لوازم جانبی

چرا کابل HDMI بی صدا نیست؟

درایورهای صوتی خود را به روز کنید

ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد و درایورها سازگار نیستند. به همین دلیل ، پس از اطمینان از سالم بودن کابل hdmi ، درایور صدا و کارت گرافیک را بررسی می کنیم. برای این کار ، روی این کامپیوتر راست کلیک کرده و خصوصیات را انتخاب کنید. در پنجره باز شده ، devie manager را کلیک کنید. در این مرحله ، بخش کنترل کننده های صوتی و تصویری ویدیو را باز کرده و کارت گرافیک و کارت صدا را به آخرین نسخه به روز کنید.

برای به روزرسانی از فهرست صفحه مدیریت دستگاه ، برگه نمای را انتخاب کرده و گزینه نمایش دستگاه های پنهان را کلیک کنید. این درایورهای مخفی را نشان می دهد. در همان صفحه مدیر دستگاه از بخش دستگاه های سیستم ، بر روی گزینه High Definition Audio Controller کلیک راست کرده و را فعال کنید . اگر گزینه فعال کردن به هر دلیلی اعمال نشد ، روی این گزینه کلیک راست کرده و این بار خصوصیات را انتخاب کنید. در پنجره بعدی در برگه پیش فرض عمومی روی گزینه span کلیک کنید> دستگاه را در پایین صفحه فعال کنید و در آخر کلیک کنید تأیید . مطمئن شوید که در این قسمت درایور کارت گرافیک شما به روز شده است.

بزرگترین وب سایت لوازم جانبی موبایل در ایران است که دو کابل C تلفن شیشه ای ، لوازم جانبی موبایل ، تبلت ، ساعت هوشمند و کابل hdmi خریداری می کند شما می توانید وارد صفحه مورد نظر شده و سفارش خود را بین مدل های مختلف با مارک های مختلف ثبت کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ریزر از محصولات گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

بدافزار‌ها علت قطع شدن صدا hdmi

بدافزار باعث ایجاد پارازیت می شود hdmi

با نصب یک آنتی ویروس قدرتمند یا استفاده از Firewall Windows همه دستگاه ها را اسکن کنید. نرم افزار مخربی می تواند بر روی سیستم شما نصب شود و عملکرد رانندگان شما را مختل کند. با اسکن فایل های خود ، می توانید از نصب یا عدم نصب بدافزار مطمئن شوید. همچنین برای امنیت بیشتر ، نرم افزار نصب شده بر روی سیستم خود را در قسمت صفحه کنترل بررسی کنید. اگر نرم افزاری را مشاهده کردید که نصب نکرده اید یا مورد مشکوکی است ، آن را حذف کنید. به خاطر داشته باشید که اگر در مورد نرم افزار سیستم اطلاعاتی ندارید ، آن را به متخصص بسپارید. اگر در روزهای گذشته با مشکل کابل hdmi مواجه نبودید ، جدیدترین نرم افزاری را که روی سیستم خود نصب کرده اید حذف کنید ، ممکن است این نرم افزار به درستی کار نکند.

لازم به ذکر است که اگر در اتصال تلفن خود به تلویزیون مشکلی دارید ، مقاله نحوه اتصال تلفن به Read Connect TV را در وبلاگ جانبی قرار دهید.

مشکل صوتی و تصویری کابل hdmi با پاکسازی دیسک

هنگام استفاده از سیستم خود ، خواه در وبگردی باشید یا با نرم افزار خاصی کار کنید یا به موسیقی گوش دهید ، فیلم تماشا کنید و غیره ، سیستم پرونده های موقت را در حافظه پنهان خود ایجاد می کند. گاهی اوقات این پرونده های موقتی می توانند در برخی از اتصالات و نرم افزار تداخل ایجاد کنند. برای اطمینان از اینکه hdmi به این نوع پرونده تعلق ندارد ، پرونده ها و پوشه های موقت را حذف کنید. برای حذف پرونده ها و پوشه های موقت در فهرست شروع ، Disk CleanUp را تایپ کنید و Enter را فشار دهید. در صفحه ایجاد شده ، با چک کردن پرونده های موقتی که می خواهید حذف شوند را انتخاب کنید و در آخر Clean system files را در پایین صفحه و در آخر ok را انتخاب کنید.

قطع صدا و تصویر یک مشکل ثابت برای کاربران هنگام کار با دستگاه های مختلف است ، بنابراین از قطع شدن کابل بدون دست جلوگیری کنید. این مقاله را برای خود بخوانید و از بریدن هندزفری خود جلوگیری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۷ شهریور ۱۴۰۱)

کامل چرا کابل hdmi صدایی ندارد؟ از کابلهای با کیفیت پایین

استفاده نکنید

کابلهای ضعیف و بی کیفیت می توانند همیشه مشکلات زیادی از جمله قطع شدن صدا و تصویر در ما ایجاد کنند. استفاده از لوازم جانبی با کیفیت منجر به تجربه کاربری دلپذیری در روند کار می شود. در این مقاله ، ما به طور عمده دلایل اصلی عدم صدا بودن کابل HDMI را بررسی کرده ایم و بسیاری از راه حل ها و نکات را برای حل این مشکل توضیح داده ایم. امیدواریم این مقاله مشکل گیر کردن HDMI را برطرف کند.

کاربران گرامی ، اگر از روش دیگری برای حل مشکل قطع صدا با hdmi استفاده می کنید ، نظر خود را در قسمت نظرات بنویسید. همچنین برای دیدن انواع لوازم جانبی با کیفیت از فهرست بالا ، به گروه مورد نظر خود رفته و محصولات مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا