کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ دوربین عکاسی محبوب در دیجی کالا (۱۸ آبان مهر ۱۴۰۱)

خرید یک دوربین عکاسی حرفه‌ای، دنیایی از لذت و هیجان را برای شما به همراه می‌آورد. از یک سفر خانوادگی کنار دریا گرفته تا یک پیکنیک ساده، از تماشای یک مسابقه‌ی پرهیجان با دوستان گرفته تا یک کوهنوردی طولانی و نفس‌گیر؛ همه چیز وقتی یک دوربین عکاسی دارید، برای شما جذاب و تماشایی است. اگر شما هم جزو علاقمندان به دوربین‌های عکاسی هستید، در این مطلب ۱۰ دوربین عکاسی محبوب در دیجی کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر قصد خرید دوربین عکاسی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که با دیجی‌ کالا مگ همراه باشید.

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۱. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر DC III

دوربین عکاسی جدید EOS 4000D از شرکت کانن، جدیدترین دوربین از سری دوربین‌های DSLR رده‌پایین کانن است که به تازگی معرفی شده است. این دوربین همه آنچه که از یک دوربین ارزان قیمت DSLR انتظار دارید (مانند حسگر بزرگ APS-C، منظره‌یاب نوری، کنترل‌ دستی نوردهی، امکان نصب فلاش‌های اکسترنال و عکاسی در آتلیه و…) را در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید این دوربین عکاسی را با قیمت ۱۰,۸۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. دوربین دیجیتال نیکون مدل D7500 به همراه لنز ۱۸-۱۴۰ میلی متر VR AF-S DX

دوربین D7500 نیکون به سنسور ۲۰.۹ مگاپیکسلی APS-C با فرمت DX مجهز شده است. هرچند که روی کاغذ ممکن است که در مقایسه با دوربین‌های ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین D7500 در یک رده پایین‌تر قرار بگیرد، اما ISO1,640,000 می‌تواند در ثبت تصاویری خارق‌العاده بیش از هرگونه فاکتورهای دیگری کمک کننده باشد. یکی از قابلیت‌های بسیاری کلیدی دوربین D7500 این است که می‌توانید روی ۵۱ نقطه فوکوس داشته باشید. دوربین D7500 می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K UHD ضبط کند و حتی امکان ضبط تایم‌لپس‌ با چنین کیفیت تصویری نیز فراهم است. این دوربین عکاسی با قیمت ۴۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

شاید این مطلب جذاب باشد
نقد و بررسی معروف ترین لپ تاپ های 2023

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۳. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر DC III

دوربین کانن EOS 2000D با حسگر CMOS‌، پردازشگر DIGIC 4+، حداکثر رزولوشن ۶۰۰۰ × ۴۰۰۰، دقت موثر حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسل، نسبت ابعاد عکس ۳:۲ – ۴:۳ – ۱۶:۹ – ۱:۱ همراه با فرمت غیرفشرده عکس RAW و قطع APS-C در اختیار کاربران قرار گرفته است. ایزوی دوربین کانن ۲۰۰۰D برابر ۶۴۰۰ (۱۲۸۰۰ ایزوی گسترش یافته) است که امکان کار در محیط‌های نوری ضعیف را هم میسر کرده است. گفتنی است که Canon 2000D علاوه بر قدرت عکاسی پیاپی سه فریم‌برثانیه دارای طول‌ عمر باتری تا ۵۰۰ شات هم است. این دوربین عکاسی با قیمت ۱۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. دوربین دیجیتال نیکون دی ۳۰۰۰

نیکون D3000 برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند با خیال راحت و به دور از نگرانی درباره‌ی تنظیمات دوربین خود به عکاسی بپردازند. سنسور ۱۰.۲ مگاپیکسلی نیکون D3000، سیستم پردازش تصویر قدرتمند EXPEED و لنزهای بسیار با کیفیت NIKKOR تصاویر فوق‌العاده‌ای را در هر کجا که باشید برای شما ثبت می‌کند. فلاش خودکار POP-UP و ISO بیشینه‌ی ۱۶۰۰ آن ثبت تصاویر روشن در محیط‌های تاریک را به شما تضمین می‌دهد. این دوربین عکاسی با قیمت ۶,۶۱۵,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۵. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر IS II

دوربین کانن «EOS 2000D» از حسگر ۲۴.۱ مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر +DIGIC 4 بهره می‌برد که ترکیب این دو، ثبت تصاویری با کیفیت فوق‌العاده را حتی در شرایط نوری ضعیف تضمین خواهد کرد. این دوربین خوش‌دست، ۴۷۵ گرم وزن دارد. Canon EOS 2000D دارای یک صفحه‌نمایش LCD در اندازه‌ی سه‌ اینچ با دقت ۹۲۰۰۰۰ نقطه و چشمی اپتیکال است. کاربران می‌توانند این دوربین عکاسی را با قیمت ۱۲,۵۶۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل ال جی G5

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دوربین عکاسی دیجی‌کالا

۶. دوربین عکاسی نیکون مدل D3500 به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر VR AF-P

نیکون در این دوربین از پردازشگر EXPEED 4 استفاده کرده که اگرچه بهترین پردازنده نیکون نیست، اما دوربین نیکون Nikon D3500 می‌تواند با استفاده از آن، با سرعت ۵ فریم بر ثانیه عکاسی کند و حساسیت خود را تا ISO 25,600 بالا ببرد که برای عکاسی و فیلم‌برداری در نور کم بسیار کاربرد دارد. این محصول با وزن ۳۶۵ گرم، حدود ۱۰ درصد سبک‌تر از ۳۹۵ گرمی D3400 است. در نهایت باید به باتری این محصول اشاره کنیم که قادر است تا ۱۵۵۰ شات عکس بگیرد. کاربران می‌توانند این دوربین عکاسی را با قیمت ۱۷,۶۹۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D

این دوربین در عین داشتن امکانات پیشرفته‌ی عکاسی از قابلیت‌های ویژه‌ای برای فیلم‌برداری بهره می‌برد. دوربین EOS 77D با ۵۴۰ گرم وزن در پروژه‌های عکاسی طولانی مدت شما را خسته نمی‌کند. حسگر به کار رفته در ۷۷D از نوع CMOS است و حساسیت ۲۴.۲ مگاپیکسلی دارد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به حداکثر رزولوشن ۴۰۰۰ × ۶۰۰۰ پیکسلی و قابلیت اتصال به Wi-Fi اشاره کرد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۴۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot G1X Mark II

اندازه سنسور تصویر این دوربین با اختلاف زیادی بیشتر از سایر دوربین‌های کامپکت است. قلب G1X MKII یک سنسور ۱.۵ اینچی CMOS ساخت کانن است که مساحت آن از سنسور به کار گرفته شده در مدل قبلی کم‌تر است. این دوربین با نسبت تصویر ۳:۲ می‌تواند با دقت ۱۲.۸ مگاپیکسل و با نسبت تصویر ۴:۳ که از تمامی سطح این سنسور استفاده می‌کند، با دقت ۱۳.۱ مگاپیکسل تصاویر را ثبت نماید. G1X به شبکه های NFC و Wifi نیز تجهیز شده که می‌تواند به تلفن هوشمند یا تبلت شما متصل شود. کاربران می‌توانند این دوربین را با قیمت ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا نمایند.

شاید این مطلب جذاب باشد
اینتل قیمت پردازنده‌‌ها و سایر محصولات خود را احتمالا تا 20 درصد افزایش می‌دهد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر VR AF-P

Nikon D5600 یک دوربین عکاسی DSLR درخشان، جمع‌و‌جور و شیک است که قابلیت تصویر‌برداری چندرسانه‌ای را با فناوری بی‌سیم چند منظوره ترکیب کرده است. تنها تفاوت بارز این دوربین با مدل قبلی و پرفروش خود D5500، دارا بودن قابلیت SnapBridge است که این دوربین را به یک دوربین بسیار هوشمند جهت انتقال داده به کامپیوتر و موبایل تبدیل کرده است. برای D5600 یک سنسور با قطع APS-C (۲۳.۵x۱۵.۶ میلی‌متر) تعبیه شده است. شما می‌توانید این دوربین عکاسی را با قیمت ۲۴,۱۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. دوربین دیجیتال سامسونگ مدل Smart WiFi ST150F

سرعت شاتر این دوربین بین ۱۶ تا ۱/۲۰۰۰ ثانیه قابل‌ تغییر است که با توجه به بازه‌‌ی حساسیت ۸۰ تا ۳۲۰۰ از این دوربین می‌توان برای عکاسی در موقعیت‌های نسبتا کم‌نور یا سوژه‌های متحرک استفاده کرد . این دوربین به لرزش‌گیری دیجیتال مجهز شده و به میزان قابل‌توجهی خطای حاصل از لرزش‌های دست را هنگام عکاسی و فیلم‌برداری کم می‌کند. قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD دیگر توانایی این دوربین است و کاربر می‌تواند با کیفیتی فوق‌العاده و به‌‌ سادگی از پیرامون خود فیلم‌برداری کند. این دوربین عکاسی با قیمت ۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا