لوازم جانبی

قاب آیفون 11 و آیفون 11 پرو کدام است؟

در حال حاضر قیمت تاچ ال سی دی گوشی ایفون 11 پرو، حدودا 6 میلیون تومان است! همین دلیل کافیست تا اهمیت استفاده از یک قاب مقاوم و مناسب را درک کنیم. استفاده از گارد گوشی برای محافظت از انواع اسمارت فون واجب است. به خصوص که اگر یک گوشی گران قیمت مانند آیفون یازده یا آیفون یازده پرو دارید. قاب و کاور های انواع گوشی، در طرح و رنگ های مختلف و جنس های مختلف ارائه می شود که هر یک ویژگی های خاصی دارند. معمولا میزان مقاومت، ضد آب بودن، جنس بدنه و دارا بودن حاشیه مناسب از مواردی است که کیفیت یک قاب گوشی را تکمیل می کند. در این مقاله به معرفی 5 قاب آیفون 11 پرداختیم که هر یک کیفیت بسیار خوبی دارند و در رنگ بندی های مختلف عرضه شده اند.

1-کاور Gear4 Crystal Palace Case – بهترین قاب شفاف آیفون 11

قاب های کریستالی و شفاف از دسته کاورهایی هستند که مورد پسند بیشتر افراد قرار می گیرند و سادگی خاص آنها، جلوه ی بسیار زیبایی دارد. هر چند که برخی از این قاب ها مقاومت بالایی ندارند اما قاب های شفاف مقاوم، بهترین انتخاب برای افراد ساده پسند است. در ساخت گارد ایفون 11 مدل Gear4 Crystal Palace Case از یک ماده پلی کربنات استفاده شده که از آن برای ساخت شیشه های ضد گلوله استفاده می شود. با توجه به این ادعا می توان انتظار داشت که این قاب یکی از مقاوم ترین قاب های دنیا باشد و قطعا همینطور است!

قاب شفاف آیفون 11 Gear4 Crystal Palace Case

رنگبندی کاور شفاف آیفون 11 Gear4 Crystal Palace Case:

  • شفاف بی رنگ
  • صورتی شفاف و کم رنگ
  • آبی شفاف
  • زرد شفاف
  • خاکستری شفاف

گفته می شود که این محصول در مقابل ضربات تا ارتفاع 4 متر نیز مقاومت بالایی دارد. مهم ترین ویژگی مثبت این کاور شفاف را می توان باقی نماندن لکه های اثر انگشت روی بدنه آن دانست. این قاب حاشیه بسیار مناسبی نیز برای دوربین آیفون 11 نیز دارد که از دوربین محافظت میکند.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش پاک کردن برنامه های پیش فرض آیفون و دلیل انجام این کار

2-قاب گوشی ایفون یازده مدل Speck Presidio Grip Case

یکی از بهترین قاب هایی که می توانید برای ایفون یازده تهیه کنید همین گزینه است. این قاب طراحی متفاوتی دارد که شاید از نظر برخی افراد بسیار ساده به نظر برسد. نکته مثبتی که در مورد این کاور آیفون یازده وجود دارد این است که مقاومت بالایی دارد.

رنگبندی قاب گوشی Speck Presidio Grip Case:

  • مشکی
  • آبی
  • صورتی
  • خاکستری

شیار های پشت قاب، از لیز خوردن گوشی در دستتان جلوگیری می کند. هر چند که بعد از ماه ها ممکن است این شیار ها از بین بروند. همچنین لبه های این قاب به صورتی طراحی شده که روی لبه های گوشی بنشیند و از کناره های صفحه نمایش محافظت کند.

کیف گوشی آیفون 11 پرو

3-Arae Leather Wallet Case – بهترین کیف گوشی آیفون 11 پرو

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که همیشه کیف گوشی را به قاب ترجیح می دهید، نگران نباشید زیرا تنوع کیف های گوشی آیفون 11 بالاست. از بهترین نمونه های کیف آیفون 11 پرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف چرمی آیفون 11 مدل Nomad Rugged Folio با کیفیت بی نظیر و مقاوم در برابر ضربه که دارای جای کارت و پول است.

 کیف چرمی آیفون 11 مدل Nomad Rugged Folio

  • کیف چرم اصل ایفون 11 مدل Twelve South BookBook با طراحی زیبا شبیه به کتاب، دارای یک کیف پول جداگانه که با آهنربا به قاب وصل می شود.

کیف چرم اصل ایفون 11 مدل Twelve South BookBook

  • کیف گوشی آیفون 11 پرو مدل Bella Fino Leather Case جنس چرم اصل آمرکایی با گارانتی 25 ساله که دارای 8 جای کارت و یک جا برای پول نقد است.
شاید این مطلب جذاب باشد
ایرپاد پرو بخریم یا نه! بررسی ایرپاد پرو و ایرپاد معمولی

کیف گوشی آیفون 11 پرو مدل Bella Fino Leather Case

اما از میان تمام گزینه ها، ما کیف چرمی Arae Leather Wallet Case را برای آیفون 11 و آیفون 11 پرو پیشنهاد می کنیم. هر چند که جنس این کیف چرم اصل نیست اما برای ساخت آن از چرم PU استفاده شده است که یکی از بهترین و باکیفیت ترین هاست. به همین دلیل نیاز نیست خیلی نگران هزینه باشید زیرا قیمت این محصول نسبت به محصول های مشابه بسیار کم تر است.

 این کیف گوشی، ضد آب است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. همچنین جای 4 کارت در این کیف پول وجود دارد که شما را از خرید یک کیف پول نیز منصرف می کند. بند کیف به شما اجازه می دهد تا به سادگی کیفتان را دور مچ دستتان بیاندازید و زمان جابجایی احساس سنگینی یا ناراحتی نداشته باشید.به عنوان آخرین نکته در مورد این کیف پول می توانیم به پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد. اگر قصد دارید گوشی خود را با شارژر وایرلس، شارژ کنید نیازی نیست هر بار گوشی را از گارد جدا کنید.

 قاب آیفون 11 Refined brute

4-قاب آیفون 11 Refined brute – قاب درخشنده در تاریکی

برخی از لوازم جانبی موبایل که در ساخت آن ها از پلاستیک مقاوم استفاده می شود، کمی حجیم هستند و ظاهر زیبایی ندارند. اما قاب Refined brute نرم تر است و در عین حال مقاومت بالایی دارد. این قاب دو مدل دارد که مدل Rogue در محیط تاریک، می درخشد. مدل دوم این قاب ها که با نام Traveler شناخته می شوند نیز محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کرده است و رنگ بسیار زیبایی دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی M04 و A04e یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند

5-Skech Vortex – بهترین استند برای ایفون 11 پرو

بعضی از قاب ها با یک پایه ساده به یک استند موبایل تبدیل می شوند. Skech Vortex یکی از بهترین قاب های آیفون 11 پرو است. این قاب بسیار نرم و لطیف است و زمانی که در حال استفاده از آن باشید، برخورد پوست دستتان با آن، حس خوشایندی را به شما می دهد. این قاب زیبا به یک پایه مجهز است که می توانید در صورت نیاز پایه را باز کنید و قاب گوشیتان را به یک استند مقاوم تبدیل کنید. از آنجایی که پایه ی قاب Skech Vortex از جنس فلز است، نباید خیلی نگران کیفیت و مقاومت استندتان باشید. زیرا پایه ی این قاب مانند پایه های پلاستیکی به سادگی خراب نمی شود. این قاب مقاومت ضربه تا ارتفاع 3 متر را دارد.

قاب Skech Vortex – استند آیفون 11

رنگبندی استند Skech Vortex آیفون:

با توجه به اینکه بسیاری از قاب ها و کیف های خوب و باکیفیت آیفون 11 پرو هنوز وارد ایران نشده اند، احتمالا برای خرید آنها باید به سایت آمازون مراجعه کنید. اما به غیر از مواردی معرفی شده که تعدادی از آن ها هنوز در بازار ایران موجود نیست، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید به سادگی آن ها را در بازار ایران و فروشگاه اینترنتی جانبی مشاهده کنید.

6-کیف چرمی نیلکین برای آیفون 11 و آیفون 11 پرو

نیلکین، یکی از بهترین مارک های قاب و گلس است که محصولات باکیفیت و مرغوبی را ارائه می دهد. کیف چرمی نیکلین مدل CamShield Case که در چهار رنگ زرشکی، سفید، مشکی و قهوه ای ارائه می شود، از بهترین مدل های کیف نیلکین آیفون است. طراحی بسیار زیبا و رنگ بندی متنوع این کیف، برای هر سلیقه ای یک پاسخ دارد. از ویژگی های مثبت کیف چرمی نیکلین میتوان به پوشش 360 درجه گوشی و همچنین مقاوم بودن آن در برابر گرد و غبار اشاره کرد.

7-قاب نیلکین آیفون Nillkin Rubber Wrapped 11

قاب نیلکین به دلیل مقاوم بودن در برابر اثر انگشت، چربی و همچنین عرق کردن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. معروف ترین قاب برای سامسونگ و آیفون، برند نیلکین است. یکی از بهترین قاب های برند نیلکین، قاب Nillkin Rubber Wrapped 11 است که با مواد سازگار با محیط زیست و غیر سمی TPU ساخته شده است. داخل قاب پوشش میکروفیبری دارد که احتمال خط و خش افتادن روی بدنه گوشی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. این قاب تمامی قسمت های گوشی را پوشش می دهد و به دلیل وجود شیارهای خاص روی بدنه، احتمال لیز خوردن آن بسیار کم است.

شاید این مطلب جذاب باشد
همه‌ی آنچه که در مورد توکن Soulbound باید بدانید

البته تنوع کیف و قاب نیلکین آیفون 11 پرو و کیف چرمی نیلکین برای آیفون 11 بالاست. اما در این قسمت به معرفی دو نمونه از محبوب ترین و باکیفیت ترین آن ها اشاره کردیم. با مراجعه به صفحه قاب گوشی آیفون 11 پرو می توانید قاب و کیف های بیشتری از مارک نیلکین و دیگر مارک های باکیفیت و قیمت مناسب مشاهده کنید.

 

جمع بندی کلی:

تنوع قاب گوشی آیفون بسیار بالاست و با توجه به بودجه ای که دارید، می توانید انتخاب خودتان را محدود کنید. اما پیشنهاد ما این است که برای گوشی های گران قیمت مانند ایفون 11 پرو، بهترین قاب ها را تهیه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا