لوازم جانبی

بهترین ساعت هوشمند بچه گانه کدام است؟

اسمارت واچ ها یا ساعت هوشمند تنها لوازم جانبی مربوط به بزرگسالان نیستند و امروزه کودکان نیز می توانند از این گجت های هوشمند استفاده کنند. تعداد زیادی ساعت هوشمند بچه گانه در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز های کودکان طراحی شده اند و امکانات مناسبی برای یادگیری، پیشرفت، فعالیت و بازی در اختیار کودکان قرار می دهند.

اگر کودک شما هنوز برای داشتن یک تلفن همراه هوشمند آماده نیست خرید ساعت ساعت هوشمند می تواند گزینه مناسبی برای فرزند دلبندتان باشد. با این حال، باید در انتخاب یک گزینه مناسب به نکات مهمی توجه داشته باشید. ما در این مقاله به نکاتی که قبل از خرید اسمارت واچ کودکان باید بدانید اشاره می کنیم و براساس این نکات مهم، بهترین ساعت هوشمند بچه گانه موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد. با جانبی در ادامه این مطلب همراه باشید.

ساعت هوشمند کودکان

ساعت هوشمند بچه گانه؛ انتخابی هوشمندانه برای کودکان

گجت ها و لوازم جانبی این روزها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. از طرفی مجازی شدن آموزش کودکان و ارتباط بیشتر آن ها با لوازم تکنولوژی باعث شده تا آن ها نیز به لوازم جانبی مانند پاور بانک، هندزفری و البته ساعت هوشمند نیاز پیدا کنند. ساعت مچی هوشمند بچه گانه امکانات جذابی را برای کودکان شما فراهم می کند. از طرفی شما به عنوان والدین نیز می توانید با استفاده از ویژگی های فراوان ساعت هوشمند کودکان مانند چک کردن ضربان قلب، بررسی وضعیت خواب کودکان، جی پی اس، مانیتور سطح اکسیژن خون و … وضعیت سلامتی کودک خود را تحت نظر بگیرید و بیش از پیش مراقب کودک دلبند خود باشید.

وجود چنین امکانات و مزایایی باعث می شود تا بسیاری از خانواده ها به فکر خرید بهترین ساعت هوشمند بچه گانه برای فرزند خود باشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۷ نکته‌ی کلیدی که قبل از خرید مودم ADSL باید بدانید

امکانات ساعت هوشمند بچه گانه

قبل از خرید ساعت هوشمند بچه گانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

زمانی که قصد خرید اسمارت واچ برای کودک خود را دارید باید در کنار موارد مهمی مانند قیمت ساعت مچی هوشمند بچه گانه، امکانات جانبی مانند نصب بازی،  پشتیبانی از مموری کارت و …، به نکاتی مهم تری مانند مناسب بودن این ساعت برای کودکان، امکانات مناسب سن افراد خردسال، عدم استفاده از مواد حساسیت زا و … توجه کنید. در اینجا به این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

جی پی اس؛ کنترل کودکان با استفاده از GPS ساعت هوشمند

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید بهترین ساعت هوشمند بچه گانه باید به آن توجه کنید، پشتیبانی از GPS است. سیستم جهانی جی پی اس به شما این امکان را می دهد تا از طریق نرم افزارهایی محل دقیق کودک خود را روی نقشه مشاهده کنید. به این ترتیب زمانی که کودک شما خارج از خانه است نیز می توانید مراقب او باشید.

وزن و اندازه مناسب اسمارت واچ کودکان

در هنگام انتخاب ساعت هوشمند کودکان حتما به وزن اسمارت واچ و اندازه آن دقت کنید. ساعت های سنگین و بزرگ باعث خستگی دست کودک می شوند. علاوه براین ساعت های بزرگ معمولا بند های زخیم تری دارند که ممکن است به دست کودک فشار وارد کرده و حتی در خون رسانی به دست کودک نیز مشکل ایجاد کنند.

اسمارت واچ ضد آب برای کودکان

ضدآب و ضدگردو غبار بودن، یکی دیگر از ویژگی های ساعت هوشمند بچگانه

از آنجایی که کودکان معمولا چندان مراقب وسایل خود نیستند، ضد آب و گردو غبار بودن ساعت هوشمند بچه گانه اهمیت زیادی دارد. باید به دنبال ساعت های هوشندی باشید که از گواهینامه های IP6- پشتیبانی کنند. به این ترتیب دیگر نگران خیس شدن ساعت یا کثیف شدن آن در هنگام بازی در زمین های بازی نخواهید بود.

شاید این مطلب جذاب باشد
اینستاگرام روی قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد پست کار می‌کند

سنسورهای کنترل سلامت؛ یکی از مهم ترین نکات خرید بهترین ساعت هوشمند بچه گانه

 یکی از اصلی ترین امکانات ساعت هوشمند کودکانه، سنسورهای کنترل ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، قدم شمار، کالری شمار و کنترل خواب کودکان است. به دنبال اسمارت واچ های بچه گانه ای باشید که این سنسور ها را داشته باشند تا کنترل دقیق تری بر وضعیت سلامت کودک خود داشته باشید.

قابلیت اتصال به گوشی آیفون و اندروید در ساعت مچی هوشمند کودکان

حتی اگر برای کودک تلفن هوشمند تهیه نکرده اید، قابلیت اتصال ساعت هوشمند بچه گانه به آیفون و اندروید موضوع بسیار مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن بگذرید. فراموش نکنید ساعت های هوشمند در کنار گوشی قابلیت های بسیار بیشتری دارند. متاسفانه بسیاری از ساعت های هوشمند بچه گانه موجود در بازار از آیفون پشتیبانی نمی کنند. اگر صاحب گوشی آیفون هستید همانطور که برای استفاده از فلش مموری باید به فکر خرید فلش مموری ایفون باشید، برای استفاده از ساعت هوشمند بچگانه نیز باید به دنبال ساعت های مخصوص با قابلیت پشتیبانی از آیفون بگردید.

معرفی بهترین ساعت هوشمند بچه گانه موجود در بازار با قیمت مناسب

با توجه به نکاتی که تا به اینجا به آن ها اشاره کردیم، لیستی از بهترین ساعت هوشمند بچه گانه ارزان قیمت که دارای امکانات مناسب باشند را در زیر برای شما فراهم کرده ایم. انتخاب از بین این گزینه ها به نیاز و خواسته های شما بستگی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Verge Lite

Huami AMAZFIT Verge Lite A1818، ساعت هوشمند شیائومی بچه گانه

ساعت هوشمندشیائومی Huami AMAZFIT Verge A18118 بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک ساعت هوشمند بچگانه است. شیائومی که همیشه امکانات فوق العاده را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهد، ساعت هوشمند کوچک، سبک و زیبایی را به بازار عرضه کرده که تمام ویژگی های یک ساعت هوشمند بچه گانه را دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
جدیدترین رندرهای سری گوگل پیکسل ۷ را ببینید

 با اینکه این ساعت گران قیمت ترین گزینه موجود در لیست ما است اما قطعا ارزش هزینه ای که پرداخت می کنید را دارد. حافظه داخلی، نمایشگر AMOLED، جنس بدنه پلی کربنات، سازگاری با اندروید و آیفون به همراه قابلیت پخش موسیقی تنها بخشی از  امکانات این ساعت هوشمند هستند. نکته مثبت دیگر، قرار گیری کابل شارژ درون بسته بندی این ساعت است. شما می توانید این ساعت زیبا را از فروشگاه معتبر جانبی تهیه کنید.

مزایا:

  • گواهی IP68 (ضد آب و گرد و غبار)
  • وزن مناسب 46 گرم
  • GPS
  • عمر باتری بیش از 40 ساعت با GPS
  • سنسور ضربان قلب با تشخیص ناهنجاری قلبی
  • پشتیبانی از iOS و اندروید
  • بند های رنگی زیبا

معایب

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت هوشمند Haylo Smart Watch Solar

ساعت هوشمند بچه گانه ارزان قیمت Haylou Smart Watch Solar LS05

اگر به فکر خرید ساعت هوشمند بچه گانه ارزان قیمت هستید، ساعت هوشمند هایلو Haylou Smart Watch Solar LS05 یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. این ساعت هوشمند کوچک با بدنه فلزی دارای 12 حالت ورزشی مختلف، مدیریت وضعیت خواب و حسگر ضربان قلب است . علاوه بر این، این ساعت مچی هوشمند کودکان از توانسته گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار با درجه IP68 را نیز دریافت کند. مهم ترین مزیت ساعت هوشمند هایلو پشتیبانی از سیستم عامل های اندروی و iOS به صورت همزمان است. با توجه به قیمت مناسب این ساعت، می توان آن را یکی از بهترین ساعت های هوشمند دسته ارزان قیمت بازار به حساب آورد. شما می توانید این ساعت جذاب را از فروشگاه جانبی خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
با این ۲۰ ایده عکس‌هایی فوق‌العاده از خودتان بگیرید

مزایا:

  • باتری قدرتمند (تا 15 روز)
  • پشتیبانی از iOS و اندروید
  • حسگر ضربان قلب
  • کنترل خواب
  • حالات ورزشی متعدد
  • وزن مناسب 54 گرم برای کودکان

معایب:

  • عدم پشتیبانی از GPS
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت هوشمند بچه گانه Realme watch

ساعت هوشمند بچه گانه Realme Watch RMA161

برند Realme با پیشرفت بسیار سریع در زمینه تولید گوشی های هوشمند با کیفیت و ارزان قیمت توانسته جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند و حالا یک برند شناخته شده محسوب می شود. ساعت هوشمند Realme Watch RMA161 اولین ساعت هوشمند تولیدی این برند است که امکانات بسیار جذابی مانند سنسور سنجش سطح اکسیژن خون را در خود جای داده است. اندازه مناسب و وزن سبک، به همراه قیمت مناسب با توجه به امکانات پر شمار، این ساعت را به یک گزینه مناسب برای خرید ساعت هوشمند بچه گانه تبدیل می کند. این محصول هم اکنون در فروشگاه جانبی موجود است.

مزایا:

  • سنسور ضربان قلب
  • گواهی IP68
  • قابلیت پاسخ گویی به تماس ها
  • بند های رنگی زیبا
  • وزن 36 گرمی و اندازه کوچک مناسب دستان کودک

معایب:

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • عدم پشتیبانی از iOS

جمع بندی کلی مقاله

در این مقاله با امکانات بهترین ساعت هوشمند بچه گانه موجود در بازار آشنا شدیم. همچنین لیستی از بهترین اسمارت واچ های مناسب کودکان را نیز در اختیار شما قرار دادیم. شما می توانید در فروشگاه جانبی از بین گزینه های موجود بهترین ساعت هوشمند را برای کودک دلبند خود خریداری کنید. علاوه براین لوازم جانبی مانند هندزفری، قلم لمسی گوشی، پاوربانک، شارژر و … سایر محصولات با کیفیت نیز در فروشگاه جانبی در دسترس شما قرار دارند. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری برای خرید بهترین ساعت مچی هوشمند دارید، سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان حرفه ای ما به آن ها پاسخ دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا