لوازم جانبی

شارژ کردن ایرپاد

ایرپاد‌ها نسل جدیدی از هندزفری‌های بلوتوثی هستند که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارند. برند‌های محبوب ایرپاد‌ها اپل، شیائومی، هواوی و سامسونگ است که هر سال انواع هندزفری با شکل و فرم و قابلیت‌های مختلف را روانه بازار جهانی می‌کنند.

هندزفری‌های بلوتوثی یکی از بهترین لوازم جوانبی موبایل هستند که کاربرد بسیار زیادی دارند. اما شارژ کردن ایرپاد اندروید و اپل چگونه است؟ در این مقاله بطور کامل نحوه شارژ ایرپاد، کیس ایرپاد را بررسی می‌کنیم و راهکارهایی برای استفاده بهینه از ایرپاد را شرح می‌دهیم.

چگونه از میزان شارژ ایرپاد مطلع شویم؟

چگونه از میزان شارژ ایرپاد مطلع شویم؟

قبل از اینکه شارژ کردن ایرپاد را شرح دهیم، ابتدا لازم است بدانیم که ایرپاد و کیس چقدر شارژ دارند. ابتدا باید ایرپاد خود را با بلوتوث به گوشی خود متصل کنید. بهتر است بدانید که نحوه شارژ و اتصال انواع ایرپاد‌ها تقریباً یکسان است و به همین دلیل در این مقاله AirPod Pro اپل را مثال می‌زنیم؛ ایرپاد اپل به گوشی‌های اندرویدی نیز متصل می‌شود.

روی ایرپاد دکمه‌های فیزیکی و یا لمسی وجود دارد. یکی از ایرپاد‌ها را لمس کنید تا چراغ چشمک‌زن آن روشن شود. در ادامه باید در بخش تنظیمات گوشی خود بلوتوث را باز کنید و گوشی خود را با ایرپاد مورد نظرتان Pair کنید. کیس ایرپاد را با کابل شارژ ایرپاد به یک منبع شارژ متصل کنید، تا بدانید که کیس ایرپاد چقدر شارژ دارد.

برای فهمیدن میزان شارژ کیس ایرپاد پرو اپل باید کیس ایرپاد را نزدیک گوشی قرار دهید. اگر هندزفری اپل به گوشی متصل باشد، با نزدیک کردن کیس ایرپاد بعد از چند ثانیه میزان شارژ آن را روی گوشی خود را مشاهده می‌کنید. درصورتی‌که میزان شارژ کیس ایرپاد را روی گوشی مشاهده نمی‌کنید، کیس ایرپاد را باز و بسته کنید.

برای اطلاع از میزان شارژ ایرپاد و هندزفری گردنی، پنل نوتیفیکیشن را بررسی کنید؛ درصد باقی مانده شارژ ایرپاد به‌صورت درصد نمایش داده می‌شود. اگر ایرپاد را به اپل واچ متصل کرده‌اید، در این خصوص برای اطلاع از میزان شارژ ایرپاد روی اپل واچ روی آیکن باتری تپ کنید تا میزان شارژ ایرپاد خود را مشاهده کنید. همچنین روی کیس ایرپاد‌ها نیز به‌صورت چراغ ال ای دی میزان شارژ نیز قابل مشاهده است.

چگونه ایرپاد را شارژ کنیم؟

برای شارژ کردن ایرپاد ابتدا باید ایرپاد را داخل کیس آن به درستی قرار دهید. بعد از اینکه ایرپاد‌ها را داخل کیس قرار دارید Status Light یا چراغ ال ای دی کیس، میزان شارژ ایرپاد‌ها را به شما نمایش می‌دهد. درصورتی‌که شارژ ایرپاد کامل شود چراغ Status Light سبز می‌شود می‌توانید از ایرپاد‌های خود استفاده کنید.

اگر چراغ کیس ایرپاد نارنجی باشد به معنای این است که شارژ ایرپاد متوسط و تا 75 درصد شارژ دارد. هنگامی‌که چراغ وضعیت به حالت چشمک‌زن قرار بگیرد، به معنای این است که می‌توانید ایرپاد را به گوشی خود متصل کنید. لازم به ذکر است که نحوه شارژ ایرپاد i11، نحوه شارژ ایرپاد i12 و انواع ایرپاد‌ها تقریباً یکسان است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ایرپاد چقدر شارژ نگه می‌دارد؟

ایرپاد هر برندی قابلیت و امکانات متفاوتی دارد. با ایرپادی که 100 درصد شارژ دارد می‌توانید 5 ساعت موسیقی بشنوید و یا 3 ساعت به‌صورت مداوم مکالمه کنید. چنانچه شارژ ایرپاد شما تمام شد نگران نباشید ایرپاد اپل با 20 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود و می‌توانید از آن دوباره استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
این محصول می‌توانست اولین گوشی اندرویدی باشد

مدت زمان شارژ کیس ایرپاد پرو چقدر است؟

مدت زمان شارژ کیس ایرپاد پرو چقدر است؟

مدت زمان شارژ شدن کیس ایرپاد ۲ تقریباً 1 ساعت است. اما توجه داشته باشید که مدت زمان شارژ کیس هر برندی متفاوت است و در بخش مشخصات فنی و یا دفترچه محصول ذکر شده است. اگر کیس شارژ ایرپاد اپل 100 درصد شارژ داشته باشد می‌توانید تا 5 بار ایرپاد‌های خود شارژ کنید.

در واقع با کیس شارژ ایرپاد اپل می‌توانید 24 ساعت موسیقی و پادکست بشنوید و یا 18 ساعت مکالمه کنید! توجه داشته باشید که برای شارژ کیس ایرپاد خود از کابل شارژ استانداری استفاده کنید.

اگر کابل شارژ شما ایراد دارد از فروشگاه معتبری کابل شارژ ایرپاد خود را تهیه کنید. جانبی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است و می‌توانید از خرید اسپیکر jbl تا انواع کابل شارژ، پاور بانک، هندزفری بلوتوثی و صد‌ها لوازم دیگر را به‌صورت اینترنتی سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

5 روش برای استفاده بهینه از ایرپاد

5 روش برای استفاده بهینه از ایرپاد

هر لوازم جانبی طول عمر تقریباً مشخصی دارد. برای اینکه از ایرپاد خود بتوانید سال‌های طولانی‌تری استفاده کنید بهتر است نکاتی که در ادامه شرح می‌دهیم را دنبال کنید.

  1. برای اینکه به ایرپاد‌ها آسیبی نرسد، بعد از استفاده حتما ایرپاد‌ها را داخل کیس آن قرار دهید. چنانچه ایرپاد‌ها را داخل جیب، کیف و یا روی میز بگذارید ممکن است هر گونه آلودگی و جرمی در منافذ آن قرار بگیرد و در ادامه کیفیت صدا ایرپاد را با مشکلاتی روبرو کند.
  2. به هیچ عنوان کیس ایرپاد خود را مدام باز و بسته نکنید. باز و بسته کردن کیس ایرپاد مصرف باتری زیادی دارد. درصورتی‌که کیس به مدت طولانی باز باشد، شارژ آن تمام می‌شود.
  3. برای تمیز کردن کیس ایرپاد از یک پارچه میکروفایبر استفاده کنید که پرز ندارد.
  4. برای سریع شارژ شدن کیس ایرپاد بهتر است آن را به mac book خود متصل کنید.
  5. برای شارژ کردن کیس ایرپاد از کابل شارژ استاندارد استفاده کنید.

لازم به ذکر است که از ایرپاد‌های اپل را به راحتی می‌توانید به گوشی‌های اندرویدی و یا هر ساعت هوشمند دیگری متصل کرد.

مشکلات رایج ایرپاد و راه‌های رفع آن

اگر کیس و یا ایرپاد شارژ نمی‌شود و یا ایرپاد‌ها باعث هنگی گوشی شما می‌شود بهتر است که کیس ایرپاد را ریست کنید. برای ریست کردن ایرپاد ابتدا گوشی‌ها را داخل کیس قرار دهید و دکمه پاور که در پشت بدنه کیس قرار دارد را به مدت 15 ثانیه نگه دارید تا ال ای دی روی بدنه چشمک بزند. سپس جعبه کیس را نزدیک آیفون قرا دهید و دوباره ایرپاد‌های را به آیفون خود متصل کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین ویژگی هایی که یک دسته بازی گوشی باید داشته باشد

اگر ایرپاد شما کیفیت صدای پایینی دارد، ابتدا فاصله خود را با گوشی کم کنید. اگر همچنان کیفیت صدا پایین بود، مطمئن شوید که ایرپاد به اندازه کافی شارژ دارد. در نهایت اگر کیفیت صدا همچنان با ایراداتی همراه بود، منافذ ایرپاد را بررسی کنید، ممکن است جرم یا هر نوع آلودگی در سرک‌ها جمع شده و کیفیت صدا را با چالش مواجه کرده است.

اگر شارژ ایرپاد‌های زود خالی می‌شود، ابتدا بهتر است که Automatic Fear Detection را فعال کنید. در این راستا نیز ریست کردن ایرپاد می‌تواند کارساز باشد؛ اگر با ریست شارژ ایرپاد باز هم شارژ ایرپاد خالی شد بهتر است از خدمات گارانتی استفاده کنید.

خرید جدیدترین ایرپاد‌ها از بهترین برند‌ها در فروشگاه جانبی

خرید جدیدترین ایرپاد‌ها از بهترین برند‌ها در فروشگاه جانبی

در این مقاله به‌طور اختصاصی نحوه شارژ کردن ایرپاد را بررسی کردیم. برای شارژ کردن ابتدا ایرپاد‌ها را باید داخل کیس قرار دهید و بعد 20 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود. برای شارژ کیس ایرپاد نیز باید از کابل شارژ استانداری استفاده کنید. چنانچه کابل شارژ معیوب شد از فروشگاه معتبری کابل شارژ خود را تهیه کنید.

جانبی بهترین فروشگاه لوام جانبی در ایران است که کلیه لوازم جانبی خود را مستقیماً از تولیدکننده وارد می‌کند و تمامی محصولات جانبی دارای 7 روز گارانتی بازگشت کالا هستند. در جانبی انواع لوازم جانبی از پایه نگهدارنده موبایل تا ساعت هوشمند، انواع مبدل‌ها، پاوربانک و صد‌ها لوازم جانبی دیگر را می‌توانید به‌صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین به دلیل اینکه قیمت ایرپاد‌ها نسبتاً بالا است برخی از کاربران ترجیح می‌دهند از هندزفری دومی نیز برای انجام امورات خود استفاده کنند. در این خصوص قیمت هندزفری ساده به‌صرفه است و با خرید هندزفری دوم می‌توانید سال‌های طولانی‌تری از ایرپاد‌های ارزشمند خود استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا