لوازم جانبی

بهترین مارک بلندگوهای بلوتوث

بلندگوی بلوتوث در روزهای سرگرم کننده ، بیشترین صحبت درباره آن است! بلندگوی بلوتوث یکی از پرکاربردترین ابزارها در جهان ما است که با صدای آن شادی ها و غم ها را مرور کرده و وقت خود را صرف می کنیم. اگر می خواهید اسپیکر بلوتوث را برای لپ تاپ ، رایانه ، تلفن یا حتی برای سفرهای خود خریداری کنید ، این مقاله برای شما نوشته شده است تا بهترین اسپیکرهای بلوتوث را بشناسید و با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید.

چگونه یک اسپیکر بلوتوثی مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک بلندگوی بلوتوث مناسب انتخاب کنیم؟

ابتدا باید تعیین کنید که اسپیکر را برای چه محیطی می خواهید خریداری کنید. آیا مطمئن هستید که می خواهید بلندگوی بلوتوث خود را خریداری کنید؟ اگر می خواهید یک بلندگوی جمع و جور و کوچک برای لپ تاپ یا رایانه خود خریداری کنید ، این بهتر از بلندگوی بلوتوث استفاده کنید. اسپیکر بلوتوث را می توان در اتاق نشیمن و آشپزخانه استفاده کرد و به راحتی نیازهای محیط را برطرف می کند. اما اگر به صدای بیشتری نیاز دارید ، باید تحقیقات بیشتری انجام دهید.

اگر می خواهید بلندگوی شما دستیار صوتی شما باشد ، بهتر است مدلهایی را انتخاب کنید که از دستیار Google یا دستیار صوتی Alexa پشتیبانی می کنند. مشکل بعدی باتری بلندگو است. باتری بلندگوی استاندارد باید حدود 10 تا 15 ساعت دوام بیاورد و این شارژ بیشتر نیازها و سرگرمی های روزانه ما را برآورده می کند. نوع استفاده ، حجم مورد نیاز ، باتری و ویژگی هایی که می خواهید تعیین می کند که کدام بلندگو برای شما مناسب است. در زیر بهترین اسپیکر بلوتوث دنیا را به شما معرفی می کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
شیائومی پوکو C50 هفته اول آذر راهی بازار می‌شود

اسپیکر بلوتوثی Sonos Move؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان /”>

بلندگوی بلوتوث Sonos Move ؛ ضد آب و مجهز به سیستم صوتی Google

بلندگوی بلوتوث Sonos Move دارای ابعاد 23.87 ۶ 16.00 × 12.7 سانتی متر با وزن 3 کیلوگرم ، ضد آب و عمر باتری 10 ساعت است که مجهز به Alexa و دستیار صوتی Google است که به شما کمک می کند چیزهای هوشمند همچنین می توانید آب و هوا را با Alexa و دستیار صوتی Google بررسی کنید. اسپیکر Sonos Move 400 دلار قیمت دارد و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این اسپیکر سازگاری عالی آن با Spotify و AppMusic است.

اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان

بلندگوی بلوتوث UE Hyperboom ، با ابعاد 36 x 32 x 19.05 سانتی متر با وزن 5.59 کیلوگرم و عمر باتری 24 ساعت ، که برای مهمانی ها و خارج از منزل بسیار مناسب است. بلندگوی بلوتوث UE Hyperboom مجهز به دستیار صوتی Apple Siri و Google نیست و این می تواند ضعف جدی در مقایسه با رقبای آن باشد. این اسپیکر صدای فوق العاده ای دارد و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. اسپیکر بلوتوث UE Hyperboom حدود 400 دلار هزینه دارد و می تواند برای لپ تاپ ، رایانه ، تلفن و همچنین مهمانی ها و مجالس استفاده شود.

اسپیکر بلوتوثی JBL Link 20؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان

بلندگوی بلوتوث JBL Link 20 ، جمع و جور و کوچک ، ضد آب ، با ابعاد 21. 08.9. 4 سانتی متر است و عمر باتری آن 10 ساعت است که 200 دلار قیمت دارد. این اسپیکر زیبا مجهز به دستیار صوتی اپل است و به راحتی می توانید همه چیزهای هوشمند خانه را با آن کنترل کنید. طراحی بلندگوی بلوتوث JBL Link 20 بسیار بادوام و بسیار ارزان تر و کارآمدتر از رقبای خود است. برای خرید انواع بلندگوهای مدل jbl در وب سایت جانبی ، به صفحه خرید بلندگوی بلوتوث jbl بروید و بلندگوی بلوتوث مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اسپیکر بلوتوثی Bose SoundLink؛ بهترین برند اسپیکر بلوتوثی در جهان بلندگوی بلوتوث Bose SoundLink ؛ سبک ، ضد آب و بسیار زیبا
اسپیکر بلوتوث Bose SoundLink 10.7 10. 10.7 18 18.5 سانتی متر ضد آب ، وزن 0.9 کیلوگرم و عمر باتری آن 16 ساعت در حدود 300 دلار است. این اسپیکر به دلیل سبکی و مقاومت در برابر آب بسیار مورد علاقه کوهنوردان و جنگلداران است. کیفیت صدای خیره کننده Bose SoundLink بلندگوی بلوتوث بالا را به حاشیه کشاند. بلندگوی قابل حمل ، ضد آب ، زیبا ، سبک وزن و مجهز بهترین دستیار صوتی اپل و گوگل است ، هر آنچه که نیاز داریم. برای مشاهده بلندگوهای قابل حمل به وب سایت افزونه مراجعه کنید.

بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب بهترین بلندگوی بلوتوث مقرون به صرفه

در بالا 4 مدل از بهترین بلندگوهای جهان را ارائه کرده ایم. اما به خاطر داشته باشید که این بلندگوهای بلوتوث مارک دار در مقایسه با مارک های کمتر شناخته شده بسیار گران هستند. بلندگوهای بلوتوث میان رده می توانند به راحتی نیازهای روزانه ما را برآورده کنند و ما می توانیم از آنها برای برآوردن نیازهای خود با قیمت مناسب تری استفاده کنیم. یکی از کارکردهایی که شاید امروز در ایران کمتر برای ما مفید باشد ، دستیار صوتی بلندگوها است.

شاید این مطلب جذاب باشد
نسل جدید کمری با طراحی الهام‌ گرفته از تویوتا کراون عرضه می‌شود

این ویژگی علاوه بر ضد آب بودن ، قیمت نهایی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر برای استفاده از بلندگوی بلوتوث حتی در مهمانی نیازی به داشتن دستیار صوتی و ضد آب ندارید ، پیشنهاد می کنیم برای خرید دقیق و کارآمد مقاله خرید راهنمای بلندگوهای بلوتوث را مطالعه کنید.

بهترین بلندگوی قابل حمل در ایران

بهترین بلندگوی بلوتوث دستگاهی است که نیازهای ما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کند. در این مقاله ، ما بهترین بلندگوی بلوتوث در جهان را ارائه می دهیم که شامل Sonos Move ، Bose SoundLink ، JBL Link 20 و UE Hyperboom است. اما مارک های کمتر شناخته شده ای نیز وجود دارند که کیفیت بهتر و قیمت پایین تری دارند و می توان از آنها برای برآوردن نیازهای روزانه زندگی خود استفاده کرد.

به همین دلیل ، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین اسپیکر بلوتوث را با قیمت مناسب بخوانید تا مدل ها و مارک های مختلف را بررسی کنید. کاربران گرامی ، اگر از بلندگوی بلوتوث استفاده می کنید ، تجربه خود را در مورد استفاده از این ابزار بسیار مفید در قسمت نظرات با شخص ثالث و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا