کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

گلکسی A33 5G هم به اندروید ۱۳ آپدیت شد

در ادامه‌ی انتشار آپدیت اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی‌های سامسونگ، گلکسی A33 5G هم آن را دریافت کرده است.

اگرچه هنوز به اواسط ماه نوامبر ۲۰۲۲ نرسیده‌ایم و بسیاری از شرکت‌ها حتی فرایند انتشار آپدیت اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های خود آغاز نکرده‌اند، سامسونگ نه تنها تمام پرچم‌داران خود از سال ۲۰۲۰ تاکنون را به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت کرده بلکه حالا فرایند انتشار این آپدیت را برای گوشی‌های میان‌رده نیز آغاز کرده است. البته ناگفته نماند گوشی‌های تاشو همچنان برای دریافت این آپدیت جدید در صف انتظار قرار دارند.

روز گذشته بود که شنیدیم گلکسی A53 5G موفق به دریافت نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۳ شده است. این خبر در نوع خوب جالب بود چون در حال حاضر جز گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، هیچ محصول دیگری از این شرکت به اندروید ۱۳ آپدیت نشده و شرکت‌های دیگر هم جز سونی و وان‌پلاس که آن‌ها هم فقط یک یا نهایتا دو پرچم‌دار را آپدیت کرده‌اند، اقدامی در این راستا صورت نداده‌اند.

حالا اما نوبت به یک میان‌رده‌ی دیگر یعنی گلکسی A33 5G رسیده که به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 آپدیت شود. این گوشی که اوایل امسال راهی بازار شده، از جدیدترین محصولات سامسونگ هم به حساب می‌آید. در حال حاضر کاربران این گوشی در بازار اروپا می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند که حدودا ۲ گیگابایت هم حجم دارد و با خود تمام تغییراتی که گوگل و سامسونگ روی سیستم‌عامل جدید اعمال کرده‌اند به همراه دارد. همچنین بسته‌ی امنیتی ماه اکتبر هم به همراه همین آپدیت برای گوشی یادشده عرضه می‌شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
چطور می توانیم حافظه داخلی آیفون را خالی کنیم؟

اگر موفق به دریافت آپدیت نشده‌اید، باید کمی منتظر بمانید اما با این حال پیشنهاد می‌شود سری به بخش تنظیمات زده و در قسمت Software updates (به‌روزرسانی نرم‌افزار) و در نهایت Download and install (دانلود و نصب) چک کنید ببینید آیا آپدیتی برای گوشی شما منتشر شده یا خیر. اگر هم منتشر نشده اصلا جای نگرانی نیست چون همانطور که گفته شده این تازه شروع فرایند به‌روزرسانی است و قطعا تا یکی دو هفته طول می‌کشد تا تمام کاربران این گوشی در تمام مناطق بتوانند به اندروید جدید دسترسی پیدا کنند.

گلکسی A33 5G یک میان‌رده‌ی بسیار عالی محسوب می‌شود که از نمایشگر ۹۰ هرتزی AMOLED، پردازنده‌ی قدرتمند اگزینوس ۱۲۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع ۲۵ واتی (که درون جعبه قرار ندارد) بهره می‌برد. این گوشی طبق سیاست جدید سامسونگ باید تا چهار سال به اندروید جدید آپدیت شود و بنابراین اندروید ۱۳ تازه نخستین آپدیت عمده‌ی آن محسوب می‌شود.

منبع: PhoneArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا