لوازم جانبی

چگونه عکس های موبایل حذف شده را بازیابی کنیم!

با پوشه اخیراً حذف شده بازیابی کنید

در نسخه های جدید iOS (از نسخه 8 به بعد) ، همه عکس های پاک شده در برنامه Photo Photo iPhone در پوشه اخیراً حذف شده ذخیره می شوند. برای دسترسی به عکس های پاک شده به سادگی به منوی آلبوم ها رفته و پوشه اخیراً حذف شده را انتخاب کنید. در اینجا می توانید عکس های حذف شده را انتخاب کرده و از گزینه بازیابی برای بازیابی عکس های پاک شده در iPhone خود استفاده کنید.

ریکاوری آیفون با استفاده از آیتونز

برای بازیابی عکس های iPhone از iTunes Backup استفاده کنید

اگر همگام سازی در تلفن شما فعال باشد ، تمام اطلاعات تلفن ، از جمله عکس ها ، به طور منظم در iCloude ذخیره می شوند. به این ترتیب می توانید از طریق iTunes به راحتی اطلاعات پاک شده را از تلفن خود بازیابی کنید. برای انجام این کار ، باید تلفن خود را با استفاده از کابل اصلی آیفون به رایانه متصل کنید. اگر از کابل مناسب استفاده نکنید ، ممکن است در تشخیص تلفن خود از طریق iTunes یا انتقال داده ها مشکل داشته باشید. بنابراین ، توصیه می کنیم کابل اصلی آیفون را از طریق لوازم جانبی معتبر تلفن همراه بردارید.

پس از اتصال تلفن به رایانه ، می توانید از طریق فهرست خلاصه به گزینه Restore from Backup دسترسی پیدا کنید. با انتخاب این گزینه تمام اطلاعات تلفن ذخیره شده در آخرین نسخه پشتیبان بازیابی می شود. اگر قبل از تهیه نسخه پشتیبان ، عکس از تلفن شما پاک شده باشد ، امکان بازیابی آن از این طریق وجود ندارد.

با استفاده از جریان عکس عکسهای پاک شده از iPhone را بازیابی کنید

یکی دیگر از ویژگی های عالی iOS ویژگی Photo Stream است. اگر این ویژگی را فعال کرده باشید ، عکسهای تلفن شما در iCloud و در پوشه My Photo Streams ذخیره می شوند. این پوشه را می توانید از طریق منوی آلبوم ها در برنامه عکس در iPhone خود پیدا کنید. اگر به طور تصادفی عکسهای خود را از پوشه دیگری حذف کرده اید ، احتمالاً می توانید آنها را در My Photo Streams پیدا کنید. البته شرط استفاده از این ویژگی برای بازیابی عکس ها از iPhone این است که گزینه My Photo Streams در تنظیمات> iCloud> Photos فعال باشد. اگر هنوز این ویژگی را فعال نکرده اید ، عکسهای شما در این پوشه ذخیره نمی شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای انتخاب لنز موبایل؛ عکسهای جذاب تری بگیرید!

نرم افزار ریکاوری عکس گوشی آیفون Dr.fone Dr.Fone Toolkit بهترین نرم افزار بازیابی عکس آیفون است

علاوه بر نرم افزار Apple ، می توانید از سایر نرم افزارهای قدرتمند بازیابی عکس مانند جعبه ابزار Dr.Fone برای بازیابی عکس های پاک شده از iPhone استفاده کنید. این نرم افزار قدرتمند بر روی ویندوز و مک قابل نصب است. پس از نصب نرم افزار بر روی رایانه و اتصال آیفون ، ابزار Dr.Fone تلفن شما را اسکن می کند. اکنون می توانید به سه روش مختلف داده ها را از تلفن خود بازیابی کنید:

  1. عکس ها را از حافظه داخلی آیفون بازیابی کنید
  2. عکس ها را از طریق iTunes بازیابی کنید
  3. عکس ها را از طریق iCloud بازیابی کنید

ریکاوری عکس های پاک شده در گوشی های اندروید> / >> /”> “”>> “/ >>” “” “” “”> “>>>> / /

عکسهای پاک شده از Android را بازیابی کنید

خوشبختانه نسخه های جدید تلفن های اندرویدی ، به ویژه تلفن های سامسونگ ، از ویژگی های بازیابی عکس بیشتری در تلفن ها برخوردار هستند. با این حال ، بازیابی اطلاعات حذف شده در تلفن های Android مانند Huawei و Xiaomi بسیار دشوارتر است. در اینجا چند نکته برای بازیابی عکس های پاک شده از Android آورده شده است.

عکس های پاک شده از تلفن های سامسونگ را بازیابی کنید

در نسل جدید تلفن های سامسونگ با اندروید 9 و 10 ، همه عکس ها و فیلم ها پس از حذف توسط کاربر در پوشه سطل آشغال ذخیره می شوند. عکسها معمولاً تا 60 روز در این پوشه می مانند و سپس برای همیشه از تلفن پاک می شوند. برای دسترسی به این پوشه ، کافیست منوی سه نقطه ای را در صفحه گالری خود انتخاب کرده و سپس گزینه Recycle Bin را انتخاب کنید. حالا عکس مورد نظر را انتخاب کرده و Restore را کلیک کنید. به این ترتیب می توانید بسیاری از عکس هایی را که به طور تصادفی حذف شده اند بازیابی کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آئودی R8 GT با قدرت ۶۱۲ اسب بخار معرفی شد

استفاده از نرم افزار EaseUS برای ریکاوری مموری کارت

عکسهای پاک شده را از کارت حافظه تلفن Android خود بازیابی کنید

تلفن های اندرویدی یک مزیت مهم نسبت به آیفون دارند و این قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه است. خوشبختانه بازیابی اطلاعات کارت SD بسیار آسان تر از حافظه داخلی گوشی است. فقط نرم افزار قدرتمند بازیابی عکس مانند EaseUS را روی رایانه خود نصب کنید.

پس از نصب نرم افزار ، باید کارت حافظه را به رایانه خود متصل کنید. نرم افزار EaseUS Photo Recovery اکنون می تواند کارت حافظه تلفن را اسکن کرده تا تمام اطلاعات موجود در آن را نشان دهد. هنگامی که عکس های مورد نظر خود را انتخاب کردید ، برای بازیابی آن عکس ها ، فقط روی بازیابی اکنون کلیک کنید. اکنون می توانید عکس ها را از محل ذخیره شده در کارت حافظه پس از بازیابی انتقال دهید.

با استفاده از DisckDigger عکس های پاک شده از حافظه داخلی تلفن همراه Android را بازیابی کنید

بازیابی عکس های پاک شده از حافظه داخلی تلفن همراه بسیار دشوار است. فقط نرم افزارهای خاصی می توانند این کار را برای شما انجام دهند. نرم افزار بازیابی عکس DiskDigger یکی از برنامه های اندرویدی است که به شما امکان می دهد عکس های پاک شده را از حافظه داخلی گوشی بازیابی کنید. البته این نرم افزار فقط توانایی بازیابی حافظه داخلی گوشی را روی گوشی های روت شده دارد. اگر تلفن شما روت نشده باشد ، هیچ راهی معتبر برای بازیابی از حافظه داخلی تلفن شما وجود ندارد.

بعد از نرم افزار DisckDigger ، فقط Start Basic Photo SCAN را انتخاب کنید. لیستی از عکس های بازیابی شده قبلاً نمایش داده شده است. اکنون که عکس های مورد نظر خود را انتخاب کرده اید ، گزینه Restore را انتخاب کنید. سپس باید از بین سه گزینه فضای ابری ، پوشه تلفن یا سرور FTP برای بازیابی عکس ها یکی را انتخاب کنید. پس از چند دقیقه ، عکس های انتخاب شده بازیابی می شوند.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی A33 5G هم به اندروید ۱۳ آپدیت شد

قدرتمندترین نرم افزار بازیابی عکس موبایل

در اینجا چندین نرم افزار مختلف برای بازیابی عکس مانند DisckDigger ، EaseUS Dr. و مجموعه ابزار Dr.Fone. که به ترتیب قوی ترین نرم افزار بازیابی عکس برای دستگاه های تلفن همراه ، Android و iPhone هستند. علاوه بر این ، گزینه های دیگری مانند PhoneRescue و Stellar Phonix می توانند به شما کمک کنند. هر دو نرم افزار می توانند روی ویندوز و مک نصب شوند و تلفن را از طریق رایانه بازیابی کنند. با نصب این نرم افزار و اتصال تلفن به کامپیوتر از طریق کابل شارژر اصلی می توانید تلفن خود را به راحتی بازیابی کنید.

علت پاک شدن عکس های گوشی

دلیل حذف عکس از تلفن چیست؟ چه زمانی باید تلفن را بازیابی کنیم؟

در بیشتر موارد ، حذف تلفن تصادفی است ، اما در بعضی موارد ، مشکلات عمده می تواند باعث از بین رفتن عکس های مهم شود. پرش از سیستم عامل ، خیس کردن تلفن ، خراب شدن یا فرار از زندان در آیفون ، آلوده شدن گوشی اندرویدی ، ضربه زدن به تلفن ، شکستن برد و … اینها برخی از مشکلاتی است که باعث می شود عکس از تلفن پاک شود. از لوازم جانبی مانند محافظ صفحه و محافظ تلفن همراه با نصب دقیق نرم افزار و عدم نصب آن استفاده کنید. به روزرسانی های نامعتبر می توانند به طور چشمگیری از بروز این مشکلات جلوگیری کنند اگر از iPhone استفاده می کنید ، پشتیبان گیری iCloud را فعال کنید و اگر از Android استفاده می کنید ، Google Drive یا Dropbox Backup را در تلفن خود فعال کنید تا پس از حذف عکس ها مشکلی نداشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه هندزفری شکسته را از تلفن جدا کنیم؟

خلاصه مقاله

در این مقاله ، سعی کردیم با روشهای مختلف بازیابی عکسهای پاک شده از تلفن شما آشنا شویم. این روش ها در اکثر موارد جواب می دهند ، اما ممکن است تحت شرایط خاص هرگز به عکس های پاک شده خود دسترسی نداشته باشید. پشتیبان گیری از تلفن می تواند از بروز چنین مشکلی جلوگیری کند. اگر در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید ، می توانید سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا متخصصان حرفه ای پاسخ شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا