کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ لوازم جانبی موبایل محبوب در دیجی کالا (۹ آذر ۱۴۰۱)

این روزها گوشی‌های موبایل وظیفه‌ی انجام دادن بخش اساسی و اصلی امور روزانه‌ی ما را برعهده دارند. هرچند این گوشی‌ها کامل نیستند و ایراداتی نیز دارند، اما صنعت لوازم جانبی موبایل که در حال رشد است، کمبودهای آن‌ها را جبران می‌کند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ لوازم جانبی موبایل دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی‌ کالا از لوازم جانبی موبایل در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

۱. کاور ونزو مدل Hunter مناسب برای گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

کاور ونزو مدل Hunter مناسب برای آیفون ۱۳ پرو مکس، با توجه به طراحی مهندسی شده احساس فوق‌العاده‌ای به وجود می آورد و با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می‌شود. این قاب به گونه ای طراحی شده است که از ویژگی مقاومت در برابر ضربه به صورت ۳۶۰ درجه و محافظت از لنزهای دوربین بهره می‌برد. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۲۸,۱۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. کاور ونزو مدل Prime مناسب برای گلکسی A23 سامسونگ

قاب ونزو مدل Prime مناسب برای گوشی‌ هوشمند مذکور، با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متری باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می‌شود. این قاب به گونه‌ای طراحی شده که به صورت ۳۶۰ درجه از گوشی و لنزهای دوربین آن محافظت می‌کند. چهار طرف این قاب با الگوگیری از طراحی کیسه هوا ماشین کمک شایانی در جذب فشار یا شک ناشی از افتادن می‌کند. شما کاربران می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۵۲,۵۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
شیائومی بوک پرو 2022 در دو اندازه 14 و 16 اینچی معرفی شد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت یونیورسال مدل ۲۷۰ درجه

این محصول یک استند نگهدارنده‌ی تبلت و گوشی‌های موبایل با کاربردی ساده و قابل انعطاف و بسیار سبک است. کمتر پایه نگهدارنده‌ای در بازار موجود است که انواع سایز گوشی موبایل و تبلت تا ۱۱ اینچ را ساپورت کند و قیمتی مناسب داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به تغییر زاویه آن تا ۲۷۰ درجه برای دید متفاوت و لاستیک‌های مخصوص ضد لغزش آن اشاره کرد. این لوازم جانبی موبایل با قیمت ۱۳,۰۰۰ تومان در دیجی کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت ۲ ترابایت

ای‌دیتا پس از اینکه توانست با هارد HD710 جایگاه خوبی در بازار به دست آورد، حالا مدل آپدیت شده‌ی آن را با نام HD710 Pro روانه‌ی بازار کرده‌ است. این هارد اکسترنال دارای مشخصات یک محصول ضد ضربه است و می‌تواند در برابر ضربات مقاومت کند. برخورداری از استاندارد IP68 به تنهایی معرف بسیاری از ویژگی‌های حفاظتی این محصول است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۳۲۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد تا گوشی هوشمند خاموش نماند. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۳۷۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش هایی ساده برای انتقال فایل از اندروید به آیفون

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. قلم لمسی موبایل مدل SKJMRJNQ002369

قلم‌های لمسی یا به اصطلاح استایلوس‌ها، به وسایلی گفته می‌شود که همانند قلم معمولی بر روی کاغذ عمل می‌کنند، با این تفاوت که این گجت‌ها، برای دستگاه‌های با نمایشگر لمسی طراحی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های این قلم‌ تاچ، خوش سایز بودن آن است که نگرانی شما دارای را از بابت حمل آسان با داشتن فرمی شبیه خودکار با وزن کم کاملا برطرف می‌کند. این قلم مخصوص صفحات لمسی تطابق ۱۰۰ درصدی با صفحه‌نمایش‌های لمسی خازنی دارند. شما کاربران دیجی‌ کالا مگ می‌توانید این محصول را با قیمت ۲۳,۹۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. محافظ کابل مدل PCM62

امروزه محافظت از کابل شارژ و هندزفری بسیار حائز اهمیت است. محافظ کابل مدل PCM62 از جنس پلاستیک نرم و قابل انعطاف ساخته شده و طراحی آن به گونه‌ای است که به دور سیم شارژر یا هندزفری پیچیده می‌شود و از آن در برابر پاره شدن و گره‌ خوردن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. کابل aux فنری مدل mh12 به طول ۱.۵ متر

این کابل در دو طرف خود جک ۳.۵ میلی‌متری دارد و می‌توان یک‌ طرف آن را به گوشی موبایل، تبلت یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری که دارای درگاه ۳.۵ میلی‌متری است وصل کرد و طرف دیگر آن را به اسپیکر یا استریوی خانگی متصل کرد. این محصول ۱.۵ متری کیفیت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید این کابل aux فنری را با قیمت ۲۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین شارژر وایرلس ارزان برای اندروید کدام است؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. رینگ‌لایت مدل RK-14 مناسب برای گوشی موبایل

این نوع از رینگ‌لایت‌ها نور را با شدت مناسب و به سوژه می‌تابانند و موجب می‌شوند سوژه حتی با یک شاخه نور به‌طور کامل و بدون سایه نورپردازی شود. رینگ‌لایت مدل RK-14 در ابعاد بسیار کوچک برای موبایل و عکاسی سلفی تولید شده است. این رینگ‌لایت قابل‌ نصب روی انواع گوشی و تبلت است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۵۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

این فلش مموری با بهره‌گیری از رابط USB 3.0 بالاترین سرعت خواندن و نوشتن را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد. پورت USB 3.0 قابلیت انتقال دوکاناله دارد و قادر است به شما حداکثر سرعت خواندن تا ۹۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن تا ۴۰ مگابایت در ثانیه را ارائه دهد و با USB 2.0 هم کاملاً سازگار است. کمپانی ای دیتا فلش UV150 را مدرن، به‌روز و کاربردی و در رنگ‌های قرمز و مشکی طراحی و به بازار عرضه کرده است. شما می‌توانید این لوازم جانبی موبایل پرفروش را با قیمت ۱۸۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا