لوازم جانبی

چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟

شنیدن موسیقی در ماشین، لذت خاصی دارد! شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دوستان یا خانواده خود با ماشین به بیرون رفته باشید و بخواهید که آهنگی از گوشی خود را پخش کنید. امروزه همه‌ی دیوایس‌ها را با روش‌های مختلفی می‌توان به همدیگر متصل کرد.

با چند ترفند ساده می‌توانید گوشی خود را به باند ماشین متصل کنید و از پلی‌لیست گوشی خود نهایت لذت را ببرید. اما چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟ با خواندن این مقاله 4 روش برای اتصال باند ماشین به گوشی را فرا می‌گیرید و در هر شرایطی می‌توانید موسیقی را از گوشی خود پخش و با باند ماشین بشنوید و لذت ببرید. با ما همراه باشید.

4 روش برای اتصال باند ماشین به گوشی

4 روش برای اتصال باند ماشین به گوشی

موسیقی برای ایرانیان عادی نمی‌شود. موسیقی هر لحظه خاص  است و سخن و نوایی تازه برای‌مان دارد. ما ایرنیان عادت داریم وقتی در کنار هم هستیم حتی در ماشین، آهنگ‌های خود را برای هم به اشتراک بگذاریم و از در کنار هم‌بودن نهایت لذت را ببریم. چنانچه باند‌های ماشین نیاز به تقویت دارد، با استعلام قیمت اسپیکر و انتخاب گزینه‌ی مطلوب لحظات خود را با صدای باکیفیت موسیقی محبوب‌تان سپری کنید.

اما چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟ با 4 روش ساده و کاربردی زیر به راحتی می‌توانید هر گوشی‌ای را به باند ماشین متصل کرد.

کابل AUX؛ رابط قدیمی گوشی و باند ماشین

1.    کابل AUX؛ رابط قدیمی گوشی و باند ماشین

کابل AUX از نوستالژی‌های رابط گوشی به باند ماشین است. آیا تا بحال‌شده سوار ماشین دوست‌تان شوید و در همان لحظات ابتدایی به شما بگوید، با کابل AUX موزیکی را پخش کنید؟ کابل AUX سریعترین راه برای اتصال باند ماشین به گوشی است؛ این کابل در دو سر خود دارای جک 3.5 میلی‌متری است که یک طرف آن به گوشی و طرف دیگر آن به ضبط ماشین متصل می‌شود.

اتصال مستقیم گوشی به باند ماشین: کابل AUX سریع و بدون هیچگونه جفت (Pair) شدنی به باند ماشین متصل می‌شود و به راحتی می‌توانید موسیقی خود را با کیفیت و قدرت باند‌های ماشین خود بشنوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
سریعترین راه برای تمیز کردن قاب تلفن همراه خود در خانه

لازم به ذکر است که در حین اتصال گوشی به ضبط ماشین ممکن است گوشی به دلیل اینکه خودرو در حرکت است، از دست شما بیوفتد؛ برای جلوگیری از آسیب دیدن LCD و خرابی احتمالی گوشی پیشنهاد می‌کنیم که از گلس گوشی با کیفیتی استفاده کنید.

اتصال باند ماشین به گوشی با بلوتوث

2.    اتصال باند ماشین به گوشی با بلوتوث

خوشبختانه گوشی‌های هوشمند امروزی قابلیت اتصال به هر دستگاهی را دارند. برای اتصال گوشی به تلویزیون پیشنهاد می‌کنیم که مقاله چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم را مطالعه کنید. در سالیان اخیر ضبط‌های ماشین از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

چنانچه ضبط شما از بلوتوث بهره می‌برد کافیست تا ضبط خود را برای اتصال به گوشی آماده کنید. برای این کار باید Mode ضبط خودروی خود را روی حالت Bluetooth mode یا BT mode تنظیم کنید تا بلوتوث ماشین شما بتواند با بلوتوث گوشی pair شود. سپس بلوتوث گوشی خود را در بخش تنظیمات روشن کنید. در‌صورتی‌که برای فعالسازی بلوتوث ضبط ماشین نیاز به راهنمایی بیشتری دارید مقاله چگونه بلوتوث ماشین را روشن کنیم را بخوانید و طبق مراحل گفته شده پیش بروید.

پس از شناسایی برند و مدل باند ماشین، روی آن تپ کنید تا گوشی به باند ماشین متصل شود. چنانچه اتصال گوشی به ضبط ماشین با موفقیت انجام شود صدای The Phone Connected را از باند ماشین خود می‌شنوید، که نشان‌دهنده‌ی اتصال درست باند به گوشی است. سپس به راحتی پلی لیست خود را پخش و از آهنگ‌های خود نهایت لذت را با همراه‌تان ببرید.

اتصال گوشی به ضبط ماشین با کابل شارژ

3.    اتصال گوشی به ضبط ماشین با کابل شارژ

کلیه‌ی ضبط‌های ماشین امروزی دارای درگاه usb هستند. از درگاه usb معمولا برای اتصال فلش به ضبط ماشین استفاده می‌شود. اما در برخی موارد با همراه داشتن کابل شارژ به راحتی می‌توانید باندماشین را به گوشی متصل کنید! اما چگونه؟ هنگامی که گوشی را با کابل usb به ضبط ماشین خود متصل می‌کنید، گاهی ضبط ماشین، گوشی را به عنوان حافظه اکسترنال (external) شناسایی می‌کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
پورشه ۹۱۱ داکار ۲۰۲۳ برای عاشقان آفرود از راه رسید

اگر بلوتوث ماشین‌تان خراب است و یا کابل AUX همراه خود ندارید حتما کابل شارژ خود را برای اتصال گوشی به ضبط ماشین را تست کنید. چنانچه اتصالی صورت نگرفت، نگران نباشید! هنور راه‌حل دیگری باقی‌مانده است، با استفاده از کابل otg آهنگ‌های خود را به فلش منتقل کنید و فلش را به ضبط بزنید و از شنیدن موسیقی محبوب‌تان لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین فروشگاه لوازم جانبی در ایران است. برای خرید انواع کابل AUX، کابل otg، کابل شارژ، ساعت هوشمند کودک و انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت در وب سایت‌جانبی به صورت کاملا آنلاین سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید.

رادیو آخرین راهکار برای اتصال گوشی به ضبط ماشین

4.    رادیو آخرین راهکار برای اتصال گوشی به ضبط ماشین

در دنیای تکنولوژی همیشه بیش از یک راه برای انجام هر کاری وجود دارد. در آخرین مرحله می‌خواهیم شما را با رادیو که با نام FM Radio Transmitter شناخته می‌شوند، آشنا کنیم. با استفاده از رادیو FM Radio Transmitter امکان اتصال گوشی به باند ماشین را از طریق بلوتوث، AUX، کابل USB، بلوتوث و موج رادیویی را ممکن می‌سازید. با یک رادیو از 4 روش مختلف می‌توانید گوشی را به ضبط ماشین خود متصل کنید.

 این رادیو به جا فندکی ماشین متصل می‌شود و به راحتی می‌توانید با استفاده از آن تا آنجا که دوست دارید موسیقی دلچسب‌تان را بشنوید و رانندگی کنید. شاید فکر کنید که رادیو FM Radio Transmitter قیمت بالایی دارد، ممکن است حق با شما باشد؛ اما ارزش‌اش را دارد.

آخرین نکته‌ای که لازم است بدانید، مربوط به شارژ گوشی تلفن همراه‌تان است. چنانچه باطری گوشی رو به اتمام است و می‌خواهید آهنگ‌های مورد علاقه گوشی خود را با باند ماشین بشنوید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله چگونه شارژ گوشی را ذخیره کنیم را مطالعه کنید؛ با خواندن این مقاله دقایق بیشتری از موسیقی در ماشین خود لذت ببرید.

چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟

شما از چه روشی باند ماشین را گوشی متصل می‌کنید؟

در این مقاله به طور کامل سوال چگونه باند ماشین را به گوشی وصل کنیم را با 4 روش ویژه پاسخ دادیم. آسان‌ترین روش اتصال گوشی به ضبط ماشین استفاده از کابل AUX است. اما ممکن است کابل AUX همراه‌تان نباشد؛ به همین دلیل بهترین و بهینه‌ترین روش برای اتصال باند ماشین به گوشی استفاده رادیو FM Radio Transmitter است.

با استفاده از FM Radio Transmitter از 4 روش بلوتوث، کابل AUX، کابل USB و موج رادیویی می‌توانید موسیقی خود را از گوشی پخش و با باندهای با کیفیت خود بشنوید و لذت ببرید.

 محصولات مرتبط جانبی برای اتصال باند ماشین به گوشی

در فروشگاه جانبی انواع لوازم جانبی برای اتصال باند ماشین به گوشی موجود است؛ باتوجه به نیاز خود می‌توانید محصولات زیر را به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید ۱۲L کار می‌کند

چنانچه شما از روش دیگری گوشی خود را به ضبط ماشین متصل می‌کنید در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان وبلاگ جانبی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا