننده را در یک کاسه آب بریزید و قالب ژله ای خود را به مدت یک ساعت در این محلول قرار دهید. سپس می توانید قاب را با آب سرد بشویید و بعد از خشک شدن دوباره از آن استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل اپل iPhone 6 Plus

سفید کردن قاب ژله‌ای زرد شده با استفاده از مسواک

نکاتی مهم برای تمیز نگه داشتن قاب گوشی

چربی عامل اصلی قاب های آلوده است. بنابراین ، برای تمیز نگه داشتن قاب گوشی ، بهتر است هرگز گوشی خود را با دستهای کثیف یا چرب نگه ندارید. همچنین ، مطمئن شوید که ماهانه تلفن خود را تمیز کرده و قبل از اینکه خیلی کثیف و کثیف شود ، تمیز کنید.

به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن روکش تلفن همراه خود نباید از حلالها ، اسیدها یا مواد شوینده بسیار قوی استفاده کنید. همچنین ، استفاده از سفید کننده فقط برای قاب های ژله ای بسیار زرد مجاز است و نکات ایمنی مانند دستکش و ماسک را رعایت می کند.

در نهایت ، بهتر است تلفن همراه خود را بعد از تمام مراحل تمیز کردن بشویید. همچنین آن را تمیز کرده و سپس در قاب خود قرار دهید. برای این کار می توانید یک پارچه میکروفیبر یا پنبه را با کمی الکل یا آب غیر سمی مرطوب کرده و بدنه گوشی را با آنها تمیز کنید.
همچنین می توانید از این روش برای تمیز کردن شیشه گوشی استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که باید این کار را بسیار آهسته انجام دهید تا به طور تصادفی خط و خش روی گوشی ایجاد نشود و دوباره هزینه خرید شیشه را متحمل نشوید. برای اطلاع از قیمت شیشه گوشی خود ، می توانید نام مدل را در فروشگاه لوازم جانبی جستجو کنید.
 استفاده از الکل غیر سمی برای تمیز کردن قاب گوشی

تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید

در این مقاله ، با ذکر دو راه حل ، روش هایی را برای تمیز کردن قاب موبایل با هم بررسی کردیم. ما همچنین متوجه شده ایم که مواد اسیدی و حلال ها به محافظت از تلفن ما آسیب می رسانند و نباید از آنها استفاده کنیم.
اگر این راه حل ها برای شما مفید است ، لطفاً آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. واقعاً از چه روشی برای تمیز کردن قاب گوشی خود استفاده می کنید؟ در انتهای این مقاله تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا