تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

آشنایی با رده‌بندی اسپیکرهای JBL

شرکت JBL حدود ۲۷ سال در زمینه‌ی ساخت محصولات صوتی سابقه دارد و اسپیکرهای این برند از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت محسوب می‌شوند. این اسپیکرها اندازه‌ها و کاربردهای بسیار متفاوتی دارند. مثلا تعدادی از اسپیکرها بسیار کوچک و ارزان هستند و تعدادی دیگر بدنه‌ی غول‌پیکری دارند و با قیمت بسیار بالا راهی بازار شده‌اند. در این ویدیوی کوتاه به رده‌بندی و نامگذاری مهم‌ترین و پرفروش‌ترین اسپیکرهای شرکت JBL می‌پردازیم.

خرید اسپیکرهای JBL از دیجی‌کالا

به طور کلی اسپیکرهای این شرکت در خانواده‌های جداگانه عرضه می‌شوند که هرکدام از این خانواده‌ها برای کاربردهای مشخصی عرضه می‌شوند. با توجه به این رویکرد، هر ساله یا هر چند سال یک بار، نسل جدید اسپیکرهای موردنظر عرضه می‌شوند که طبیعتا نسبت به نسل قبلی با ویژگی‌های جدید به دست کاربران می‌رسند.

اسپیکرهای سری Go ارزان‌ترین و کوچک‌ترین محصولات JBL هستند که برای استفاده در محیط‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعد از آن باید به سری Clip اشاره کنیم که مهم‌ترین ویژگی ظاهری آن‌ها، بهره‌گیری از یک قلاب برای اتصال به مثلا کیف است. سری Flip اندازه‌ی معمولی دارند و به شدت پرفروش هستند. اسپیکرهای این سری کیفیت و حجم صدای بسیار خوبی به ارمغان می‌آورند و به همین خاطر بسیاری از کاربران برای خرید اسپیکرهای JBL از بین سری Flip دست به انتخاب می‌زنند.

نباید اسپیکرهای سری Charge را از قلم بیندازیم که در کنار انجام وظیفه به عنوان اسپیکر، برای شارژ کردن دیگر دستگاه‌ها مانند گوشی هم می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. سری Xtreme اندازه‌ی بزرگ‌تری دارند و در کل با قیمت بسیار بالاتر راهی بازار می‌شوند. اسپیکرهای BoomBox هم دارای یک دسته هستند و این مدل‌ها هم بسیار گران‌قیمت محسوب می‌شوند. افرادی هم که به دنبال حجم صدای بسیار زیاد هستند، معمولا به سمت اسپیکرهای سری PartyBox می‌روند. گفتنی است اسپیکرهای JBL محدود به این خانواده‌ها نیست ولی در این ویدیو فقط به اسپیکرهای پرفروش و پرطرفدار این برند پرداختیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
تویوتا پریوس ۲۰۲۳ با طراحی جدید به‌زودی معرفی می‌شود

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا