لوازم جانبی

معرفی قاب های نیلکین برای جدیدترین گوشی ها

گوشی های همراه مستعد فرسودگی هستند، به ویژه برای افرادی که دائما از آن استفاده می کنند و یا موبایل به منبع اصلی درآمدشان تبدیل شده است. خراشیده شدن، افتادن یا شکستن گوشی بسیار رایج است. به همین دلیل است که هزاران شرکت به وجود آمده اند که تجهیزات محافظ برای دستگاه ها تولید کنند. احتمالا نام قاب های نیلکین به گوشتان خورده است. در سال های اخیر قاب ها و لوازم جانبی نیلکین طرفداران زیادی داشته است. حال ببینیم قاب های نیلکین چه ویژگی هایی دارند؟ علت محبوبیت قاب های نیلکین چیست و مهم تر از همه، مدل قاب های نیلکین برای جدید ترین گوشی ها کدام است؟

شرکت چینی نیلکین در زمینه تولید و فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند

معرفی برند نیلکین، تاریخچه و ویژگی ها

NILLKIN یک شرکت چینی محبوب است که در سال 2009 در شهر شنژن تاسیس شد. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه لوازم جانبی محصولات الکترونیکی برای برندهای مختلف تلفن همراه مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، سونی، هوآوی و … تخصص دارد. این شرکت انواع کابل های شارژ، قاب گوشی، شارژرهای بی سیم و … که همه دارای گواهی نامه های بین المللی هستند را تولید می کند.

دلیل محبوبیت بالای لوازم جانبی نیلکین چیست؟

اکثر قاب های گوشی نیلکین از چرم، فیبر کربن یا TPUساخته شده اند که بسیار مقاوم و قابل شستشو بوده و از طراحی و کیفیت خوبی برخوردار هستند. خوشبختانه قاب ها و گلس گوشی این برند با تنوع بالایی از مدل گوشی ها در بازار ایران موجود است. نکته ای که خوب است بدانید این است که بسیاری این برند را از نظر کیفیت همراستا با برند آمریکایی Spigen میدانند که از نظر قیمتی چندین برابر نیلکین است.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ در حالت خاموش

اگر از آن دسته افراد هستید که مراقب تلفن همراه خود هستید و نگران خراش و شکستگی صفحه نمایش آن هستید، به شما توصیه می کنیم مقاله راهنمای خرید محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیلکین را مطالعه کنید.

معرفی انواع قاب های نیلکین

معرفی مدل های پرفروش قاب نیلکین

در حال حاضر انواع مختلف قاب های نیلکن شامل نرم، سخت، شیشه ای، مات و … برای برندها و مدل های مختلف گوشی های هوشمند در سایت جانبی موجود است. در ادامه با انواع این مدل ها آشنا می شوید.

قاب های محافظ نیلکین برای گوشی آیفون 13 پرو

انواع قاب های محافظ نیلکین آیفون 13 پرو

قاب ژله‌ای محافظ آیفون 13 پرو نیلکین Nillkin Apple iPhone 13 Pro Nature TPU Pro Magnetic Case، قاب های ساده، و بدون طرح نیلکن هستند که از پلاستیک با دوام TPU غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده است و در گروه محافظ های نرم و منعطف قرار می گیرند. این قاب بسیار نازک 0.6 میلی متر ضخامت دارد در نتیجه ضخامت محسوس به گوشی نمی دهد. روی نوار دور تا دور این قاب نقاط ریز و برجسته ای ایجاد شده تا با ایجاد اصطکاک از لغزش گوشی جلوگیری کند. لوگوی نیلکین در گوشه ی این قاب حک شده که نشان از اصل بودن این محصول دارد.

قاب محافظ نیلکین آیفون 13 پرو Nillkin Apple iPhone 13 Pro Super Frosted Shield Pro Magnetic Case، یک قاب مغناطیسی از جنس مواد PC و TPU است که برای گوشی های سری 13 طراحی شده است. آهنربایی که به در داخل این محافظ نیلکین تعبیه شده، به شما این امکان را می دهد تا از قابلیت مگ سیف گوشی آیفون خود استفاده کنید. این محافظ در اطراف لنز دوربین دارای ارتفاع بوده، در نتیجه مانع از ایجاد خراش بر روی لنز دوربین می شود. سطح این قاب در برابر سایش، لغزش، گرد و غبار و اثر انگشت مقاوم است و به آسانی تمیز می شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
تاریخچه‌ی ۵۰ ساله‌ی سی تی اسکن و پیشرفت‌های آن

 قاب های محافظ نیلکین برای گوشی سامسونگ گلکسی S22

قاب های محافظ نیلکین سامسونگ گلکسی S22

قاب محافظ نیلکین سامسونگ Nillkin Samsung Galaxy S22 Textured Case، قابی مقاوم، بادوام و ضد اثر انگشت است که از مواد TPU سازگار با محیط زیست در دور تا دور آن و مواد محکم PC در پشت آن ساخته شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. این قاب بر وی آنتن دهی و استفاده از پورت های مختلف گوشی ایجاد نمی کند.

متن جایگزین تصویر: قاب های محافظ نیلکین برای گوشی شیائومی Redmi Note 11

انواع قاب های محافظ نیلکین شیائومی Redmi Note 11

قاب محافظ نیلکین شیائومیNillkin Xiaomi Redmi Note 11 Pro/11 Pro+ 5G Super Frosted Shield، از سری قاب های فراستد شیلد نیلکین در برابر ضربه و آسب های مشابه بسیار محکم و مقاوم است. این قاب محافظ نیلکین از مواد مرغوب PC و در دمای بسیار بالا تولید شده، بنابراین به خوبی ایمنی گوشی شما را تامین می کند. این قاب قابل شستشو در رنگ های متنوع موجود است و بدنه طرح دار آن از جذب لک، چربی و اثر انگشت جلوگیری می کند.

 

قاب نیلکین شیائومی نوت 11 Nillkin Xiaomi Redmi Note 11/POCO M4 Pro 5G Textured Case، قابی با ساختار دوگانه است. قسمت پشتی قاب با مواد سخت و محکم پلی کربنات و دورتا دور آن از مواد نرم و منعطف TPU ساخته شده است تا علاوه بر استحکام زیاد، به راحتی گوشی در داخل آن قرار بگیرد. این قاب هم مانند سایر مدل ها هنگام استفاده هیچ محدودیتی برای استفاده از پورت ها و دکمه ها و آنتن دهی ایجاد نمی کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
گوشی آنر X6 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

 

کلام آخر

همه ی افراد به یک اندازه از تلفن همراه خود مراقبت نمی کنند اما در این دوره که چندین میلیون برای خرید یک گوشی هوشمند خرج می کنید، خرید یک کاور با کیفیت می تواند به طول عمر تلفن همراه شما کمک کند. همانطور که از این مقاله متوجه شدید، قاب های نیلکین طراحی حرفه ای و دقیقی دارند و از مواد با کیفیت و مقاومی ساخته شده اند که به خوبی امنیت و محافظت گوشی شما را تامین می کنند.

در نهایت از شما دعوت میکنیم تا به صفحه خرید قاب گوشی نیلکین مراجعه کنید و بعد از انتخاب مدل گوشی خود و خواندن نقد و بررسی قاب گوشی و نظرات دیگران نسبت به تهیه یک محافظ صفحه نیلکین اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا