لوازم جانبی

چگونه می توان هندزفری بلوتوث را به رایانه متصل کرد؟

با پیشرفت روزافزون تلفن های هوشمند ، تلفن های دستی و هدفون نیز پیشرفته تر شده اند و تولید کنندگان آنها هر روز مدلهای جدیدتری از این محصولات را روانه بازار کرده اند. بر این اساس ، امروزه اکثر گوشی ها به راحتی و در چند ثانیه از طریق بلوتوث به هندزفری متصل می شوند. با این حال ، کارایی هندزفری بی سیم تنها به تلفن های هوشمند محدود نمی شود و این محصولات قابلیت اتصال به رایانه را نیز دارند. اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد ، اما اگر به نکات مهم توجه کنید ، مطمئناً قادر به انجام آن خواهید بود.

چرا هندزفری بلوتوث بخریم؟

اول از همه ، چرا هدست هندزفری یا بی سیم خود را به رایانه متصل نکنید؟ حتماً برای شما هم پیش آمده که می خواهید فیلم مورد علاقه خود را با صدای بلند تماشا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله نهایی بازی ویدیویی مورد علاقه خود را با بیشترین حجم کامل کنید. بدیهی است که این امر هیجان شما را افزایش می دهد و باعث می شود از تماشای فیلم یا بازی بیشتر لذت ببرید. اما آیا این حجم برای دیگران در خانه خوشایند است؟ قطعا نه!
بنابراین ، شما چاره ای جز استفاده از هدفون یا هندزفری ندارید. محصولاتی که در دو نوع با سیم و بی سیم یا بلوتوث تولید می شوند. نسخه کابلی این محصولات اغلب قدیمی به نظر می رسد و ممکن است آن را خیلی دوست نداشته باشید. علاوه بر این ، سیم های آنها ممکن است در وسط بازی و در میان هیجان کمی دست و پا گیر به نظر برسد. بنابراین ، بهتر است از هندزفری بی سیم استفاده کنید و اگر چنین هدفونی ندارید ، به فروشگاه آنلاین Mobile Accessory بروید ، یکی از آنها را در کوتاه ترین زمان می توانید خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور کابل شارژ اصلی آیفون را از کابل شارژ تقلبی تشخیص دهیم؟

نکات مهم قبل از اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر

پس از اتمام کار ، زمان اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر است. برای انجام این کار ، باید چند مورد را از قبل در نظر بگیرید و سپس هدفون بی سیم خود را به لپ تاپ خود وصل کنید. قبل از هر چیز ، مطمئن شوید که لپ تاپ شما دارای بلوتوث داخلی است و در غیر این صورت ، برای آن لپ تاپ بخرید.

مطمئن شوید که هر دو دستگاه شارژ شده اند تا یکی از آنها در وسط جاده یا بعد از اتصال خاموش نشود. در نهایت ، لپ تاپ را خاموش کنید تا در صورت عدم دریافت صدا پس از اتصال دچار سردرگمی نشوید.

توجه به چراغ شارژ هندزفری


نحوه اتصال هدست های بی سیم هندزفری و بلوتوث به Windows

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه و لپ تاپ تقریباً در همه نسخه های ویندوز یکسان است. بنابراین ، قبل از اینکه بتوانید صدای رایانه خود را از هندزفری بی سیم بشنوید ، ابتدا باید به قسمت تنظیمات منوی Start بروید. سپس منوی بلوتوث و سایر دستگاه ها را از برگه دستگاه ها باز کنید. حالا بلوتوث را در رایانه خود روشن کرده و هندزفری را به آن وصل کنید.

 اتصال هندزفری از منوی بلوتوث

نکات فراموش نکنید!

به یاد داشته باشید که برای اینکه نام شما در منوی رایانه شما بصورت هندزفری نمایش داده شود ، باید بلوتوث را از قبل روشن کرده باشید. برای روشن کردن هندزفری بی سیم بلوتوث ، باید دکمه روشن / خاموش را فشار دهید یا بسته به مدل هندزفری خود ، این دکمه را به چپ یا راست بکشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا امکان افزایش ظرفیت باتری گوشی وجود دارد؟

نکته اینجاست که بلوتوث در رایانه شما تنها در صورتی قابل تشخیص است که دستگاه هندزفری شما کمتر از 10 متر با لپ تاپ شما فاصله داشته باشد. از آنجا که برد بلوتوث حداکثر 10 متر است و هرچه این دو دستگاه به یکدیگر نزدیکتر باشند ، هندزفری بلوتوث سریعتر به کامپیوتر متصل می شود.

همچنین توجه داشته باشید که در برخی از نسخه های Windows ، برای دسترسی به بلوتوث در رایانه ، نام آن را در پنجره Start جستجو کنید. سپس به منوی بلوتوث بروید ، دستگاه های جدید را جستجو کنید و در نهایت هندزفری بلوتوث خود را به آن متصل کنید. اگر به دلایلی نمی توانید بین دو دستگاه ارتباط لازم را برقرار کنید ، بهتر است کمی درباره ویژگی های رایانه یا هدفون خود مطالعه کنید. برای اطلاع سریعتر از مشخصات هدفون ، کافیست این پیوند را مشاهده کنید.

نحوه اتصال هدفون بی‌سیم به کامپیوتر در نسخه‌های مختلف ویندوز


سionsالات و مشکلات احتمالی هنگام اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه

برای اتصال هندزفری بی سیم به رایانه ، فقط کمی مراقب باشید و مراحل را به درستی و درست انجام دهید. این بسیار ساده است و اگر به جزئیات توجه کنید مدت زیادی طول نمی کشد. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است به دلایلی نتوانید این کار را انجام دهید. در اینجا برخی از سوالات متداول و مشکلات احتمالی در این زمینه آورده شده است.

آیا روش متفاوتی برای اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه در نسخه های مختلف ویندوز وجود دارد؟

بله ، اتصال هندزفری بی سیم به نسخه های مختلف ویندوز ، از جمله ویندوز 7 ، 8 و 10 ، در جزئیات کمی متفاوت است. در همه نسخه ها ، با این حال ، باید چندین مرحله خاص را طی کنید. ابتدا بلوتوث را در رایانه خود روشن کنید ، هندزفری بلوتوث خود را از منوی آن بیابید یا آن را به لیست دستگاه های مجاز اضافه کنید و در نهایت دو دستگاه را وصل کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین دانگل بلوتوث چه ویژگی‌هایی دارد؟

گاهی اوقات برای اتصال هندزفری بلوتوث به رایانه ، ممکن است لازم باشد گذرواژه وارد کنید ، که می توانید آن را در راهنمای هندزفری خود بیابید یا یکی از گذرواژه های 0000 یا 1234 را امتحان کنید.

چرا رایانه من نمی تواند هندزفری را تشخیص دهد؟

چندین دلیل ممکن برای این وجود دارد ، اما بهتر است ابتدا مطمئن شوید که هدفون شما به درستی از لپ تاپ شما دور است. سپس سطح شارژ و روشن یا خاموش بودن هندزفری بلوتوث را بررسی کنید. در نهایت ، مطمئن شوید که لپ تاپ و نسخه هندزفری شما سازگار هستند. گاهی اوقات ، درست همانطور که بعد از خرید یک ساعت هوشمند متوجه می شوید که نمی توانید آن را در گوشی هایی با سیستم عامل پایین تر تهیه کنید ، نسخه هندزفری بی سیم شما نیز ممکن است طولانی تر از رایانه شما باشد. این امر همچنین مانع اتصال دو دستگاه شما می شود.

بهترین هندزفری بی سیم جانبی را خریداری کنید

در این مقاله ، سعی کردم اصول اولیه نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به کامپیوتر را خلاصه کنم. ما همچنین برخی مسائل و مشکلات احتمالی در این زمینه را بررسی کردیم. با این حال ، اگر در این مقاله پاسخ سال خود را نیافتید ، می توانید از بخش نظرات در انتهای این صفحه استفاده کنید تا آن را با کارشناسان ما مطرح کنید. همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

در پایان ، به شما یادآوری می کنیم که انواع هندزفری بی سیم ، می توانید کارت های حافظه و سایر محصولات را با برنامه های مختلف از فروشگاه آنلاین خریداری کنید. شایان ذکر است کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده و به صورت آنلاین قابل سفارش هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
بازی‌های مبتنی بر جزیره پویا مدل‌های پرو آیفون ۱۴ در راه هستند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا