لوازم جانبی

چه بازی هایی باعث خراب شدن گوشی می شوند؟

در گذشته تعداد علاقه مندان به بازی کم بود اما امروزه حتی افراد مسن یا کودکان علاقه زیادی به بازی دارند. شاید به این دلیل که در گذشته ، بازی ها به یک کنسول احتیاج داشتند و همه حوصله بازی با آن را نداشتند.

امروز به لطف تلفن های همراه می توانید جدیدترین بازی های جهان را که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند ، فقط در چند ثانیه روی تلفن همراه خود داشته باشید. تفاوت بین بازی ها و دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها این است که این کنسول تمام قطعات مناسب بازی ها را تولید می کند ، اما در بسیاری از دستگاه های تلفن همراه قطعات آسیب نمی بینند و آسیب می بینند. یکی از مهمترین قسمتهایی که در جریان بازی آسیب جدی می بیند ، باتری موبایل است! در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چرا بازی با تلفن همراه به باتری آسیب می رساند. اگر علاقه زیادی به بازی در دستگاه های تلفن همراه دارید ، در این مقاله با ما همراه باشید.

خراب شدن گوشی به دلیل بازی کردن

چرا بازی با تلفن همراه به باتری آسیب می رساند؟

یکی از مشکلاتی که تلفن های همراه با آن روبرو هستند ضعیف شدن باتری های تلفن همراه است. اگر به دنبال علت آن باشید ، متوجه خواهید شد که کسانی که باتری تلفن همراه آنها به سرعت از بین می رود ، معمولاً افرادی هستند که چند ساعت در روز با تلفن همراه خود بازی می کنند. اما چرا باتری موبایل خیلی زود به کنسول های بازی آسیب می رساند؟ این به این دلیل است که کنسول ها دارای سخت افزار بسیار قوی هستند که به خوبی از بازی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، باتری آن بسیار قوی طراحی شده است که می تواند تمام نیازهای مردم برای بازی را برآورده کند. با این حال ، بیشتر باتری های تلفن همراه برای بازی طراحی نشده اند و معمولاً برای استفاده روزمره طراحی می شوند. در این بخش ، ما به چند مورد از باتری هنگام بازی استفاده می کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
تصاویر ولوو EX90 برقی منتشر شد

بازی کردن با دسته بازی گوشی

استفاده از پردازنده موبایل یکی از دلایل فرسودگی و بسته شدن تلفن شما است

اولین و مهمترین قسمت بازی موبایل پردازنده آن است. اگر پردازنده موبایل شما قوی باشد ، بازی را به راحتی شروع می کند ، اما اگر پردازنده موبایل شما متناسب با بازی طراحی نشده باشد ، هنگام بازی شما را آزار می دهد. پردازنده موبایل مراحل بازی را پردازش کرده و بر روی صفحه نمایش می دهد. اگر بازی شما گرافیک بسیار بالایی دارد ، پردازنده موبایل باید باتری زیادی را مصرف کند و هرچه قدرت بیشتری داشته باشد ، فشار باتری شما نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین ، اگر می خواهید با دستگاه های تلفن همراه بازی کنید ، سعی کنید یک تلفن مناسب برای سطح گرافیک و پردازش بازی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

همیشه صفحه را روشن کنید و باتری تلفن را بشکنید

بازی به زمان نیاز دارد ، اما اگر صفحه موبایل شما بزرگ و با کیفیت است ، بهترین کار این است که بازی را محدود کنید! درست است که صفحه نمایش بزرگ و AMOLED است ، باید بدانید که شارژ زیادی را مصرف می کند و هرچه بیشتر مصرف شود ، باتری شما فشار بیشتری می یابد. بنابراین ، اگر با تلفن همراه بازی می کنید ، سعی کنید زمان پخش را کاهش دهید تا علاوه بر ضعف چشم ، باتری گوشی نیز قوی باشد.

خراب شدن گوشی بعد از انجام بازی

بعضی از بازی ها از اینترنت استفاده می کنند

امروزه ، انواع بازی های آنلاین وجود دارد که مردم را ترغیب می کند با دوستان خود بازی کنند. این نوع بازی ها بسیار لذت بخش هستند و البته از اینترنت زیادی استفاده می کنند! در این نوع بازی ها ، اگر پینگ بازی زیاد باشد ، تلفن در اینترنت بیشتر مصرف می کند و اینترنت شارژ زیادی از تلفن همراه شما می گیرد. تا آنجا که برخی از کاربران همیشه یک پاور بانک با خود دارند ، بنابراین اگر در اواسط بازی کم باشند ، می توانند تلفن همراه خود را روشن کنند هزینه را وارد کنید و بازی را ادامه دهید. علاوه بر شکستن باتری موبایل ، شارژ موبایل شما همیشه کم است و برای اینکه بتوانید بازی کنید باید کابل شارژر به همراه داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ریشه یابی مشکل پرشدن حافظه گوشی با وجود خالی بودن گالری + راه حل

از فواصل مختلف از بلندگوها ، میکروفون ها و حسگرها استفاده کنید

مورد دیگری که بر روی باتری تلفن همراه شما تأثیر منفی می گذارد ، استفاده از بلندگو و میکروفون هنگام پخش است! در بازی ها ، کاربران معمولاً از بلندگوها و میکروفونهایی استفاده می کنند که خودشان باتری مصرف می کنند. البته ، گاهی اوقات در موارد دیگر به عنوان حافظه فلش برای به یاد آوردن قسمت هایی از بازی استفاده می شود که البته باعث شده این فیلم یک شبه به یک احساس تبدیل شود. در اینجا چند بازی معروف آورده شده است که می توانند به باتری شما آسیب برسانند.

خراب شدن باتری گوشی به دلیل بازی کردن با موبایل

1- بازی Call of Duty Mobile ، یکی از بازی هایی است که به باتری تلفن آسیب می رساند

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های چند سال اخیر Call of Duty Mobile است. این بازی کاملا آنلاین است و می توانید آن را با دوستان خود اجرا کنید. این بازی در ابتدا برای 5 تا 5 جنگ بود ، اما اکنون حالت های مختلفی برای کاربران وجود دارد.

این بازی از آن دسته بازی هایی است که اگر مدت طولانی بازی کنید فقط داغ شدن باتری را مشاهده خواهید کرد. بسیاری از کاربران هنگام انجام این بازی از گرم شدن بیش از حد باتری خبر می دهند. قطعاً پس از گرم شدن طولانی مدت باتری ، کاهش عملکرد باتری مشاهده خواهید کرد.

2- بازی موبایل PUBG

یکی دیگر از محبوب ترین بازی های جهان که هر روز جذابیت بیشتری پیدا می کند ، PubJie Mobile است. با استفاده از این بازی می توانید به راحتی دوستان خود را دعوت کرده و در جایی که 100 کاربر مانند شما وجود دارد کارت بازی کنید. در ابتدای این بازی با کمک چتر از هواپیما پیاده می شوید و بازی را ادامه می دهید. این بازی همچنین به طور مداوم به اینترنت متصل است و پردازنده موبایل در حال اجرا است و ممکن است به باتری تلفن همراه شما آسیب برساند.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای انتخاب لنز موبایل؛ تصاویر جذاب‌تری بگیرید!

3- بازی Clash of Clans

یکی از بازی های قدیمی Supercell که هنوز هم طرفداران زیادی دارد Clash of Clans است. در این بازی شما قبیله خود را می سازید و با دیگران می جنگید! این جنگ قدرت شما را نشان می دهد و هرچه استراتژی شما قوی تر باشد ، سرمایه بیشتری نیز جمع می کنید. این بازی همچنین از قسمتهای مختلف تلفن همراه استفاده می کند و می تواند به سرعت به باتری تلفن همراه شما آسیب برساند.

توجه داشته باشید که در این بخش ، ما سه بازی محبوب را بررسی کرده ایم که بسیاری از کاربران هنگام انجام این بازی ها از گرم شدن بیش از حد باتری خبر می دهند. این لیست می تواند بسیار طولانی تر باشد. بنابراین ، باید خودتان بررسی کنید که اگر در حین انجام بازی می بینید که تلفن همراه شما بیش از حد گرم می شود ، دیگر به بازی ادامه ندهید.

خلاصه:

بسته به نوع بازی که کاربران برای مدت طولانی بازی می کنند ، باتری گوشی پس از مدتی عملکرد اصلی خود را از دست می دهد زیرا برای مدت طولانی بدون وقفه تحت فشار خواهد بود. بنابراین ، اگر علاقه مند به انجام این بازی ها هستید ، توصیه می شود پس از گرم شدن تلفن به آن استراحت دهید. همچنین هنگام شارژ از بازی با تلفن خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا