لوازم جانبی

با کاربردی ترین روشهای جلوگیری از سرقت اطلاعات تلفن همراه آشنا شوید

سرقت تلفن یکی از غم انگیزترین رویدادهایی است که ممکن است برای هر یک از ما اتفاق بیفتد. بدترین چیز در مورد از دست دادن تلفن و هزینه آن از دست دادن اطلاعات تلفن است. سوء استفاده از اطلاعات تلفن نه تنها با سرقت امکان پذیر است ، بلکه راه های مختلفی برای سرقت و استفاده از اطلاعات تلفن همراه وجود دارد. برای جلوگیری از سرقت اطلاعات تلفن ، باید دسترسی سارقان به اطلاعات را مسدود کرده و سپس اطلاعات خود را به درستی در برابر هکرها محافظت کنید. از بزرگترین فروشگاه خرید لوازم جانبی موبایل در کشور دیدن کنید تا نحوه محافظت از تلفن خود در برابر سارقان را بیاموزید. P>

با استفاده نکردن از سخت افزارهای خطرناک و لوازم جانبی از سرقت اطلاعات جلوگیری کنید

یکی از ساده ترین راهها برای انتقال ویروس ها و بدافزارها به دستگاه هایی مانند تلفن ، لپ تاپ ، رایانه لوحی و حتی تلویزیون استفاده از سخت افزار ویروسی است. هکرها معمولاً می توانند انواع ویروس ها و کرم ها را از طریق USB یا OTG به سیستم و تلفن همراه شما منتقل کرده و اطلاعات شما را به راحتی سرقت کنند. قبل از اتصال سخت افزار یا حافظه خارجی به تلفن یا لپ تاپ خود با استفاده از یک آنتی ویروس معتبر ، سخت افزار را بررسی کرده و سپس آن را به دستگاه خود وصل کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید توجه به مغازه ای است که در آن لوازم و سخت افزارهای لازم را تهیه می کنید. لوازم جانبی موبایل خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید و به فروشندگان خیابانی اعتماد نکنید. می توانید قسمت های مختلف سایت را برای مدل های مختلف و قیمت های ساده برای هندزفری ، بلوتوث و حتی دستگاه هایی مانند مبدل های OTG ، آشنایی با فلش مموری و … مرور کنید. و بهترین محصول را با ضمانت سلامت از ما دریافت کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید هدفون استودیویی ؛ هر آنچه در مورد هدفون نظارت باید بدانید

اطمینان از امنیت اطلاعات گوشی با استفاده از وسایل جانبی قابل اطمینان – فروشگاه جانبی

هنگام کار با WiFi عمومی از VPN استفاده کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که VPN فقط برای حذف فیلتر استفاده می شود ، در حالی که می تواند برای امنیت شبکه شما بسیار مفید و مفید باشد. هنگام اتصال به WiFi عمومی از VPN استفاده کنید. استفاده از VPN باعث می شود آدرس بسته هایی که در شبکه منتقل می کنید تغییر کند و بسته ها مخفی شوند. پنهان کردن بسته ها از دسترسی هکرها به آنها جلوگیری می کند و می تواند اطلاعات منتقل شده از طریق شبکه را در برابر سارقان محافظت کند.

با روشن کردن vpn  از سرقت اطلاعات گوشی جلوگیری کنید – فروشگاه جانبی

با بارگیری نرم افزار از فروشگاه های مطمئن

از سرقت اطلاعات تلفن جلوگیری کنید

هیچ چیز به اندازه نصب ویروس ها و بدافزارها نمی تواند به سارقان سرقت کند. همیشه از نسخه های قانونی و معتبر برنامه برای نصب آن استفاده کنید و از نصب برنامه هایی که تولید کننده و ناشر خاصی ندارند خودداری کنید. نرم افزارهای موجود در فروشگاه های معروف مانند Apple و Google Play Store قبل و بعد از انتشار از نظر حدت و بی ضرر بودن آزمایش می شوند. اگر برنامه مورد نظر شما در فروشگاه های معتبر یافت نشد ، حتما آن را از سایت های معتبر بارگیری کنید.

دسترسی برنامه ها به داده ها و RAM تلفن شما را محدود کنید

اگر مراقب باشید ، بسیاری از برنامه ها پس از اعلان پس از نصب به دنبال دسترسی به گالری ، دوربین و سایر اطلاعات شما خواهند بود. محدود کردن دسترسی به برنامه ها می تواند تا حد زیادی از اطلاعات شما محافظت کند. برای برنامه هایی که مستقیماً با دوربین ، میکروفون و سیستم GPS کار می کنند ، دسترسی را فقط در زمان استفاده از برنامه محدود کنید تا هکرها به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشند.

شاید این مطلب جذاب باشد
همه‌ی آنچه که در مورد توکن Soulbound باید بدانید

رمز عبور قوی داشته باشید. ساده ترین راه برای محافظت از اطلاعات تلفن

چند بار از کد 1234 برای موقعیت های مختلف استفاده کرده اید؟ قرار دادن رمزهای عبور قوی در حساب های کاربری ، برنامه ها ، RAM تلفن ، گالری و غیره ساده ترین راه برای کاهش احتمال سرقت اطلاعات تلفن است. به طور معمول ، هکرها سعی می کنند با آزمایش گذرواژه های مختلف به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و اولین رمز عبوری که هر هکر بررسی می کند ، یک سری اعداد است.

برای قسمت های مختلف تلفن ، به ویژه RAM ، یک رمز عبور قوی و ترکیبی از حروف و اعداد تنظیم کنید تا به راحتی باز نشود. هزینه رم تلفن و موبایل به اندازه اطلاعات شخصی موجود در هنگام سرقت اهمیت نخواهد داشت. بنابراین ، به رمزهای عبور تنظیم شده برای حافظه توجه کنید و قفل تلفن همراه خود را باز کنید تا اطلاعات شما به سرقت نرود.

داشتن پسوردی قوی برای جلوگیری از هک شدن اطلاعات

به یاد داشته باشید که سیستم عامل و نرم افزار خود را به روز کنید

وقتی برنامه ها با مشکل عملکرد یا امنیت برنامه روبرو می شوند ، نسخه جدیدی از برنامه را به عنوان یک به روز رسانی منتشر می کنند. به همین دلیل ، به روز رسانی نرم افزار و کاهش خطاهای امنیتی به جلوگیری از سرقت اطلاعات تلفن کمک می کند. همین امر در مورد سیستم عامل گوشی نیز صدق می کند. همیشه گوشی خود را به آخرین نسخه سیستم عامل گوشی خود ارتقا دهید و از سرقت اطلاعات هکرها جلوگیری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
حالت اضطراری یا Emergency Mode گوشی‌های سامسونگ چیست و چگونه فعال می‌شود؟

با نگه داشتن پشتیبان

نگرانی های امنیتی داده های تلفن خود را برطرف کنید

هکرها معمولاً سعی می کنند اطلاعات شما را پس از سرقت و استفاده از اطلاعات شما به طور کامل از بین ببرند. به همین دلیل ، همیشه از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را در یک مکان امن ذخیره کنید. فضاهای ابری ایمن با فضای زیادی که در اختیار شما قرار می دهند می تواند محیط مناسبی برای ذخیره داده های بایگانی و فایل های تصویری شما باشد. اگر محتویات گالری شما توسط ویروس یا هکرها حذف شده است ، می توانید به راحتی عکس های تلفن همراه را بازیابی کرده ، آنها را بازیابی کنید. به یاد داشته باشید که عکس ها و فایل های خود را پس از بازیابی رمزگذاری کرده و از ذهن خود برای مراقبت از آنها پشتیبانی کنید.

از سرقت اطلاعات تلفن در چند مرحله ساده جلوگیری کنید

در این مقاله ، ما سعی کردیم ساده ترین و کاربردی ترین روش ها برای محافظت از تلفن شما را توضیح دهیم. توصیه می کنیم از تمام روش های فوق برای محافظت از اطلاعات گوشی خود استفاده کنید تا حداکثر امنیت اطلاعات تلفن شما تضمین شود. اگر راه دیگری برای محافظت از اطلاعات تلفن خود می دانید ، خوشحال می شویم در قسمت نظرات از شما مطلع شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا