کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ اسپیکر بلوتوثی محبوب در دیجی کالا (۱۹ آبان ۱۴۰۱)

اسپیکرهای بلوتوثی دیوایس‌های بسیار خوبی برای لذت بردن از موسیقی در هر زمان و هر مکان به شمار می‌آیند. این محصولات به راحتی حمل می‌شوند و همچنین به آسانی می‌توان آن‌ها را به گجت‌های هوشمند نظیر موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، کامپیوتر و… متصل کرد. در این مقاله قصد داریم ۱۰ اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی کالا از اسپیکرهای بلوتوثی در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۱. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK22

اسپیکر LK-22 نسل جدید اسپیکرهای کمپانی LEITU است. این اسپیکر از صدایی با وضوح عالی و بیس‌های کوبنده بهره می‌برد. برای اتصال به این اسپیکر می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم متصل شده و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. این اسپیکر قابل حمل مجهز به باتری داخلی قابل شارژ است که می‌تواند تا ۳ ساعت نیروی مصرفی اسپیکر را تامین کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۲. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-27

اسپیکر لیتو مدل LK-27 طراحی دایره‌ای شکل دارد که این موضوع باعث می‌شود هم بتوان از آن مانند یک اسپیکر دسکتاپ و هم به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده کرد. برای حمل آسان‌تر شرکت لیتو این اسپیکر را به یک بند تجهیز کرده است. این اسپیکر انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا ۲ الی ۳ ساعت به پخش‌ موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. شما کاربران دیجی کالا مگ می‌توانید این محصول با کیفیت را با قیمت ۳۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی انواع روش های عوض کردن پسورد اینستاگرام (بازیابی رمز اینستاگرام)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۳. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی‌اند‌جی مدل Tg-113

JBL TG-113 با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب در ساخت، یک اسپیکر با قیمت مناسب به شمار می‌رود که حداکثر توان آن ۱۰ وات است. وزن اسپیکر حدود ۵۱۲ گرم است. این اسپیکر بلوتوثی در برابر آب مقاوم است. نسخه‌ی بلوتوث به کار رفته در این اسپیکر، ورژن ۵.۱ است. TG-113 قابلیت پخش رادیو FM را هم دارد. این محصول با قیمت ۱۱۷,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1048

این اسپیکر دارای دو عدد باند چهار اینچی با توان پنج وات بوده که با توجه به حجم صدای قابل قبول و ورودی میکروفون شما را قادر می‌سازد تا به عنوان بلندگو نیز در تفریحات و موارد مورد نظر خود از آن استفاده کنید. ورودی‌های AUX، فلش، مموری کارت و بلوتوث به شما امکان پخش موسیقی را می‌دهند. در نهایت باید به باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کنیم. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶۷۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1185

این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت KTS به شمار می‌رود که دارای باند خروجی به قطر سه اینچ و توان ۵ وات است که کیفیت صدای بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. در قسمت بالایی اسپیکر یک درگاه USB و یک درگاه کارت‌حافظه به چشم می‌خورد. از ویژگی‌های دیگر این اسپیکر می‌توان به رادیو FM، ورودی میکروفون و رقص نور LED با حالت‌های مختلف اشاره کرد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۴۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوگل تصویری از پنل جلویی پیکسل ۷ پرو را به نمایش گذاشت

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۶. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل Flip 5

شرکت JBL این اسپیکر را به یک میکروفن داخلی تجهیز کرده است تا به کمک آن بتوان به تماس‌های دریافتی نیز پاسخ داد. اسپیکر Flip 5 در برابر نفوذ مایعات مقاوم است و به راحتی می‌توان آن‌ را زیر آب برد. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی تامین می‌کند که به کمک آن می‌‌توان تا ۱۲ ساعت به پخش‌ موسیقی به‌طور مداوم پرداخت. برای شارژ کامل این اسپیکر تنها به ۲.۵ ساعت زمان نیاز است. شما کاربران دیجی‌کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت JBL را با قیمت ۲,۶۱۹,۰۰۰
 تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسپیکر بلوتوثی دیجی کالا

۷. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل PARTY BOX 710

این اسپیکر با استفاده از دو توییتر ۶۹.۸ میلی‌متری با کمترین میزان نویز و دو درایور ۲۰۳ میلی‌متری با حساسیت بالا، خروجی قدرتمند و شگفت انگیز ۸۰۰ وات را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود، صوتی در کیفیت بالا و تعادل کامل در تمامی سطح‌‌‌‌های صدا Low، Mid، High را دریافت کنید. این اسپیکر از گواهینامه بین المللی IPX4 بهره می‌برد و مجهز به دسته و چرخ برای راحتی در حمل نیز است. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۳۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. اسپیکر بلوتوثی جی‌بی‌ال مدل charge 5

اسپیکر پرتابل و بلوتوثی JBL Charge 5 نسل جدید اسپیکرهای سری شارژ از برند محبوب جی‌بی‌ال است. ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه و پسیو رادیاتورهای دوگانه در کنار هم تجربه‌ی صوتی جدید و بی‌نظیری را برای شما فراهم می کنند و فرکانس‌های بیس و میدرنج در این اسپیکر از طریق ۱ عدد ووفر ۵۲ در ۹۰ میلی‌متری با توان خروجی ۳۰ وات RMS و فرکانس‌های تریبل نیز توسط ۱ عدد توئیتر ۲۰ میلی‌متری با توان خروجی ۱۰ وات RMS پخش می‌شوند. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۴,۴۳۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلس نانو چیست و چه مزیتی نسبت به گلس های دیگر دارد؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. اسپیکر بلوتوثی یسیدو مدل YSW05

اسپیکر یسیدو مدل YSW05 از طراحی بسیار زیبا و باکیفیت خوب در بدنه برخوردار است. این اسپیکر در دل خود به یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که در حالت شارژ کامل می‌تواند بیش از ۱۰ ساعت بازدهی داشته باشد. اسپیکر یسیدو مدل YSW05 می‌تواند از طریق درگاه USB و AUX نیز به هر دستگاهی، از لپ‌تاپ و کامپیوتر گرفته تا تلویزیون و هر سیستمی متصل شود. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۶۴۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل Partybox Encore Essential

اسپیکر جدید jBL با نام JBL PartyBox Encore؛ محصولی بسیار قدرتمند، قابل حمل کاملا، ضد آب است و امکان استفاده در کنار استخر و یا ساحل را دارد. این اسپیکر دارای توان خروجی ۱۰۰ وات واقعی است که با حجم کوچک خود، چنین عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اسپیکر jbl partybox encore مجهز به باتری با توان پخش ۶ ساعت به صورت مداوم است که این باتری پرظرفیت، تنها در ۱.۵ ساعت شارژ می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول شرکت جی‌بی‌ال می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱، سازگاری با اپلیکیشن JBL Partybox و قابلیت اتصال USB و کابل Aux اشاره کرد. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با قیمت ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا