لوازم جانبی

چگونه روی ساعت هوشمند برنامه نصب کنیم

چگونه روی ساعت هوشمند برنامه نصب کنیم؟ اگر این سوال شما هم هست این مقاله راهنمایی جامع در خصوص نصب انواع برنامه روی ساعت هوشمندتان است. ساعت‌ها‌ی هوشمند رفته رفته جای خود را در بازار پیدا کردند و توانستند امکانات جذابی مثل گام‌شمار، میزان مصرف کالری، ضربان قلب، نوتیفیکیشن پیام های شبکه‌های اجتماعی و تماس‌ها و… علاقمندان زیادی را به خود جذب کنند. اگر شما یک ساعت هوشمند را هدیه گرفته‌اید یا بنا به نیاز خود آن را خریداری کرده‌اید، این مقاله برای شما نگارش شده است تا چگونگی نصب برنامه روی ساعت هوشمند را به شما آموزش دهد. پس با ما همراه باشید.

آموزش نصب برنامه روی ساعت هوشمند اپل واچ نسخه WatchOS5 به قبل _ وبلاگ جانبی

آموزش نصب برنامه روی ساعت هوشمند اپل واچ نسخه WatchOS5 به قبل

  برای نصب برنامه روی اپل واچ خود، ابتدا اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ را که روی آیپد یا آیفون‌تان به صورت پیشفرض(در نسخه‌های ios 8.2 به بعد) نصب شده را اجرا کنید و سپس گزینه‌ی Featured را انتخاب کنید به بخش استور برنامه‌های اپل واچ شوید. در این بخش برنامه‌های مورد علاقه خود را می‌توانید دانلود کنید. توجه کنید که اگر این برنامه‌ها در آیفون یا آیپدتان نصب هست بعد از دانلود وقتی روی اپلیکیشن در فروشگاه قرار می‌گیرید گزینه‌ی Open  را مشاهده می‌کنید.

هنگامی که برای اولین بار ساعت هوشمند اپل واچ را به آیفون یا آیپدتان متصل و سینک می‌کنید گزینه‌ای تحت عنوان Show app on apple watch ظاهر می‌شود که با فعال کردن این گزینه می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های موجود در آیفون خود را که با نسخه‌ی فعلی اپل واچ تان سازگار هستند، اضافه کنید. نگران نباشید اگر این گزینه را هنگام همگام سازی اپل واچ‌تان با آیفون را فراموش کرده‌اید در پایین به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید. برای خرید لوازم جانبی برای اپل واچ، موبایل و تبلت خود از طریق وب سایت janebi می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

شاید این مطلب جذاب باشد
هندزفری بلوتوث و هولدر گوشی، فرشته های نجات شما در رانندگی!

نحوه فعالسازی نمایش برنامه‌های آیفون در اپل واچ _ وبلاگ جانبی

نحوه فعالسازی نمایش برنامه‌های آیفون در اپل واچ

ابتدا برنامه اپل واچ موجود در آیفون یا آیپدتان را اجرا کنید. سپس گزینه‌ی my watch را تپ کنید. در بخش بعدی با اسکرول کردن می‌توانید اپلیکیشن‌هایی که با اپل واچ تان سازگار هستند را مشاهده کنید. برنامه‌های مورد علاقه خود را از لیست برنامه ها انتخاب کنید. سپس گزینه‌ی Show app on apple watch را فعال کنید. در این خصوص نوتیفیکیشنی به ساعت هوشمند شما برای پذیرش این فعالسازی ارسال می‌شود که با انتخاب گزینه‌ی yes برنامه‌ی مورد نظر خود را روی اپل واچ‌تان نصب می‌کنید. سایر برنامه‌های دیگر را نیز با همین روش، می‌توانید روی ساعت هوشمندتان نصب کنید.

آموزش نصب برنامه روی اپل واچ WatchOS6 به بعد _ وبلاگ جانبی

آموزش نصب برنامه روی اپل واچ WatchOS6 به بعد

در WacthOS 6 به بعد اپل، گامی به سوی استقلال ساعت‌های هوشمند خود برداشته و می‌توانید نصب برنامه ها را از روی اپل واچ بدون نیاز به آیفون یا آیپد خود انجام دهید. برای نصب برنامه روی اپل واچ خود اپ استور را در اپل واچ اجرا کنید. از قسمت جستجو هم بصورت تایپ (Dictation) و هم به صورت صوتی (Scribble) می‌توانید برنامه مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس بعد از پیدا شدن برنامه مورد نظرتان گزینه‌ی Get را تپ کنید. اگر برای اولین است که با اپل واچ خود اقدام به نصب برنامه می‌کنید لازم است که پسورد اپل آیدی خود را وارد کنید. بعد از اتمام دانلود، برنامه مورد نظر خود را می‌توانید روی اپل واچ خود مشاهده کنید. شارژر و کابل شارژ مغناطیسی اپل واچ خود می‌توانید از سایت جانبی خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیا باید نگران دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی‌های موبایل باشیم؟

چینش آیکن‌ها را در اپل واچ خود مدیریت کنید

برای تغییر چینش آیکون برنامه‌ها در اپل واچ، می‌توانید هم از طریق آیفون و آیپد و یا از طریق apple watch اقدام کنید.

تغییر چینش برنامه‌ها در ساعت هوشمند اپل واچ با آیفون یا آیپد

اپ apple watch را روی آیفون یا آیپد خود اجرا کنید. به بخش my watch بروید. سپس در مرحله‌ی بعد گزینه‌ی app layout را پیدا و تپ کنید. با نگه داشتن انگشت خود روی هر کدام از برنامه‌هایی که قصد دارید آن را جابجا کنید، اپلیکیشن‌ها را به مکان جدیدشان منتقل کنید. در صورتی که منصرف شدید یا می‌خواستید که به چینش پیشفرض اپل واچ خود برگردید؛ گزینه‌ی Reset را کلیک کنید. جانبی بزرگترین ارائه دهنده لوازم جانب ساعت هوشمند، موبایل و تلفن همراه است؛ در جانبی می‌توانید انواع نگهدارنده گوشی را در تنوع بسیار بالا مشاهده و خرید کنید.

تغییر چینش برنامه‌ها در ساعت هوشمند با اپل واچ

ابتدا با فشار دادن دکمه اپل واچ روی ساعت هوشمند خود، به صفحه Home Screen هدایت می‌شوید. با نگه داشتن انگشت خود روی هر کدام از اپ‌ها، بعد از اینکه اپ مورد نظر با لغزشی که نمایش می‌دهد آماده انتقال به مکان دیگر می‌شود. سپس با درگ کردن آن به مکان مورد نظر، جابجایی صورت می‌گیرد. همین کار را در صورتی که می‌خواهید چینش اپ‌های دیگر را هم تغییر دهید، تکرار کنید. در نهایت با فشار دادن دکمه اصلی اپل واچ، تغییرات مورد نظرتان اعمال می‌شود.

آموزش نصب برنامه روی ساعت هوشمند WearOS _ وبلاگ جانبی

آموزش نصب برنامه روی ساعت هوشمند WearOS

WearOS  سیستم عامل گوگل برای ساعت‌های هوشمند است. برای نصب برنامه روی ساعت‌های هوشمند WearOS هم از طریق گوشی‌های اندرویدی هم از طریق ساعت هوشمند می‌توانید اقدام به نصب برنامه‌ی مورد نظر خود کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟

نصب برنامه روی ساعت هوشمند WearOS با تلفن همراه اندرویدی

ابتدا از طریق فروشگاه Google Play در تلفن همراه خود به بخش Categories بروید. سپس Wear OS را پیدا کنید. در این بخش ابتدا برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید. پس از نصب نوتیفیکیشنی به ساعت ساعت شما ارسال می‌شود که با قبول کردن آن برنامه‌ی مورد نظر روی ساعت هوشمندتان نصب می‌شود. نکته‌ی مهم این است که می‌توانید روی ساعت هوشمند خود رمز بگذارید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چگونه روی ساعت هوشمند رمز بگذاریم را در وب سایت جانبی مطالعه کنید.

چگونه می‌توان از طریق ساعت هوشمند برنامه‌ها را نصب کنیم؟

ابتدا در ساعت هوشمند خود به بخش اپلیکیشن‌ها بروید سپس اپ Google Play Store را پیدا و اجرا کنید. فهرست برنامه‌های موجود را مرور، دانلود و نصب کنید. به دلیل اینکه صفحه‌ی ساعت هوشمند کوچک است شاید به درستی نتوانید برنامه‌های مورد نظر خود را پیدا  و تست کنید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا برنامه‌ها را روی تلفن همراه خود نصب کنید پس از اطمینان و تست آن می توانید روی اپل واچ خود نیز برنامه موردنظرتان را نصب کنید. در جانبی می‌توانید با مقاله آموزش کار با ساعت هوشمند بهتر و بیشتر از قبل با ساعت هوشمند خود آشنا و بصورت بهینه تری از آن استفاده کنید.

بهترین روش برای اینکه چگونه روی ساعت هوشمند برنامه نصب کنیم

در بالا چگونگی نصب برنامه روی ساعت‌های هوشمند WearOs و WatchOS را بطور کامل بررسی کردیم. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشد. اگر شما از روش دیگری برای نصب برنامه روی ساعت هوشمندتان استفاده می‌کنید، در بخش کامنت‌ها نظر خود را بنویسید. با مقالات وب سایت جانبی می‌توانید انواع مشکلات و باگ‌های گوشی‌های اندرویدی، آی او اس، ساعت‌های هوشمند و… را همراه با بهترین و جامع‌ترین راهکارها مطالعه کنید. همچنین در جانبی می‌توانید انواع لوازم مورد نیاز برای تبلت، موبایل و ساعت هوشمند خود را به صورت آنلاین در سراسر ایران خرید کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آنر ۸۰ پرو پلاس شاید با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا