لوازم جانبی

بررسی 3 ساعت هوشمند ارزان و باکیفیت تا 500 هزار تومان

قطعا اگر قصد خرید اسمارت واچ را دارید، دلایل کافی برای خرید آن در ذهن شما وجود دارد. اما بسیاری از افراد بدون توجه به توقعاتی که از گجت های هوشمند دارند، برای خرید برنامه ریزی می کنند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت را دارید این موضوع را جدی بگیرید که به خواسته هایتان توجه کنید. طراحی ساعت های هوشمند ارزان از مواردی است که نیازی نیست توجه ویژه ای به آن داشته باشید زیرا بعد از مدتی می توانید با همان هزینه یک ساعت جدید تهیه کنید. اما چیزی که قبل از خرید ساعت هوشمند ارزان باید به آن توجه شود، این است که ساعت مد نظر، کدام یک از نیاز های شما را پوشش می دهد.

چطور بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت را پیدا کنیم؟

با توجه به اینکه ساعت های هوشمند ارزان قیمت، بسیاری از قابلیت ها و امکانات بهترین اسمارت واچ ها را ندارند، پیشنهاد می کنیم ساعتی را انتخاب کنید که نزدیک ترین گزینه به نیاز های شما باشد. به طور مثال یک اسمارت واچ ارزان قیمت، از GPS پشتیبانی نمی کند اما قابلیت مکالمه دارد. در صورتی که یک اسمارت واچ دیگر دقیقا برعکس این اسمارت واچ است و ترجیح شما این است که از یک هندزفری بلوتوث برای مکالمه استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می شود با توجه به نیازتان، ویژگی های انواع اسمارت واچ ارزان قیمت را بررسی کنید.

 اپل واچ صورتی

بسیاری از افراد خرید اپل واچ فیک را ترجیح می دهند در صورتی که با همان هزینه ای که برای اپل واچ فیک پرداخت می کنید (حتی خیلی کمتر)، می توانید یک ساعت هوشمند خوب تهیه کنید. در این مقاله به بررسی 3 ساعت هوشمند خوب با قیمت مناسب پرداختیم. درست است که برخی از ویژگی های اپل واچ را در این 3 ساعت هوشمند نمی بینید اما کیفیت آن ها با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، بسیار بالاست.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت کار نکردن یکی از گوشی های هندزفری بلوتوثی یا سیمی + راه حل

1-اسمارت واچ مدل T80 – بهترین ساعت هوشمند ضد آب 500 تومانی

مچ بند هوشمند T80 یکی از بهترین ساعت های مناسب افراد ورزشکار در بازه قیمتی 400 تا 500 هزار تومان است. این ساعت هوشمند با 56 گرم وزن و فرم مربعی صفحه نمایش به خوبی روی مچ دست می نشیند و ظاهر بسیار زیبایی دارد. جنس بدنه این ساعت از آلومینیوم است، مقاومت بالایی دارد و هیچگونه حساسیتی برای انواع پوست افراد ایجاد نمی کند. بند ساعت هوشمند T80 از جنس سیلیکونی است و با یک قفل ضامن دار دور مچ دست بسته می شود. طراحی و ظاهر این ساعت به گونه ای است که می تواند انتخاب مناسبی برای آقایان و خانم ها باشد. صفحه نمایش رنگی این ساعت هوشمند از نوع لمسی نیست. رزولوشن صفحه نمایش این ساعت 240*240 است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

ساعت هوشمند ضد آب T80

برخی قابلیت ها و ویژگی های مثبت ساعت هوشمند T80:

  • دارای استاندارد ضد آب IP67
  • سازگاری با انواع گوشی های اندروید و آیفون
  • دارای مدهای متنوع ورزشی
  • قابلیت نمایش میزان فاصله مبدا تا مقصد
  • امکان محاسبه کالری مصرف شده توسط افراد
  • امکان تنظیم اندازه نور
  • دارا بودن قابلیت کنترل کیفیت خواب
  • هشدار برای نمایش تماس، پیامک های دریافتی و نوتیفیکیشن شبکه های اجتماعی

ویژگی های منفی ساعت هوشمند T80:

  • عدم پشتیبانی از GPS
  • لمسی نبودن صفحه نمایش

2-اسمارت واچ شیائومی – ساعت هوشمند Amazfit Bip شبیه به اپل واچ

ساعت هوشمند شیائومی را می توان به عنوان بهترین مدل ساعت هوشمند در رنج قیمت 500 هزار تومان معرفی کرد. شیائومی یکی از محبوب ترین برند های عرضه لوازم جانبی موبایل مانند پاور بانک، قاب گوشی، مودم همراه و موارد دیگر است که در چند سال اخیر به خوبی توجه کاربران را به خود جلب کرده است. ساعت هوشمند شیائومی با بدنه ی فلزی و فرم مستطیلی صفحه، یکی دیگر از محصولات این کمپانی است که مورد پسند بسیاری از کاربران و علاقه مندان به ساعت هوشمند قرار گرفته است. ساعت هوشمند شیائومی با بدنه پلی کربنات و بند سیلیکونی که توسط یک سگک دور مچ دست بسته می شود، مقاومت و کیفیت بالایی دارد. بازه قیمت این محصول تقریبا از 480 شروع می شود و تا 500 تومان ادامه دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
رم متغیر گوشی چیست و چرا خراب می شود؟

صفحه نمایش اسمارت واچ آمازفیت بیپ شیائومی از نوع OLED لمسی و رنگی است که کیفیت بسیار بالایی دارد. اندازه صفحه نمایش این ساعت 1.28 اینچ است و می تواند انتخاب مناسبی برای همه خانم ها و آقایان باشد. سنسور GPS به کار رفته در این ساعت، امکان نمایش دقیق اطلاعات و فعالیت های روزانه را فراهم می کند. در ادامه به اصلی ترین ویژگی های مثبت مچ بند شیائومی می پردازیم.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip

برخی قابلیت ها و ویژگی های مثبت ساعت هوشمند شیائومی:

  • وزن بسیار کم 31 گرم
  • استفاده از فناوری gorilla glass شرکت Corning با هدف مقاومت از خط و خش
  • دارای سنسور ضربان قلب، قطب نما، GLONASS، فشار سنج و GPS
  • استفاده از یک باتری 190 میلی آمپری
  • پشتیبانی از نرم افزار MiFit

نقطه ضعف ساعت شیائومی آمازفیت بیپ:

  • عدم پشتیبانی از زبان انگلیسی در نسخه چینی

3-ساعت هوشمند ارزان قیمت GW05 با قابلیت برقراری مکالمه

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند هستید که قابلیت مکالمه را فراهم کند و قیمت مناسبی داشته باشد، اسمارت واچ GW05 را بررسی کنید. این ساعت هوشمند را با بودجه 350 تا 400 هزار تومان می توانید تهیه کنید. صفحه نمایش ساعت هوشند GW05 لمسی است و کیفیت بالایی دارد. این اسمارت واچ دارای سه رنگ سفید، مشکی و طلایی است که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. فرم صفحه مربعی ساعت، ممکن است برای کسانی که دنبال اسمارت واچ های شبیه به اپل واچ هستند، خوشایند نباشد اما به طور کلی زیبای متفاوتی دارد.

ساعت هوشمند GW05

برخی قابلیت ها و ویژگی های مثبت ساعت هوشمند مدل GW05:

  • دارای دوربین
  • قابلیت کنترل موسیقی
  • دارای حسگر گام شمار
  • امکان برقراری مکالمه
  • قابلیت نمایش هشدار ها و نوتیفیکیشن های گوشی
  • استفاده از ترکیب فلز و پلاستیک برای طراحی بدنه ساعت
شاید این مطلب جذاب باشد
با کاربردی ترین روشهای جلوگیری از سرقت اطلاعات تلفن همراه آشنا شوید

نقطه ضعف ساعت هوشمند مدل GW05:

  • عدم سازگاری با همه دستگاه ها به جز اندروید
  • عدم پشتیبانی از GPS

آیا خرید ساعت هوشمند فیک کار عاقلانه است؟

ممکن است چند لحظه به این فکر کنید که در حال حاضر ساعت های هوشمند فیک و تقلبی زیادی با قیمت خوب در بازار وجود دارد و بخواهید آن ها را خریداری کنید. ولی تجربه نشان داده که این ساعت ها تنها در ظاهر ممکن است به مدل های با کیفیت شبیه باشند و به محض روشن کردن ساعت، متوجه کیفیت پایین نمایشگر، هنگ کردن زیاد و دوام باتری نامناسب آن شوید. پس عاقلانه تر این است که با تحقیق و آگاهی کامل یک اسمارت واچ بخرید و گول قیمت پایین و ظاهر چشم نواز این ساعت های فیک نشوید. یادتان باشد که ضرب المثل «هر ارزانی بی دلیل نیست» در دنیای گجت های هوشمند به خوبی امتحات خود را پس داده است!

جمع بندی کلی: در این مقاله سعی داشتیم 3 مورد از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت را بررسی کنیم که می توانند انتخاب مناسبی در بودجه 200 الی 500 هزار تومان باشند. قطعا انتخاب های بیشتری می توانید داشته باشید اما تمرکز ما بر این بوده است که ساعت های محبوب و باکیفیت را در رنج قیمت های متفاوت معرفی کنیم. اگر شما هم تجربه خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت و باکیفیت را داشته اید، نظر خود را بنویسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا