لوازم جانبی

در مورد عملی ترین راه های جلوگیری از سرقت داده های تلفن همراه اطلاعات کسب کنید

سرقت تلفن به یکی از فاجعه بارترین اتفاقاتی تبدیل شده است که ممکن است برای هر یک از ما رخ دهد. بدترین چیز در مورد از دست دادن تلفن و هزینه آن از دست رفتن اطلاعات تلفن است. سو Mis استفاده از اطلاعات تلفن نه تنها با سرقت آنها امکان پذیر است ، بلکه روشهای مختلفی برای سرقت و استفاده از اطلاعات تلفن همراه وجود دارد. برای جلوگیری از سرقت اطلاعات تلفنی ، باید جلوی دسترسی سارقان به اطلاعات را بگیرید و سپس به درستی از اطلاعات خود در برابر هکرها محافظت کنید. برای یادگیری نحوه محافظت از تلفن خود در برابر سارقین به بزرگترین فروشگاه خرید لوازم جانبی تلفن همراه در این کشور مراجعه کنید. P>>

با استفاده نکردن از سخت افزار و وسایل جانبی خطرناک از سرقت داده جلوگیری کنید

یکی از ساده ترین راه های انتقال ویروس و بدافزار به دستگاههایی مانند تلفن ، لپ تاپ ، تبلت و حتی تلویزیون استفاده از سخت افزار ویروسی است. هکرها معمولاً می توانند انواع ویروس ها و کرم ها را از طریق USB یا OTG به سیستم و تلفن همراه شما منتقل کنند و به راحتی اطلاعات شما را بدزدند. قبل از اتصال سخت افزار یا حافظه خارجی به تلفن یا لپ تاپ خود با استفاده از آنتی ویروس معتبر ، سخت افزار را بررسی کرده و سپس آن را به دستگاه خود متصل کنید.

نکته دیگری که باید بخاطر بسپارید توجه به فروشگاهی است که در آن لوازم و سخت افزارهای لازم را تهیه می کنید. لوازم جانبی موبایل خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید و به فروشندگان خیابانی اعتماد نکنید. شما می توانید در بخشهای مختلف سایت برای مدلهای مختلف و قیمتهای ساده برای هندزفری ، بلوتوث و حتی دستگاههایی مانند مبدل OTG ، اطلاعات در مورد حافظه فلش و غیره مرور کنید. و بهترین محصول را با تضمین سلامتی از ما دریافت کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چرا نباید آیفون را با شارژر آیپد یا شارژر فندکی شارژ کرد؟

اطمینان از امنیت اطلاعات گوشی با استفاده از وسایل جانبی قابل اطمینان – فروشگاه جانبی

هنگام کار با WiFi عمومی از VPN استفاده کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند VPN فقط برای حذف فیلتر استفاده می شود ، در حالی که می تواند برای امنیت شما در شبکه بسیار مفید و مفید باشد. هنگام اتصال به WiFi عمومی از VPN استفاده کنید. استفاده از VPN باعث می شود آدرس بسته هایی که در شبکه حرکت می کنید تغییر کند و بسته ها مخفی شوند. پنهان کردن بسته ها از دسترسی هکرها به آنها جلوگیری می کند و می تواند از اطلاعات منتقل شده از طریق شبکه در برابر سارقان محافظت کند.

با روشن کردن vpn  از سرقت اطلاعات گوشی جلوگیری کنید – فروشگاه جانبی

با بارگیری نرم افزار از فروشگاه های معتبر از سرقت اطلاعات تلفن جلوگیری کنید

هیچ چیز به اندازه نصب ویروس و بدافزار نمی تواند به سارقان کمک کند که اطلاعات شما را بدزدند. برای نصب آن همیشه از نسخه های قانونی و معتبر برنامه استفاده کنید و از نصب برنامه هایی که سازنده و ناشر خاصی ندارند خودداری کنید. نرم افزار در فروشگاه های معروف مانند Apple و Google Play Store قبل و بعد از انتشار از نظر حدت و بی ضرر بودن مورد آزمایش قرار می گیرد. اگر برنامه مورد نظر شما در فروشگاه های معتبر یافت نشد ، حتماً آن را از سایت های معتبر بارگیری کنید.

دسترسی برنامه ها به داده ها و RAM گوشی خود را محدود کنید

اگر مراقب باشید ، بسیاری از برنامه ها پس از یک اعلان پس از نصب به دنبال دسترسی به گالری ، دوربین و سایر اطلاعات شما هستند. محدود کردن دسترسی به برنامه ها می تواند تا حد زیادی از اطلاعات شما محافظت کند. برای برنامه هایی که مستقیماً با دوربین ، میکروفون و سیستم GPS کار می کنند ، دسترسی را فقط به زمان استفاده از برنامه محدود کنید تا هکرها به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشند.

شاید این مطلب جذاب باشد
مشخصات کلیدی گلکسی S23 لو رفت؛ تغییرات جزئی نسبت به S22

رمز عبور قوی داشته باشید. ساده ترین راه برای محافظت از اطلاعات تلفن شما

چند بار از کد 1234 برای موقعیت های مختلف استفاده کرده اید؟ قرار دادن رمزهای عبور قوی در حساب های کاربری ، برنامه ها ، RAM تلفن ، گالری و غیره ساده ترین راه برای کاهش احتمال سرقت اطلاعات تلفن است. به طور معمول ، هکرها با آزمایش رمزهای مختلف سعی می کنند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و اولین رمز عبوری که هر هکر بررسی می کند ، یک سری اعداد است.

برای قسمت های مختلف تلفن ، به ویژه RAM ، یک رمز عبور قوی و ترکیبی از حروف و اعداد تنظیم کنید تا به راحتی باز نشود. هزینه رم تلفن و تلفن همراه به اندازه اطلاعات شخصی موجود در هنگام سرقت مهم نخواهد بود. بنابراین ، به رمزهای عبور تنظیم شده برای حافظه توجه کنید و قفل تلفن همراه خود را باز کنید تا اطلاعات شما به سرقت نرود.

داشتن پسوردی قوی برای جلوگیری از هک شدن اطلاعات

به یاد داشته باشید که سیستم عامل و نرم افزار خود را به روز کنید

شرکت های تولید کننده برنامه وقتی با عملکرد یا مشکل امنیتی در برنامه روبرو می شوند ، نسخه جدیدی از برنامه را به عنوان بروزرسانی منتشر می کنند. به همین دلیل ، به روزرسانی نرم افزار و کاهش خطاهای امنیتی به جلوگیری از سرقت اطلاعات تلفن کمک می کند. در مورد سیستم عامل گوشی نیز همین طور است. همیشه تلفن خود را به آخرین نسخه سیستم عامل تلفن خود ارتقا دهید و از سرقت اطلاعات آن توسط هکرها جلوگیری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
سریعترین راه برای تمیز کردن قاب تلفن همراه خود در خانه

با نگه داشتن پشتیبان گیری مشکلات امنیتی داده تلفن را برطرف کنید

هکرها معمولاً پس از سرقت و استفاده از اطلاعات شما سعی می کنند اطلاعات شما را کاملاً نابود کنند. به همین دلیل ، همیشه از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آنها را در مکانی امن ذخیره کنید. فضای ابری امن با فضای زیادی که در اختیار شما قرار می دهد می تواند محیط خوبی برای ذخیره داده های بایگانی و پرونده های تصویری شما باشد. اگر محتوای گالری شما توسط ویروس یا هکرها پاک شده باشد ، می توانید به راحتی عکس های تلفن همراه را بازیابی کرده و آنها را بازیابی کنید. به یاد داشته باشید که پس از بازیابی عکس ها و پرونده های خود ، آنها را رمزگذاری کرده و برای مراقبت از آنها از ذهن خود پشتیبان تهیه کنید.

در چند مرحله ساده از سرقت اطلاعات تلفن جلوگیری کنید

در این مقاله سعی کردیم ساده ترین و کاربردی ترین راه های محافظت از تلفن شما را توضیح دهیم. ما توصیه می کنیم برای اطمینان از حداکثر امنیت اطلاعات تلفن خود ، از همه روش های بالا برای محافظت از اطلاعات تلفن خود استفاده کنید. اگر راه دیگری برای محافظت از اطلاعات تلفن خود می دانید ، دوست داریم در بخش نظرات از شما بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا