لوازم جانبی

رمز گوشی سامسونگ خود را فراموش کنید

رمز تلفن سامسونگ خود را فراموش کنید

تلفن های همراه شیوه زندگی ما را برای همیشه تغییر داده است. امروز ، ما با تلفن های همراه خود عکس می گیریم ، ایمیل می فرستیم ، سهام می خریم و می فروشیم و بسیاری از اسناد و پرونده های مهم شخصی خود را در تلفن های همراه خود ذخیره می کنیم. با دستگاه های تلفن همراه ، می توانیم هزاران کار را در دنیای وب انجام دهیم و سرعت و روند کار ما با سرعت باورنکردنی همراه است.

اما به دلایلی ممکن است رمز و مدل تلفن خود را فراموش کنیم. در صورتی که رمز گوشی سامسونگ را فراموش کنیم در این زمینه باید چکار کنیم؟ با خواندن این مقاله ، یاد می گیرید که چگونه قفل گوشی سامسونگ خود را بدون از دست دادن اطلاعات باز کنید. با ما بمان.

اگر رمز تلفن خود را فراموش کنیم چه اتفاقی می افتد؟

فراموش کردن گذرواژه تلفن سامسونگ به دلایلی ممکن است رخ دهد. ممکن است شخصی گذرواژه یا مدل شما را تغییر داده باشد یا بدافزاری روی تلفن سامسونگ شما نصب شده باشد که موفق به تغییر رمز شما شده است. اما ابتدا گذرواژه هایی را که به خاطر دارید امتحان کنید.

اگر رمز تلفن خود را به خاطر ندارید نگران نباشید. در این مقاله ، ما سعی می کنیم راه حل های ساده و کاربردی برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات و بازگرداندن دسترسی به داده های شما ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که با یک ساعت هوشمند سفارش دهید و آن را به تلفن خود وصل کنید. اگر بدافزار روی گوشی شما نصب شده است ، به راحتی می توانید اعلان های خود را مدیریت کرده و بدافزارها را از طریق اعلانات ساعت هوشمند تشخیص دهید.

چگونه رمز گوشی را باز کنیم؟

چگونه قفل تلفن خود را باز کنم؟

بیش از 75 درصد مصرف کنندگان در جهان از تلفن های اندرویدی استفاده می کنند و سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است. فراموش کردن مدل یا گذرواژه گوشی سامسونگ یکی از بزرگترین مشکلات کاربران تلفن سامسونگ در سراسر جهان است.

با 4 روش ساده و کاربردی که در زیر ارائه می دهیم ، می توانید به راحتی رمز گوشی سامسونگ خود را بازیابی کنید. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است اطلاعات موجود در تلفن شما نیز از بین برود.

با قابلیت Find My Mobile؛ قفل سامسونگ را بشکنید 1. با یافتن تلفن همراه من قفل Samsung را باز کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
گلس پرایوسی چیست و چه کاربردی دارد؟

فرصت یافتن تلفن همراه من یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای باز کردن قفل تلفن Android شما است. یکی از مهمترین مزایای Find My Mobile این است که اطلاعات تلفن شما حذف نمی شود! خوب است بدانید که ویژگی Find My Mobile فقط برای کاربرانی در دسترس است که قبلاً حساب سامسونگ خود را ایجاد کرده اند.

اگر قبلاً Find My Mobile را فعال کرده اید ، می توانید به وب سایت findmymobile.samsung.com وارد شوید و پس از ورود با نام کاربری و رمز عبور خود ، به Find My Mobile بروید بخش انجام شد. برای باز کردن قفل سامسونگ ، اینترنت تلفن شما باید روشن باشد. اگر خوش شانس هستید و اینترنت تلفن شما باز است ، می توانید از منوی سمت چپ روی UNLOCK کلیک کرده و رمز تلفن خود را حذف کنید.

برای حذف گذرواژه تلفن Samsung ، باید قبلاً یک حساب Samsung Find My Mobile فعال کرده و تلفن خود را به اینترنت متصل کرده باشید تا بتوانید رمز تلفن تلفن Samsung خود را بدون از دست دادن اطلاعات خود حذف کنید.

لوازم جانبی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در ایران است. در کنار آن می توانید انواع هندزفری ، هندزفری نوع C ، شیشه سرامیکی ، شارژر ، پاوربانک و صدها لوازم جانبی دیگر.

حذف رمز گوشی سامسونگ با Google Find My Device

2. رمز عبور تلفن Samsung خود را با Google Find My Device

پاک کنید

Google مالک و توسعه دهنده سیستم عامل Android است. Google Find My Device 3 دارای برنامه های مهمی است ، اما برای استفاده از آن باید آن را فعال کنید. اگر تلفن شما در خانه گم شده است ، به راحتی می توانید از لپ تاپ یا رایانه خود به برگه تنظیمات Google Find My Device بروید و با انتخاب گزینه PLAY SOUND زنگ بزنید. به

اگر تلفن شما به اینترنت متصل است ، می توانید به www.google.com/android/find بروید و گزینه Delete Device را برای بازنشانی تلفن خود انتخاب کنید. متأسفیم ، در Google Find My Device حذف رمز تلفن Samsung بدون از دست دادن اطلاعات امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از ویژگی های Google Find My Device این است که اگر تلفن شما به سرقت رفت یا گم شد ، در صورت روشن بودن اینترنت تلفن سامسونگ ، می توانید به راحتی مکان دقیق تلفن خود را روی نقشه مشاهده کنید. با ویژگی Google Find My Device ، می توانید به راحتی قفل تلفن Samsung خود را a01 باز کنید.

3. تعریف یک مدل جدید با مدل فراموش شده عملکرد

اگر پس از چندین بار وارد کردن اشتباه مدل تلفن Samsung ، رمز حساب Google خود را به خاطر دارید ، ویژگی مدل فراموش شده در این مرحله از شما می خواهد نام کاربری و گذرواژه حساب Google شما اگر اطلاعات تلفن خود را به درستی وارد کرده اید ، می توانید مدل جدیدی را برای گوشی سامسونگ خود تنظیم کنید.

لازم به ذکر است که در آخرین به روزرسانی های سیستم عامل Android ، نمی توانید با استفاده از ویژگی مدل فراموش شده مدل جدیدی برای گوشی سامسونگ خود تعریف کنید به این به این دلیل است که ممکن است یک هکر یا بدافزار اطلاعات حساب Google شما را هک کرده باشد.

قابلیت Smart Lock با الگو‌های حرکتی، لوکیشن همیشگی شما، از طریق لپ تاپ، تشخیص چهره و صدا شما را شناسایی کند 4. قفل تلفن Samsung خود را با Smart Lock

باز کنید

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین مارک بلندگوهای بلوتوث

اگر قبلاً ویژگی Smart Lock را فعال کرده اید و تلفن Samsung شما دارای Android 5 یا بالاتر است ، از ویژگی استفاده کنید Smart Lock می توانید قفل مدل تلفن Samsung خود را باز کنید. Smart Lock می تواند صورت ، صدا و صدای شما را از طریق لپ تاپ شما با الگوهای حرکتی تشخیص دهد و به شما امکان دسترسی به تلفن سامسونگ خود را بدهد.

5. قفل تلفن Samsung خود را با تنظیم مجدد کارخانه باز کنید

اگر نمی توانید قفل تلفن Samsung خود را بدون از دست دادن اطلاعات با استفاده از روش یافتن موبایل من و سایر روشها باز کنید ، بهتر است کارخانه خود را داشته باشید بازنشانی کلیدهای POWER و SOUND REDUCTION را برای راه اندازی مجدد تلفن سامسونگ و سپس کلید و VOLUME INCREASE مقدمه حالت بازیابی .

در این مرحله ، INCREASE VOLUME و DECREASE CONNECTION را به Data Erase پیمایش کنید / Reset Factory . سپس با فشار دادن کلید POWER تلفن سامسونگ خود را تنظیم مجدد کنید.

تجربه بازیابی رمز عبور تلفن سامسونگ چیست؟

فراموش کردن گذرواژه تلفن سامسونگ یکی از مهمترین چالش ها برای کاربران سراسر جهان است. در این مقاله ، ما سعی کردیم با معرفی روش های Find My Mobile ، Google Find My Device ، pattern Forgot ، Smart Lock و بازنشانی به شما در بازنشانی گذرواژه تلفن سامسونگ کمک کنیم.

اگر راه دیگری برای بازنشانی گذرواژه تلفن Samsung خود دارید ، لطفاً نظرات خود را در وبلاگ شخص ثالث در بخش نظرات با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین خلاقیت انسان‌ها شود؟

جنابی مهمترین و جامع ترین فروشگاه لوازم جانبی آنلاین در سراسر ایران است. در هر نقطه از ایران می توانید قیمت ساعت هوشمند سامسونگ ، قلم لمسی ، پاور بانک ، شارژر ، کابل و مبدل و صدها لوازم جانبی دیگر برای سایر گوشی ها و لپ تاپ ها را پیدا کنید. شما می خواهید خرید آنلاین داشته باشید.

“>

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا