لوازم جانبی

آپدیت جدید تلگرام؛ تماس‌تصویری گروهی، حذف‌نویز و پس‌زمینه متحرک

تلگرام با آپدیت جدیداش هر کاربری را ذوق‌زده می‌کند! در واقع به جد می‌توان گفت که در هر آپدیت جدیدی، تلگرام چیز مهمی برای گفتن دارد. قابلیت‌های جدیدی که تلگرام در آپدیت جدید خود در دسترس کاربران قرار داده شامل، امکان تماس‌تصویری گروهی، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، پس زمینه متحرک، حذف نویز صدا و … است. همراه جانبی باشید تا آپدیت جدید تلگرام را زیر ذره‌بین ببریم.

آپدیت جدید تلگرام و امکان تماس‌تصویری گروهی

آپدیت جدید تلگرام و امکان تماس‌تصویری گروهی

آپدیت جدید تلگرام هر بار کاربران را با شگفتی‌های عجیبی روبرو می‌کند. تلگرام تا به حال درباره هر موضوعی که به کاربران خود قول داده، در مدت زمان کوتاهی به آن عمل کرده است. تماس‌تصویری گروهی تلگرام فعلا برای 30 نفر اولی که وارد تماس تصویری می‌شوند، فعال شده است، اما تلگرام همانطور که اعلام کرده در ادامه این محدودیت را بر می‌دارد. برای تماس‌تصویری گروهی می‌توانید در چت صوتی روی آیکن دوربین تپ بزنید و تماس‌تصویری برقرار کنید.

امکان برگزاری کلاس آنلاین تصویری در آپدیت جدید تلگرام

امکان برگزاری کلاس آنلاین تصویری در آپدیت جدید تلگرام

امروزه به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش دیگر در انحصار یک کمپانی خاص نیست! تلگرام در آپدیت جدید خود برای کاربرانش سنگ تمام گذاشته است. در هر مرحله از تماس تصویری خود به راحتی می‌توانید صفحه‌نمایش خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. با آپدیت جدید تلگرام مانند گوگل میت به راحتی می‌توانید کلاس آنلاین برگزار کنید. قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش برای یک شبکه‌ی اجتماعی همچون تلگرام، یک مزیت رقابتی بسیار مهم قلمداد می‌شود.

با آپدیت جدید تلگرام برگزاری نشست‌ها و کلاس‌های آنلاین در این فضا، بسیار متحمل است و ممکن است بزودی به یک پایه نگهدارنده موبایل نیاز داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور کابل شارژ اصلی آیفون را از کابل شارژ تقلبی تشخیص دهیم؟

دسترسی به آپدیت‌های جدید تلگرام در نسخه موبایل و دسکتاپ

نکته‌ی بسیار مهم این است که کلیه‌ی آپدیت‌های جدید تلگرام در تمامی نسخه‌ها از جمله ios، اندروید، و دسکتاپ در دسترس است. یعنی شما با تلگرام انگار نشست‌های آنلاین و گروهی گوگل میت، تماس‌تصویری واتساپ، روم‌های کلاب هاوس و… را فقط با یک اپلیکیشن دارید. این آپدیت‌ها، تلگرام را به یک سوپر‌اپلیکیشن تبدیل می‌کند.

حذف نویز تماس‌صوتی در آپدیت جدید تلگرام

حذف نویز تماس‌صوتی در آپدیت جدید تلگرام

تلگرام در آپدیت جدید خود از طریق قابلیتی به نام Noise Suppression هر گونه نویزی را در هنگام تماس‌های صوتی از بین می‌برد. در این خصوص در هنگام تماس‌صوتی نویز‌ها فیلتر می‌شوند و با کیفیت صدای بیشتری می‌توانید با اطرافیان خود به گفتگو بپردازید. چنانچه می‌خواهید تماس‌صوتی بدون نویزی را تجربه کنید کافیست که در کنار استفاده از تماس صوتی تلگرام از یک هندزفری با قابلیت نویزکنسلینگ استفاده کنید.

پس‌زمینه متحرک خود را در آپدیت جدید تلگرام خلق کنید

آپدیت جدید تلگرام به حدی وسیع و شگفت‌انگیز است که به همینجا ختم نمی‌شود. کاربران می‌توانند برای پس زمینه گفتگو‌های خود تصاویر متحرک انتخاب و تولید کنند. این آپدیت جذاب مورد پسند بسیاری از نوجوان‌ها خواهد بود.

دکمه Menu برا مدیریت سریع و آسان‌تر ربات‌ها

ربات‌هایی که در تلگرام قابل استفاده است به حدی زیاد و کاربردی است، که تلگرام در آپدیت جدید خود برای دسترسی سریع و مدیریت بهینه‌تر این ربات‌ها، یک Menu برای این بخش در دسترس کاربران قرار داده است.

 

بدون‌شک این تغییرات عظیم هر کاربری را شگفت‌زده می‌کند. تا دیر نشده تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید و از آپدیت‌ها فوق‌العاده‌ی تلگرام نهایت لذت را ببرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی ای‌دیتا مدل HD710 Pro؛ پرفروش‌ترین هارد اکسترنال دیجی کالا

           

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا