کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

مشخصات کامل شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو فاش شد

همانطور که احتمالا می‌دانید، شیائومی قصد دارد فردا در چین از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ رونمایی کند. بنابراین طبیعتا طی روزهای گذشته گزارش‌های زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده است. حالا به لطف یک گزارش جدید، با خیال راحت می‌توانیم به تمام مشخصات شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو بپردازیم.

روز گذشته شیائومی رسما اعلام کرد که این گوشی‌ها از اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم مبتنی بر فناوری LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بهره می‌برند. شیائومی ۱۳ از نمایشگر ۶.۳۶ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و این در حالی است که مدل پرو با نمایشگر ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن ۲K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز راهی بازار خواهد شد. حداکثر روشنایی نمایشگر مدل پرو به ۱۹۰۰ نیت می‌رسد که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود. طبق تصاویر رسمی منتشر شده، مدل استاندارد دارای نمایشگر تخت است ولی نمایشگر مدل پرو از لبه‌های خمیده بهره می‌برد.

از نظر ماژول دوربین، شیائومی ۱۳ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. از سوی دیگر اگرچه شیائومی ۱۲ پرو هم مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است، ولی برای این دوربین از سنسور بسیار بهتری استفاده می‌کند. در ضمن نباید بهره‌گیری از اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی را هم از قلم بیندازیم.

شیائومی 13 پرو

انرژی شیائومی ۱۳ از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. اما خریداران مدل پرو از باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شوند که به لطف پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی، با سرعت بسیار بیشتری شارژ خواهد شد. در این میان باید به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی هم اشاره کنیم. برای کاربرانی هم که ضدآب بودن گوشی اهمیت زیادی دارد باید بگوییم که هر دو گوشی ظاهرا از بدنه‌ی ضدآب با گواهی IP68 بهره می‌برند.

شاید این مطلب جذاب باشد
ایرپاد پرو بخرید یا نه! مرور ایرپاد پرو و ​​ایرپاد معمولی

وزن شیائومی ۱۳ به ۱۸۹ گرم می‌رسد که دارای ضخامت ۷.۹۸ میلی‌متری است. وزن مدل دارای پنل پشتی چرمی ۱۸۵ گرم است و با ضخامت ۸.۱ میلی‌متری به دست کاربران می‌رسد. مدل پرو طبیعتا سنگین‌تر است و به همین خاطر از بدنه‌ی دارای وزن ۲۲۹ گرم و ضخامت ۸.۳۸ میلی‌متری بهره می‌برد. البته مدل چرمی آن هم اندکی سبک‌تر و ضخیم‌تر است. در هر صورت فردا با این گوشی‌ها روبرو می‌شویم و بنابراین لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

خرید محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا