کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ با قیمت زیر ۲ میلیون تومان در دیجی کالا

این روزها، هدفون‌های مجهز به فناوری نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) در میان کاربران محبوبیت بسیار خوبی پیدا کرده‌اند و از آن جایی که موجب می‌شوند تا سروصدای محیط اطراف بسیار کمتر از حد عادی به گوش برسد، بهترین گزینه برای استفاده در محیط‌های شلوغ نظیر اتوبوس و مترو به شمار می‌روند. در این مقاله قصد داریم بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ با قیمت زیر ۲ میلیون تومان فروشگاه آنلاین دیجی کالا را به شما معرفی کنیم تا اگر فناوری نویز کنسلینگ هنگام خرید هدفون‌های بی‌سیم برای شما حائز اهمیت است، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید. با دیجی کالا مگ همراه شوید.

خرید هدفون بی‌‌سیم از دیجی‌کالا

هدفون بی‌‌سیم هایلو مدل T15

هدفون بی‌‌سیم هایلو مدل T15، یکی از پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم مجهز به فناوری نویز کنسلینگ دیجی کالاست که توانسته با قیمت مناسب و قابلیت‌های کاربردی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. طراحی ارگونومیک این هدفون موجب شده تا به راحتی درون گوش کاربران قرار بگیرد و در استفاده‌های طولانی مدت آن‌ها را اذیت نمی‌کند. روی کیس شارژ این محصول یک پنل LED تعبیه شده که کاربران را از درصد شارژ آن مطلع خواهد کرد.

این هدفون بی‌سیم هایلو در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از این بابت نگرانی وجود ندارد، اما نمی‌توانید از آن در زیر آب استفاده کنید. دو گوشی این هدفون هر کدام ۳۷ گرم وزن دارند و از نسخه‌ی ۵.۰ بلوتوث برای برقراری ارتباط بهره می‌برند. شارژدهی این محصول نسبت به قیمتش تقریباً خوب است و با ۱.۵ ساعتی که برای شارژ شدن خود نیاز دارد، می‌تواند تا حدود ۶۰ ساعت پخش موسیقی و حدود ۱۰۰ ساعت مکالمه شما را همراهی کند. در نهایت باید به برد ۱۰ متری آن اشاره کنیم.

شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بی‌‌سیم هایلو مدل T15 از دیجی‌کالا

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack

ردمی بادز ۳ لایت، یکی از محصولات بسیار خوب شیائومی است که فناوری نویز کنسلینگ آن عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. این محصول طراحی جمع‌وجوری دارد و وزن بسیار سبک ۳۶ گرمی آن‌ها مشکلی برای استفاده‌های طولانی مدت کاربران ایجاد نمی‌کنند. این گوشی‌های کوچک به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند و از قابلیت‌های تاچ با عملکرد مختلف نیز بهره می‌برند.

کیس شارژ ردمی بادز ۳ لایت از نظر طراحی نسبت به نسل قبلی تغییراتی پیدا کرده و اکنون شاهد اضافه شدن پورت USB-C به آن هستیم. به لطف این تغییر سرعت شارژ شدن این کیس نیز افزایش یافته است. یک چراغ بسیار کوچک روی این کیس تعبیه شده که وضعیت شارژ آن را به کاربران اعلام می‌کند. شیائومی درون این هدفون‌های بی‌سیم از از درایورهای دینامیکی صوتی به قطر ۶ میلی‌متر استفاده کرده تا بهترین تجربه‌‌ی صوتی را به کاربران ارائه دهد.

این هدفون علاوه بر فناوری نویز کنسلینگ، از فناوری صدای Hi-res نیز در هنگام تماس بهره می‌برد. ردمی بادز ۳ لایت شارژدهی بسیار خوبی دارد؛ به طوری که کاربران می‌توانند تا ۵ ساعت مداوم و ۱۸ ساعت در حالت استندبای از آن استفاده کنند. شارژ شدن هدفون‌ها حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد و همچنین برای شارژ شدن کیس شارژ نیز به حدود ۵ ساعت زمان نیاز است. این محصول ضدآب است و کاربران از این بابت نیز مشکلی نخواهند داشت.

شاید این مطلب جذاب باشد
گلکسی S23 اولترا ممکن است فریم نازک‌تر و لبه‌های گردتری داشته باشد

شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite از دیجی‌کالا

هدفون بلوتوثی وان مور مدل PistonBuds

محصولات وان مور همواره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و هدفون بی‌سیم وان مور مدل PistonBuds هم از این قضیه مستثنی نیست. اول از همه باید به طراحی دقیق و حساب‌شده‌ی آن اشاره کرد که کاملاً مطابق با بخش‌های درونی گوش ساخته شده و در هنگام فعالیت و یا چرخش سر از گوش شما نمی‌افتد. همچنین این محصول وزن حدود ۴.۲ گرمی داشته که هیچ حس سنگینی به گوش کاربر القا نمی‌کند.

علاوه بر فناوری نویز کنسلینگ، این محصول به تکنولوژی AAC و SBC نیز مجهز شده تا صدا با بهترین کیفیت ممکن به گوش کاربران برسد. کیس شارژ این هدفون بی‌سیم شرکت وان مور مدل PistonBuds به شکل مستطیل طراحی شده و ابعادی معادل  ۷۰.۶×۲۵.۷×۳۶.۸ میلی‌متر دارد. عمر باتری این هندزفری ۲۰ ساعته بوده و می‌تواند به مدت ۳.۵ ساعت شارژدهی ارائه دهد. همچنین با غیرفعال بودن حالت ANC، به مدت ۲۰ ساعت می‌توانید از این هدفون بی‌سیم استفاده کنید.

وان مور درون دو گوشی این هدفون بی‌سیم از درایورهای ۷ میلی‌متری استفاده کرده که دارای باس عمیقی هستند. این محصول از گواهی ضدآب IPX4 بهره می‌برد و با خیالی راحت می‌توان از آن هنگام ورزش کردن استفاده کرد. همچنین این گوشی‌ها هر کدام به ۴ میکروفون برای انتقال باکیفیت صدای شما مجهز شده‌اند. شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بلوتوثی وان مور مدل PistonBuds از دیجی‌کالا

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل SER T 19 BGT 2022 MKI NEW

هدفون بی‌سیم SER T 19 BGT 2022، محصول جدید شرکت کیو سی وای است که جدا از فناوری نویز کنسلینگ، از قابلیت‌های بسیار خوب دیگری نیز بهره می‌برد. طراحی ارگونومیک این هدفون بی‌سیم موجب شده تا درون گوش شما چفت شود و نگرانی بابت افتادن آن نداشته باشید. درون هر کدام از این گوشی‌ها یک درایور ۱۰ میلی‌متری تعبیه شده تا تجربه‌ی پخش موسیقی برای شما به یک تجربه لذت‌بخش و بیاد ماندنی تبدیل شود.

هدفون بی‌سیم جدید کیو سی وای دارای ۴ میکروفون است. از این ۴ میکروفون، تعدادی از آن‌ها برای مکالمه مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی برای شناسایی و حذف نویز. از دیگر فناوری‌های تعبیه شده درون این هدفون بی‌سیم می‌توان به HFP ،A2DP  HSP و AVRCP اشاره کرد. ظرفیت باتری‌ قرار گرفته در گوشی‌های هدفون بی‌سیم SER T 19 BGT 2022، تا ۸ ساعت کاربر را همراهی می‌کند که به همراه کیس شارژ این مدت به ۳۰ ساعت کامل می‌رسد. همچنین افراد می‌توانند تا ۵ ساعت مکالمه با این هدفون داشته باشند.

شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید لوازم گیمینگ

خرید هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل SER T 19 BGT 2022 MKI NEW از دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05

هدفون بی‌سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05، یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب فروشگاه دیجی کالاست که از فناوری نویز کنسلینگ بهره می‌برد. این هدفون بی‌سیم از نوع توگوشی است و به شکلی طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و چفت آن می‌شود. بدنه‌ی این محصول از جنس پلاستیک ABS است و مقاومت خوبی در برابر ضربات و خط‌وخش از خود نشان می‌دهد.

لنوو درون گوشی‌های این محصول از درایورهای ۱۳ میلی‌متری قدرتمند استفاده کرده که صدای زیر و بیس بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و لذت شنیدن موسیقی را دوچندان می‌کند. این هدفون بی‌سیم مجهز به ۴ میکروفون است که طبق ادعای لنوو می‌تواند تا ۹۰ درصد نویز موجود در فضای اطراف کاربران را خنثی و صدایی باکیفیت را انتقال دهد. محصول جدید لنوو پس از یک‌بار اتصال به گوشی، با باز کردن درب کیس شارژ به طور خودکار به آن متصل خواهد شد.

کیس شارژ هدفون بی‌سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05 طراحی مستطیلی شکلی دارد و از یک باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این هدفون بی‌سیم امکان پخش موسیقی تا ۴ ساعت را دارد. البته این میزان برای ایرفون‌ها در نظر گرفته شده و با کیس شارژ ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی این میزان به تقریباً ۲۰ ساعت می‌رسد. همچنین شارژ شدن این کیس به حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد. در نهایت باید به مقاومت این محصول در برابر رطوبت و عرق نیز اشاره کنیم.

شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بی‌سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05 از دیجی‌کالا

هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل SEP W3 Encok

یکی از بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ با بودجه‌ی زیر ۲ میلیون تومان، هدفون بی‌سیم باسئوس مدل SEP W3 Encok است. این هدفون بی‌سیم ساقه‌هایی کوتاه داشته و با سری سیلیکونی خود به راحتی درون گوش کاربر جای می‌گیرد و در هنگام استفاده‌های طولانی مدت به هیچ عنوان گوش را اذیت نمی‌کند. درایورهای ۱۰ میلی‌متری این محصول نیز تجربه‌ی صوتی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهند.

این هدفون بی‌سیم حدود ۱۰ متر برد دارد و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای انتقال صدا استفاده می‌کند. علاوه بر فناوری کاهش نویز، باسئوس از فناوری‌های دیگر نیز در این محصول بهره برده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فناوری MEMS برای مکالمه‌های باکیفیت‌تر و فناوری صدای HI-FI اشاره کرد. فناوری HI-FI به‌هم ریختگی امواج و نویز صوتی پایینی دارد و می‌تواند صداها رو با پاسخ فرکانسی سریع پخش کند.

این هدفون بی‌سیم شارژدهی بسیار خوبی دارد و کاربران می‌توانند حدود ۱۸ ساعت به صورت مداوم از این محصول استفاده کنند، البته این آمار با استفاده کیس شارژ به حدود ۵۰ ساعت می‌رسد که بسیار عالی است. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک باکیفیت ABS ساخته شده و از عملکرد لمسی نیز بهره می‌برد. شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین مارک قاب گوشی کدام است؟

خرید هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل SEP W3 Encok از دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم آکی مدل EP-N5

هدفون‌های نویز کنسلینگ

این هدفون بی‌سیم از نوع توگوشی بوده و به طور کامل درون گوش جای می‌گیرد. هدفون جدید آکی، با طراحی ارگونومیک خود به راحتی کاربر را بدون هیچ احساس ناراحتی و خستگی، همراهی می‌کند. این محصول در برابر پاشش آب و رطوبت مقاوم است و کاربران می‌توانند به راحتی از آن هنگام ورزش کردن استفاده کنند.

درایورهای ۱۱ میلی‌متری این محصول عملکرد خوبی دارند و صدا را با کیفیت و شفافیت بسیار زیاد به گوش شما انتقال می‌دهند. برد این هدفون حدود ۱۰ متر است و برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ استفاده می‌کند. روی کیس شارژ هدفون بی‌سیم آکی مدل EP-N5 یک نشانگر LED تعبیه شده که کاربران را از میزان شارژ آن آگاه می‌سازد.

شارژ گوشی‌های هدفون آکی مدل EP-N5 تا ۶ ساعت دوام دارد که به همراه کیس شارژ این مدت به ۱۵ ساعت می‌رسد. باید اشاره کنیم که شاژر شدن کیس این محصول نیز به حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد. شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بی‌سیم آکی مدل EP-N5 از دیجی‌کالا

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-13

هدفون‌های نویز کنسلینگشرکت لیتو که همواره محصولات باکیفیت و با قیمت مناسبی تولید می‌کند، هدفون نویزکنسلینگ مدل L-13 را با قابلیت‌های بسیار خوب روانه‌ی بازار کرده است. این هدفون بی‌سیم از نوع روگوشی بوده و کاپ‌ها آن طراحی ارگونومیکی دارند تا به راحتی روی گوش کاربران قرار بگیرند و در هنگام استفاده‌ی طولانی آن‌ها را اذیت نکند. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده تا در برابر ضربات احتمالی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-13 تا فاصله‌ی حدود ۱۵ متری از دستگاه متصل شده به آن، به فعالیت ادامه می‌دهد و از نسخه‌ی ۵.۱ بلوتوث برای اتصال پایدار استفاده می‌کند. درون کاپ‌های بزرگ این هدفون درایورهای ۴۰ میلی‌متری تعبیه شده که صدا را با نهایت کیفیت به گوش کاربران می‌رساند. علاوه بر اتصال بلوتوث، شما می‌توانید با استفاده از کابل AUX نیز از این هدفون بهره ببرید. هدبند این محصول از جنس PVC ساخته شده و انعطاف‌پذیری بسیار خوبی دارد.

لیتو دکمه‌ای روی بدنه‌ی این محصول قرار داده تا با فعال کردن آن سطح بیس صدای تولیدی بالاتر رود و کاربران از شنیدن موسیقی لذت‌ ببرند. این هدفون انرژی خود را از یک باتری لیتیوم پلیمری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که طبق ادعای لیتو با شارژ ۵ دقیقه‌ای می‌تواند ۵ ساعت دوام بیاورد. شارژ این هدفون بی‌سیم نیز از طریق کابل USB-C صورت می‌گیرد. شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-13 از دیجی‌کالا

هدفون بلوتوثی باسئوس مدل Encok D02 Pro

هدفون‌های نویز کنسلینگ

از دیگر هدفون‌های بی‌سیم نویز کنسلینگ از نوع روگوشی با بودجه‌ی زیر ۲ میلیون تومان می‌توان به هدفون بلوتوثی باسئوس مدل Encok D02 Pro اشاره کرد. این هدفون بی‌سیم جنس بسیار باکیفیتی دارد و کاپ‌های بزرگ آن با بالشتک‌های نرم پوشانده شده تا برخلاف اکثر هدفون‌های روگوشی حس بسیار خوبی هنگام استفاده به کاربران القا کند. همچنین امکان تنظیم ارتفاع و تناسب هدفون با اندازه‌ی سر کاربران مختلف نیز وجود دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ ماوس محبوب در دیجی کالا (۷ مهر ۱۴۰۱)

باسئوس از درایورهای بزرگ ۴۰ میلی‌متری درون کاپ‌های این هدفون بهره برده تا لذت شنیدن موسیقی را برای کاربران دوچندان کند. یک سری دکمه‌های فیزیکی روی بدنه‌ی این محصول به چشم می‌خورند که برای تغییر عملکرد هدفون مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک باتری ۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این هدفون بی‌سیم در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ شدن به مدت ۱.۵ ساعت می‌تواند، حدود ۴۰ ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ امکان اتصال پایدار را فراهم می‌کند و همچنین از کابل AUX نیز می‌توان برای اتصال هدفون استفاده کرد. وجود میکروفون‌های بسیار باکیفیت در این هدفون نیز موجب شده تا صدا به صورت بسیار دقیق دریافت شود. شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-13 از دیجی‌کالا

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10

هدفون

هدفون بلوتوثی مدل T10، یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت زیر مجموعه‌ی شیائومی یعنی کیو سی وای است که علاوه بر فناوری نویز کنسلینگ از قابلیت‌های بسیار خوب دیگری نیز بهره می‌برد. در نگاه اول، طراحی بسیار زیبا و جذاب این هدفون به چشم می‌خورد که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و کاربران در هنگام فعالیت نگرانی بابت افتادن آن نخواهند داشت.

این محصول از درایور‌های دوگانه Amature با قطر ۱۰ میلی‌متر بهر برده که هم در تولید صداهای زیر و هم در تولید صداهای بم بسیار موفق عمل می‌کند. برد این هدفون بی‌سیم حدود ۱۰ متر است و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ برای برقراری اتصال پایدار استفاده می‌کند. روی کیس شارژ این هدفون یک نشانگر LED تعبیه شده تا وضعیت شارژ آن را به کاربران نشان دهد.

باتری‌های قرار گرفته در گوشی‌های هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10 تا سه و نیم ساعت کاربر را همراهی می‌کنند که به همراه کیس شارژ این مدت به ۲۱ ساعت کامل می‌رسد. این کیس شارژ قادر است این هدفون‌ها را تا ۵ بار شارژ کند. همچنین این محصول از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد؛ به طوری که با ۱۰ دقیقه شارژ انرژی لازم برای استفاده از هدفون تا یک ساعت فراهم خواهد شد.

این محصول پرفروش شرکت کیو سی وای در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از ۴ میکروفون که دوتای آن برای کاهش نویز محیط اطراف هستند، بهره می‌برد. شما کاربران می‌توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10 از دیجی‌کالا

سخن پایانی

هدفون‌های نویز کنسلینگ

در دنیای امروز، تکنولوژی نویز کنسلینگ بیش از گذشته در هدفون‌های هوشمند جدید به کار رفته تا تجربه موسیقایی و مکالمه بسیار بهتری را در شرایط مختلف به کاربران ارائه دهد. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ با قیمت زیر ۲ میلیون تومان فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

خرید هدفون بی‌‌سیم از دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا