تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی ماوس بی‌سیم M38؛ ارگونومیک و خوش‌دست

تقریبا تمام ماوس‌های موجود در بازار ارگونومی یکسانی دارند و دست به صورت مستقیم روی ماوس موردنظر قرار می‌گیرد. در این شرایط یک چرخش بین آرنج تا مچ دست رخ می‌دهد که در استفاده طولانی مدت، چنین چیزی منجر به خستگی دست می‌شود. اما در این میان باید به ماوس‌های عمودی اشاره کنیم که دیگر جلوی این چرخش را می‌گیرند و به همین خاطر خستگی دست را کاهش می‌دهند. در این ویدیو ماوس بی‌سیم M38 را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ببینیم آیا واقعا نسبت به دیگر مدل‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارد یا نه.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

همین ابتدا باید خاطرنشان کنیم که این ماوس برای راست‌دست‌ها ساخته شده و به همین خاطر اگر چپ‌دست هستید، بهتر است آن را خریداری نکنید. برای بدنه از پلاستیک براق و مات استفاده شده که ناحیه‌ی مربوط به تماس دست، مبتنی بر پلاستیک براق است. به دلیل مات بودن پلاستیکی که دست با آن بیشترین تماس را دارد، دیگر نگران عرق کردن دست نخواهید بود ولی از طرف دیگر باید بگوییم که خیلی راحت اثر انگشت روی آن قرار می‌گیرد.

در بدنه شاهد ۶ دکمه هستیم که دو تا از این دکمه‌ها قابل شخصی‌سازی هستند. برای تغییر DPI یا حساسیت می‌توانید از دکمه‌ی مختص این کار استفاده کنید و قادر به قرارگیری حساسیت بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ DPI هستید. بنابراین با توجه به اینکه دقت خیلی بالایی ندارد، عمدتا مناسب استفاده‌های خانگی و معمولی است. کلید چپ و راست ماوس بی‌سیم M38 صدای چندان زیادی ایجاد نمی‌کنند و بنابراین می‌توانیم آن را به عنوان یک ماوس سایلنت در نظر بگیریم. با توجه به وزن ۸۸ گرمی بدنه، در کل یک ماوس سبک‌وزن محسوب می‌شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه روی ساعت هوشمند برنامه نصب کنیم

مانند دیگر ماوس‌های بی‌سیم، برای اتصال به کامپیوتر باید از دانگل قرار گرفته زیر بدنه‌ی ماوس استفاده کنید و آن را به سیستم موردنظر وصل کنید. خوشبختانه این ماوس نیازی به باتری جداگانه ندارد و به راحتی با بهره‌گیری از یک کابل قادر به شارژ کردن آن هستید. برای شارژ کردن باید حدود ۳ تا ۴ ساعت منتظر بمانید و با هر بار شارژ، می‌توانید حدود ۲ ماه از آن بهره ببرید. با وجود اینکه باتری قرار گرفته درون بدنه فقط ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، ولی با توجه به اینکه در صورت عدم فعالیت خیلی سریع باتری از کار می‌افتد، عمر آن تا این حد طولانی شده است.

به طور کلی این ماوس به دلیل قیمت نسبتا مناسب و طراحی خاصی که دارد، ارزش خرید بالایی دارد و بنابراین خرید آن را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا