کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

تصاویر گوشی وان‌پلاس نورد CE 3 منتشر شد

وان‌پلاس قرار است به زودی از یک گوشی میان‌رده با نام نورد CE 3 رونمایی کند و در همین راستا به تازگی شاهد انتشار تصاویر این محصول بوده‌ایم.

وان‌پلاس با عرضه‌ی سری نورد توانست جایگاه خود را در بخش گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده اندکی بهبود ببخشد. گوشی‌های این سری در مقایسه با سری اصلی قیمت کمتر و مشخصات سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تری هم دارند؛ البته مدل‌های اقتصادی بیشتر در دسته‌ی نورد N یا نورد CE قرار می‌گیرند و مدل‌های قدرتمندتر و میان‌رده، در دسته‌ی نورد. در حال حاضر تعداد زیادی گوشی از این سری به بازار عرضه شده اما وان‌پلاس ظاهرا قصد دارد یک محصول جدید را هم با نام نورد CE 3 راهی بازار کند.

یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه‌ی فناوری یعنی OnLeaks با همکاری وب‌سایت ۹۱Mobiles توانسته با توجه به اطلاعات و شواهد موجود، یک سری تصاویر از وان‌پلاس نورد CE 3 طراحی کند و با کاربران به اشتراک بگذارد. همچنین بخشی از مشخصات فنی آن را هم فاش کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

وان‌پلاس نورد CE 3

وان‌پلاس نورد CE 3 در مقایسه با سایر گوشی‌های سری نورد، زبان طراحی متفاوتی دارد. این گوشی تخت است و دو دایره‌ی بزرگ هم به عنوان ماژول روی پنل پشتی آن جهت تعبیه‌ی دوربین در نظر گرفته شده است. البته تعداد خود دوربین‌ها در رندرهایی که می‌بینیم به ۳ می‌رسد.

وان‌پلاس نورد CE 3 از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی تخت بهره می‌برد و جنس پنل آن هم IPS LCD است. رفرش‌ریت این نمایشگر به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و روی بالاترین بخش مرکزی آن هم یک حفره جهت تعبیه‌ی دوربین سلفی دیده می شود. رزولوشن دوربین سلفی هم طبق اطلاعات موجود به ۱۶ مگاپیکسل می‌رسد.

شاید این مطلب جذاب باشد
همه چیز درباره‌ بلوتوث نسخه 5

وان‌پلاس نورد CE 3 تصاویر

این گوشی قرار است به عنوان قلب تپنده از اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G بهره بگیرد که در کنار آن از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده خواهد شد. البته به نظر می‌رسد این ترکیب برای گران‌قیمت‌ترین مدل آن در نظر گرفته می‌شود و این یعنی شاهد مدل‌هایی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی کمتر هم خواهیم بود.

دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که دو سنسور سنجش عمق و ماکرو هم آن را همراهی خواهند کرد. در بخش نرم‌افزار هم اندروید ۱۳ را سوار بر رابط کاربریOxygen  OS 13 شاهد خواهیم بود. منبع تغذیه‌ی این مجموعه هم یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر می‌تواند با یک شارژر ۶۷ واتی احتمالا موجود درون جعبه آن را شارژ کند.

وان‌پلاس نورد CE 3 قرار است در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۳ رونمایی و راهی بازار شود.

خرید محبوب‌ترین گوشی‌های وان‌پلاس از دیجی‌کالا

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا