لوازم جانبی

بهترین مارک گلس برای گوشی شما کدام است؟

تقریبا 70 درصد قیمت گوشی مربوط به صفحه نمایش آن است! باورتان می شود اگر بگویم، یک سوم از گوشی هایی که توسط مردم ایران استفاده می شود، دارای صفحه نمایش شکسته هستند؟ شکستن صفحه نمایش گوشی مثل این است که گوشی به کما می رود و فقط یک قدم تا مرگ فاصله دارد.

یکی از دلایلی که شاهد این آمار عجیب هستیم، بالا بودن هزینه تعمیر گوشی است. به دلیل هزینه بالا تعمیر صفحه نمایش گوشی، مردم ترجیح می دهند تا جایی که امکان دارد بدون تعمیر ال سی دی گوشی از موبایلشان استفاده کنند.در صورتی که با کمی مراقبت بیشتر و استفاده از گلس صفحه نمایش و قاب گوشی تا حدودی می توان جلوی این فاجعه را گرفت. این روز ها هزینه تعمیرات گوشی به شکل چشم گیری افزایش پیدا کرده است.بهترین کاری که می توانید انجام بدهید خرید بهترین مارک گلس برای گوشی خودتان است.  

توجه داشته باشید که هدف شما فقط خرید یک گلس و نصب آن نیست! شما به دنبال یک راه حل مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی هستید.پس باید در انتخاب و خرید گلس گوشی حساسیت به خرج دهید. مطمئن باشید اگر شما هم نمی دانید چه نوع گلس برای گوشی مناسب است، با دقت این راهنمای خرید گلس گوشی را بخوانید. به شما اطمینان می دهیم با مطالعه این مقاله خوبی متوجه می شوید بهترین مارک گلس موبایل شما کدام است.

نصب گلس گوشی آیفون

 

انواع گلس گوشی و بررسی ویژگی های آن ها (بهترین مارک محافظ صفحه گوشی)

قبل از خرید گلس گوشی، به مهم ترین ویژگی که مد نظرتان است توجه کنید تا از خریدتان راضی باشید. مهم ترین ویژگی هایی که کاربران از یک گلس خوب انتظار دارند، این است که بازتاب نور نداشته باشد، جای انگشت روی گلس نماند مانند گلس مات، خیلی مات نباشد و موارد دیگر. در کل گلس ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل ال جی G4

1- محافظ صفحه نمایش PET:

این مدل از گلس ها مناسب افرادی است که خیلی از گوشیشان مراقبت نمی کنند. گوشی را کنار کلید، سکه و جاهایی از کیف قرار می دهند که احتمال خش افتادن روی صفحه آن وجود دارد.

برای ساخت این مدل از صفحه نمایش ها از پلی استر استفاده می شود. البته گلس های PET خیلی در برابر ضربه مقاوم نیستند و نمی توانند انتخاب خوبی برای تمام گوشی ها باشند.

2- محافظ صفحه نمایش TG (شیشه های حرارت دیده یا همان گلس حرارتی):

ویژگی منحصر به فرد گلس های حرارتی، ضد بازتاب بودن آن است. یکی از آزار دهنده ترین نقطه ضعف های گلس گوشی، انعکاس نور است که این گلس های حرارت دیده به خوبی این مشکل را حل کرده اند.

گلس شیشه ای می تواند انتخاب بهتری نسبت به TPU و PET باشد. در صورت ضربه خوردن صفحه نمایش، احتمال شکستن ال سی دی را به شدت کاهش می دهند.

استفاده از لایه چربی گیر در گلس های شیشه ای باعث می شود تا جای انگشت روی صفحه نمایش باقی نماند. این مدل از گلس ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند، تقریبا گران تر هستند.

3- گلس TPU:

گلس های TPU (پلاستیکی) مقاومت بالاتری نسبت به PET دارند اما مقاومت خاصی در برابر ضربه ندارند. گلس های پلاستیکی بیشتر محافظت از گوشی در برابر خط و خش، چربی یا نفوذ گرد و غبار است. اگر به دنبال گلسی با بیشترین میزان مقاومت و شفافیت هستید، پیشنهاد میکنیم به صفحه گلس سرامیکی در وبلاگ جانبی مراجعه کنید.

بهترین مارک گلس سامسونگ و آیفون کدام است؟

اگر گوشی سامسونگ و آیفون دارید کارتان خیلی راحت می شود. چون بهترین برند گلس گوشی را می توانید برای سامسونگ و آیفون پیدا کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
جزئیاتی از سری ردمی K60 فاش شد

با توجه به تنوع مدل های محافظ صفحه نمایش موبایل، انتخاب بهترین گلس گوشی کار دشواری به نظر می رسد. اما برخی از مارک ها مانند نیلکین، گلس های بسیار با کیفیتی را عرضه می کنند.

به جرات می توان نیلکین را به عنوان یکی از قوی ترین برند ها معرفی کرد. نیلکین نه تنها در عرضه گلس بلکه برای تمام محصولات جانبی تنوع و کیفیت بالایی در نظر گرفته است. (به خصوص برای برند سامسونگ)

 اگر قصد داشتید تجهیزات جانبی گوشی خودتان را با برند نیکلین کامل کنید، طیف گسترده از محصولات این برند در صفحه لوازم جانبی موبایل سامسونگ موجود است.

نصب گلس گوشی سامسونگ

 

1-تمپرد نیلکین مدل CP Plus، بهترین مارک گلس گوشی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های سامسونگ با آن مواجه می شوند، بلند شدن گلس از روی صفحه نمایش است. انحنای صفحه نمایش گوشی های سامسونگ، دلیل اصلی بروز این مشکل می باشد. گلس تمپرد نیلکین به دلیل ظرافت خاص لبه ها، مناسب ترین محافظ نمایش برای گوشی های سامسونگ است.

اگر قصد خرید محافظ صفحه s9 plus و دیگر گوشی های رده بالای سامسونگ را دارید حتما گلس نیکلین را در لیست انتخابتان قرار دهید.

2- گلس 3D یا همان محافظ صفحه سه بعدی، بهترین گلس برای آیفون

بهترین گلس برای گوشی آیفون، محافظ های سه بعدی هستند. انحنای لبه گلس های سه بعدی باعث می شود تا گلس به خوبی به ال سی دی گوشی آیفون بچسبند و مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد.

شفافیت گلس های سه بعدی بسیار خوب است و بازتاب نور ندارد. رضایت خرید کاربران از گلس سه بعدی آیفون بالاست و هیچ نقطه ضعفی برای این دسته از گلس ها گزارش نشده است.

شاید این مطلب جذاب باشد
تضمین رضایت از خرید اپل واچ با رعایت 3 نکته فراموش شدنی

اگر دنبال بهترین مارک گلس برای آیفون هستید حتما به محصولات برند Remo, Smart Pixel و گلس های 10D سر بزنید.

گلس پرایوسی، بهترین نوع گلس گوشی از نظر تضمین حریم خصوصی شما

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید کسی به گوشیتان نگاه کند و حضور در مترو یا مکان های عمومی برایتان عذاب آور است، گلس پرایوسی بخرید و خودتان را راحت کنید. گلس پرایوسی یکی از بهترین گلس های گوشی موبایل است که می توانید برای تمام گوشی ها داشته باشید. این گلس بسیار مقاوم است و تمام صفحه نمایش گوشی را می پوشاند.  توجه داشته باشید که گلس پرایوسی یک مدل خاصی از گلس نیست بلکه یک تکنولوژی است که در برخی از مدل های گلس به کار رفته و باعث حفظ حریم خصوصی شما می شود.

با نصب گلس پرایوسی آیفون، زاویه دید گوشی محدود می شود و افرادی که از کنار به گوشی نگاه می کنند، نمی توانند صفحه نمایش را ببینند و فقط یک صفحه کاملا تاریک مشاهده می کنند. برخی از افراد این نوع گلس را با نام “گلس هایی مخفی” می شناسند.

اگر ساعت هوشمند اپل دارید، بهترین گلس اپل واچ را بخرید!

به عنوان آخرین نکته این مسئله را به یاد داشته باشید که نباید تنها به فکر خرید بهترین گلس برای گوشی باشید!

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که دارندگان اپل واچ انجام می دهند خرید شارژر اپل واچ تقلبی و گلس ارزان قیمت و تقلبی است. خودتان فکرش را بکنید بهتر نیست از همان اول، بهترین گلس اپل واچ را بخرید و همیشه خیالتان راحت باشد؟
تا اینکه یک گلس ارزان برای اپل واچ تهیه کنید و با اولین ضربه صفحه نمایش ساعتتان بشکند و هزینه بسیار سنگینی را روی دستتان بگذارد!

 

اگر فکرهایتان را کردید و تصمیم گرفتید با یک روش منطقی از شکستن صفحه نمایش اپل واچتان جلوگیری کنید می توانید به صفحه خرید گلس اپل واچ مراجعه کنید و یکی از بهترین گلس ها را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا بخرید. حتی اگر کیفیت کالا رضایتتان را جلب نکرد، تا 7 روز وقت دارید کالا را مرجوع کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی ای‌دیتا مدل HD710 Pro؛ پرفروش‌ترین هارد اکسترنال دیجی کالا

بهترین مارک گلس اپل واچ

جمع بندی کلی:

پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال بهترین برند محافظ صفحه نمایش هستید و بعد از گشت و گذار در مورد انواع گلس گوشی سامسونگ و آیفون به این نتیجه رسیدید که نیلکین، بهترین مارک گلس موبایل شما است، حتما مقاله راهنمای خرید گلس نیلکین را مطالعه کنید تا احتمال عدم رضایت از خریدتان کاهش پیدا کند.

بهترین مارگ گلس گوشی کدام است؟

 برندهای مختلفی وجود دارد که هر یک برای مدل های متفاوت گوشی مناسب هستند اما در کل گلس نیلکین یکی از بهترین مارک های محافظ صفحه نمایش است که برای همه ی گوشی ها مناسب است.

چطور گلس اصل از تقلبی را شناسایی کنیم؟

بهترین راه حل، خرید از مراکز معتبر و برندهای شناخته شده است زیرا با توجه به افزایش نمونه های تقلبی، تشخیص آن ها کار سختی است. نصب گلس تقلبی باعث کاهش سرعت گوشی و سنسور اثر انگشت خواهد شد به همین دلیل تاکید می شود از نمونه های تقلبی استفاده نکنید.

چطور بهترین گلس گوشی را انتخاب کنیم؟

 با توجه به منحنی بودن صفحه نمایش برخی از گوشی ها، باید گلسی را انتخاب کنید که بدون هواگیری روی صفحه نمایش بنشیند. در این مقاله می توانید لیست انواع گلس مناسب گوشی های مختلف را مشاهده کنید.

گلس 3D چه فرقی با گلس معمولی دارد؟

گلس های سه بعدی با شفافیت بیشتر و عدم بازتاب نور، کیفیت تصویر صفحه نمایش را حفظ می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا