لوازم جانبی

چگونه هندزفری را تمیز کنیم؟

چگونه هندزفری را تمیز کنیم؟

چگونه هندزفری را تمیز کنیم؟ برای ضد عفونی کردن هدفون چه باید کرد؟ هدفون و هندزفری مهمترین لوازم جانبی دستگاههای تلفن همراه و تبلت ها هستند که به طور مداوم از آنها استفاده می کنیم. ما بیشتر از هدفون برای صحبت کردن ، گوش دادن به موسیقی ، فیلم ، پادکست و … استفاده می کنیم. با استفاده مداوم و روزانه از هندزفری ، توده موجود در گوش می تواند به اعصاب خود بچسبد و به منافذ هندزفری نفوذ کند. در نتیجه ، هندزفری با گذشت زمان کثیف و مسدود می شود و می تواند به تدریج بر کیفیت صدا و استفاده از آن تأثیر بگذارد. در این مقاله می خواهیم بدانیم که چگونه می توان هندزفری را با بررسی روش های بی خطر تمیز کرد.

نظافت بدون دست

توصیه می کنیم این مقاله را با دقت بخوانید تا در هنگام تمیز کردن دستگاه هندزفری آسیب نبیند. برای این منظور به لوازم جانبی مانند خلال دندان ، دستمال مرطوب میکروفیبر ، الکل ، گوش پاک کن ، برس آب اکسیژن ، ظرف آب ، مایع ظرفشویی ، مواد شوینده و موارد دیگر نیاز داریم. سعی کنید در همه موارد از آب مقطر یا آب تصفیه شده استفاده کنید. آب شهری حاوی نمکی است که می تواند به هدفون آسیب برساند یا باعث سفیدی و جرم در سطح هدفون شود. در زیر نحوه استفاده از هر یک از آنها را بررسی خواهیم کرد. اگر هندزفری شما خراب است یا به طور دائم متصل است و تصمیم دارید هندزفری جدیدی تهیه کنید ، به قیمت هندزفری a / بلوتوث ، هندزفری نوع C بروید و انواع دیگر مدل ها را با مارک های مختلف مشاهده می کنید با قیمت و توضیحات کامل

نحوه تمیز کردن روکش های هندزفری

ابتدا ، پوشش هندزفری سیلیکونی را با دقت جدا کنید. با برداشتن روکش ها ، می توانید به سطح و داخل روکش ها دسترسی پیدا کنید و از یک پارچه میکروفیبر آغشته به آب اکسیژنه ، الکل یا آب مقطر ، آب تصفیه شده ، سطح و داخل روکش ها استفاده کنید. com / other-accessories / هدفون-هدست “> هدفون تمیز. تمیز کردن پوشش ها زمان زیادی لازم ندارد و به راحتی می توان هرگونه آلودگی و آلودگی را از بین برد. لازم به ذکر است هنگام برداشتن روکش ها مراقب باشید که روکش ها پاره نشوند.

نحوه پاک کردن و جرم‌گیری داخل هندزفری

نحوه پاک کردن و بارگیری داخل هندزفری

برای تمیز کردن فضای داخلی و سوراخ های دستگاه هندزفری ، می توانید به آرامی با مسواک خیابان ها را مسواک بزنید تا آلودگی ها ، کثیفی و مومی را که به منافذ بدون هندس چسبیده است پاک کنید. سپس با استفاده از خلال دندان یا برس ، آلودگی و آلودگی داخل هندزفری را پاک کنید. همچنین می توانید سطح خیابان ها را به صورت دست آزاد با یک پارچه میکروفیبر آغشته به الکل کاملا تمیز کنید. مراقب باشید در تمام مراحل برای پاکسازی هندزفری ، آب ، اکسیژن اکسیژن یا الکل روی سطح و داخل هندزفری اسپری نکنید. فقط یک دستمال ، گوش پاک کن و موارد دیگر را خیس کنید. در الکل و آب قرار دهید و آن را روی سطح داخلی و خارجی هندزفری بگذارید تا به آن آسیب نرساند.

چگونه سیم هندزفری را تمیز کنیم؟ چگونه کابل هندزفری را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن کابل هندزفری ، کابل شارژر ، کابل بلندگو و موارد دیگر. ابتدا آن را روی یک سطح صاف قرار دهید ، قرار دهید یا می توانید سیم را با یک دست بگیرید و با دست دیگر با مسواک ، پارچه آغشته به الکل یا آب ، سطح سیم را به خوبی تمیز کنید. برای تمیز کردن سیمهای روغن کاری شده ، می توانید کمی مایع ظرفشویی را درون ظرف بریزید و آن را هم بزنید. سپس تکه کوچکی از پارچه های میکروفیبر را درون مایع داخل ظرف آغشته کنید. مراقب باشید دستمال مرطوب روی هندزفری قرار نگیرد. سپس سیم را در یک حوله قرار داده و انتهای سیم را تمیز کنید. سپس رطوبت سیم را با یک پارچه خشک خشک کنید. توجه داشته باشید که با کشیدن سیمها ، ممکن است سیم همچنان قطع و وصل شود.

چگونه هندزفری و AirPod را ضد عفونی کنم؟

الکل برای ضد عفونی کردن بسیار مناسب است و می تواند به راحتی ضد عفونی کند اما به خاطر داشته باشید که اگر الکل مستقیماً وارد هندزفری شود ، می تواند به هندزفری آسیب برساند. بعضی از کیسه های هوا دارای پوشش سیلیکونی نیستند. به همین دلیل با یک خلال دندان یا مسواک ، آلودگی ها و آلودگی های داخل و روی سطح هندزفری را تمیز کنید. سپس هندزفری و شاخه های گوش را به آرامی با سواب الکل یا گوش پاک کن مالش دهید تا سطوح بدون دست ضد عفونی شود. اگر در اتصال AirPads به تلفن خود مشکلی دارید ، می توانید مقالات بیشتر و عیب یابی ، نحوه اتصال AirPad به تلفن و چرا بلوتوث روشن نمی شود را بخوانید ، بخوانید.

  بهترین روش برای تمیز ماندن هندزفری

بهترین راه برای تمیز ماندن هندزفری خود

قبل از استفاده از هندزفری ، گوش خود را با یک گوش پاک کن یا دستمال تمیز کنید تا موم یا بقایای داخل گوش پاک شود و از چسبیدن آن به هندزفری و ورود منافذ بالشتک های گوش جلوگیری کنید. برای اینکه هندزفری بیش از حد عمیق و عظیم نباشد ، لازم است بعد از اتمام کار خیابان ها را با یک پارچه خشک پاک کنید تا به تدریج جرم موجود در گوش یا هر نوع کثیفی را که می تواند درون کیف یا از هندزفری جذب شود کاهش دهید. و وارد منافذ داخلی نشوید. سعی کنید از یک قاب مخصوص برای هندزفری و هدفون خود استفاده کنید یا از لوازم جانبی موجود برای جمع آوری صحیح هندزفری استفاده کنید. با بستن و انداختن دستگاه هندزفری در جیب یا کوله پشتی و غیره ، می تواند توده ها و آلودگی های بیشتری را جذب کند. به همین دلیل ، برای جلوگیری از جرم و آلودگی احتمالی با دست آزاد ، لازم است از یک دست یا کیف دستی آزاد استفاده کنید.

نکته مهم: برای تمیز کردن آلودگی ها و بقایای هندزفری از سشوار استفاده نکنید. در داخل هندزفری سیم هایی وجود دارد که به گرما حساس هستند و می توانند به هندزفری آسیب برسانند.

از چه روشی برای پاک کردن هندزفری خود استفاده می کنید؟

با مسدود شدن یا کثیف شدن و مسدود شدن جک 3.5 میلی متری داخل تلفن ، ممکن است صدای هندزفری کاهش یابد. به همین دلیل ، در این مقاله برای جلوگیری از این مشکل و ضد عفونی و تمیز کردن دستگاه هندزفری ، روش هایی برای تمیز کردن دستگاه هندزفری ذکر شده است. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی باشد. اگر از روش دیگری برای تمیز کردن هندزفری و AirPads خود استفاده می کنید ، نظر خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ای سی رم گوشی چیست و چرا خراب می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا