لوازم جانبی

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید

قطع صدا یکی از جدی ترین چالش ها برای کاربران شیائومی است. این مشکل در همه گوشی های شیائومی ایجاد می شود و محدود به یک مدل خاص نیست. دلایل زیادی برای خاموش کردن گوشی شیائومی وجود دارد ، اما نگران نباشید ، در بسیاری از موارد این مشکل به راحتی برطرف می شود.

با خواندن این مقاله ، به راحتی می توانید مشکل قطع تلفن شیائومی خود را برای همیشه حل کنید.

هنگام مکالمه با گوشی شیائومی با لمس MUTE صدا قطع می‌شود

مهمترین دلیل خرابی گوشی شیائومی چیست؟

ممکن است تلفن Xiaomi شما به دلیل مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری مشکل صدا داشته باشد. اما خوب است بدانید که گاهی اوقات گیر کردن شیائومی می تواند دلایل ساده ای داشته باشد. وقتی با فاصله ای صحبت می کنید که صدای شما را لمس می کند ، یک تنظیم MUTE یا وجود دارد.

اگر تلفن هنگام تماس با پوست صورت تماس گرفت ، ممکن است گزینه MUTE فعال شود. اگر تماس گیرنده می گوید صدای شما را ندارد ، بهتر است ابتدا به صفحه تلفن خود نگاه کنید و مطمئن شوید MUTE خاموش است.

برای جلوگیری از فعال شدن تصادفی ویژگی MUTE در تماس حضوری با تلفن ، بهتر است از استفاده کنید دست آزاد . لازم به ذکر است که اگر تلفن شما به بلندگوی خانگی صدا دارید ، ممکن است مشکلی در میکروفون بلندگوها ایجاد شود که نمی تواند صدا را به خوبی منتقل کند.

بررسی تنظیمات صدای مکالمه گوشی شیائومی

تنظیمات صدای شیائومی را بررسی کنید

یکی دیگر از دلایلی که شیائومی میزان تماس را قطع می کند تنظیمات میزان تماس است. صدا را با کلید افزایش صدا افزایش دهید ، که ممکن است به دلیل کاهش یا کاهش حجم این تنظیمات باشد. از طرف دیگر ، اگر مزاحم نشوید نگران نباشید .

لازم به ذکر است که حالت خاموش نیز می تواند با صدای تلفن تداخل داشته باشد ، مطمئن شوید که تلفن در حالت آرام قرار ندارد.

معیوب بودن هدفون باعث قطع تلفن Xiaomi

می شود

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید لوازم گیمینگ

ابتدا ، اگر با هدست صحبت می کنید ، مطمئن شوید که در قطع صدا بودن هدفون مشکل دارید. برای این کار یکبار گوشی خود را بدون هدفون تست کنید. اگر مشکل تلفن بی سیم Xiaomi بدون هدفون برطرف شد ، پس واضح است که مشکل از میکروفون روی هدفون است. در این حالت ، مطمئن شوید که سیم هندزفری سالم است و جک 3.5 میلی متری بر اثر گرد و غبار مسدود نشده است.

با این حال ، اگر صدای شما بدون هندزفری قطع شود ، مشکل عدم شنیدن صدا در حین تماس ممکن است به دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری باشد.

با Safe Mode منشا قطع صدای گوشی شیائومی را پیدا کنید

منبع بیصدا تلفن Xiaomi خود را با Saf e Mode

تعیین کنید

می توانید از حالت ایمن استفاده کنید تا مطمئن شوید که گوشی Xiaomi شما با اختلال در سخت افزار یا نرم افزار مشکل دارد. در حالت ایمن برنامه ها غیرفعال می شوند و تلفن بدون تأثیر برنامه های نصب شده کار می کند.

در حالت ایمن حالت ایمن اگر همچنان در قطع صدای خود ، کاهش صدا یا بی صدا کردن آن مشکل دارید ، احتمالاً اینگونه است مشکل سخت افزاری و میکروفون یا بلندگوی گوشی ممکن است معیوب باشد. با این حال ، اگر مشکل گرفتگی در حالت ایمن حل شود ، این نشان می دهد که مشکل تلفن شیائومی به دلیل تداخل در یکی از برنامه های نصب شده است.

نحوه عیب یابی نرم افزار خاموش کردن تلفن Xiaomi

اگر بعداً در حالت ایمن مشخص شد که مشکل صدا نرم افزاری است ، بهتر است برنامه های نصب شده خود را بررسی کنید. ابتدا ، اگر برنامه های خود را از منابع معتبر مانند فروشگاه Play بارگیری و نصب نکرده اید ، ابتدا برنامه را حذف کرده و سپس از Play فروشگاه برنامه های خود را بارگیری و نصب کنید.

همچنین برنامه های خود را با نصب آنتی ویروس ، که ممکن است به دلیل بدافزار یا وقفه در تلفن شما به دلیل بدافزار باشد ، اسکن کنید. لازم به ذکر است که اگر تلفن شما اسپیکر Harman Carden متصل است و صدای تماس به خوبی منتقل نمی شود ، ممکن است تلفن به دستگاه دیگری مانند هدست متصل شود. به در این رابطه ، مطمئن شوید که اسپیکر هارمن کاردون به درستی به گوشی متصل شده است.

رفع مشکل قطع تلفن Xiaomi با بازنشانی کارخانه

اگر با حذف و اسکن برنامه های نصب شده بر روی گوشی ، مشکل نرم افزار تلفن شیائومی همچنان ادامه داشت ، بهتر است گوشی خود را ریست کنید. قبل از بازیابی تنظیمات کارخانه ، از فایل های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل اپل iPhone 6 Plus

با رفع مشکلات سخت افزاری تلفن

مشکلات بیصدا شدن تلفن را حل کنید

اگر در حالت ایمن مشخص شد که مشکل این است که تلفن Xiaomi بی صدا است ، بهتر است تلفن خود را برای بازرسی و تعمیر به تکنسین خدمات واجد شرایط برسانید. اگر تلفن Xiaomi شما آسیب دیده یا مرطوب است ، ممکن است بلندگو

برای رفع مشکل قطع صدا، منتظر آپدیت بعدی شیائومی باشید منتظر بمانید تا آپدیت بعدی شیائومی مشکل گرفتگی را برطرف کند

شیائومی به دلیل قیمت مقرون به صرفه بسیار محبوب است و اخیراً اولین تولید کننده تلفن در جهان شد. بسیاری از کاربران در سراسر جهان با Android 10 و Xiaomi MIUI11 با مشکل قطع صدا و عدم انتقال صدا مواجه شده اند.

با این حال ، هنگامی که تلفن در حالت بلندگو است ، مشکل کاهش یا کاهش صدا در حین تماس برطرف می شود. اگر از MIUI 11 و 12 استفاده می کنید ، نسخه تلفن Android را بررسی کنید اگر نسخه جدیدی وجود دارد ، تلفن خود را به آخرین نسخه به روز کنید ؛ اگر به روزرسانی جدیدی مشاهده نکردید ، باید منتظر بروزرسانی جدید شیائومی باشید.

مشکل قطع شدن تلفن Xiaomi خود را به متخصص بسپارید

در این مقاله ، ما به طور خاص علت وقفه تلفن Xiaomi را بررسی کرده و راه حل هایی برای حل مشکل قطع صدا ارائه کردیم. مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی ممکن است به دلیل فعال شدن بی صدا باشد ، حالت DND را مختل نکنید ، میزان تماس ، سخت افزار بلندگو و میکروفون ، مشکلات نرم افزاری ، هدفون و سایر عوامل.

شاید این مطلب جذاب باشد
با ترفندهای گوشی شیائومی بیشتر آشنا شوید!

اگر راه حل های بالا مشکل کاهش صدای تلفن ، قطع صدای تلفن شیائومی و مشکل کمبود صدا در حین تماس را حل نکرد ، تصمیم را به متخصص بسپارید.

جنابی بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی در ایران است. با خرید لوازم جانبی اصلی از بلندگوهای Buy jbl تا هدفون ، شارژر ، بانک و صدها محصول ، تجربه کاربری دلپذیری دیگر را تجربه خواهید کرد. اگر مشکل قطع شدن تلفن Xiaomi خود را به روش دیگری حل کرده اید ، نظرات خود را با سایر مخاطبان در وبلاگ جانبی در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا