لوازم جانبی

بررسی بهترین ماشین های اصلاح و ریش تراش شیائومی

یکی از کارهایی که همیشه وقت و زمان مردان را می گیرد اصلاح و مرتب کردن موی صورت است. در عصر تکنولوژی که همه جا شاهد پیشرفت وسایل الکترونیکی هستیم تا هم کارها را با سرعت بیشتر انجام بدهیم و هم زندگی راحت تر و ساده تری داشته باشیم، استفاده از تیغ های دستی و قدیمی می تواند وقت گیر و خسته کننده باشد. قدرت، سرعت و فناوری هوشمند ماشین های اصلاح باعث شده تا اکنون بسیاری از مردان ریش تراش های برقی را به تیغ های دستی و سنتی ترجیح دهند.

راهنمای خرید بهترین ریش تراش شیائومی

اما کدام ماشین ریش تراش برای شما مناسب است؟ آیا بهتر است از برندهای معروف و قدیمی اما گران قیمت خرید کنیم؟ برندهای ارزان تر معیارهای کافی برای یک ماشین اصلاح با کیفیت را دارند؟

از آنجایی که با بازار بزرگ و متنوعی روبرو هستیم، بنابراین انتخاب بهترین ماشین اصلاح کمی دشوار خواهد بود.

احتمالا با نام شیائومی آشنا هستید. شرکت شیائومی تاکنون محصولات زیادی در حوزه سلامتی عرضه کرده است که یکی از آن ها ریش تراش های برقی و هوشمند است. ریش تراش های شیائومی به دلیل عملکرد عالی، سبک ساده و مینیمال، قیمت و کیفیت مناسب در سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است.

برای داشتن ظاهری مرتب و آراسته لازم نیست هر روز به آرایشگاه بروید. با تهیه ماشین های اصلاح سر و صورت و ریش تراش شیائومی، نه تنها میتوانید به راحتی آرایشگاه خانگی خود را به منزل بیاورید، بلکه از سرعت، دقت و کیفیت بالای اصلاح هم لذت ببرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید گوشی دست دوم اندروید و آیفون

ما در این مقاله قصد داریم عملکرد، ویژگی ها و کیفیتِ برترین مدل های ماشین اصلاح شیائومی را بررسی کنیم.

به یاد داشته باشید که یکی از خوبی های ماشین های اصلاح هوشمند شیائومی، پشتیبانی از شارژ توسط پاور بانک های این شرکت است. پس اگر زیاد سفر میکنید و ماشین اصلاح تان همیشه همراه شماست، با مراجعه به صفحه خرید پاوربانک شیائومی، خیالتان را از بابت تمام شدن شارژ ریش تراش خود راحت کنید.

 معرفی ماشین اصلاح صورت شیائومی مدل MSN Mason M3

1.ماشین ریش تراش شیائومی مدل MSN Mason M3

ظاهر جذاب و طراحی حرفه ای بدنه ماشین اصلاح MSN Mason M3 استفاده از این دستگاه را لذت بخش تر کرده است. ابعاد آن 169.5* 58.7* 66 بوده و به دلیل بدنه آلومینیومی آن وزنی حدود 211 گرم دارد. بدنه مشکی، مات و مینیمال این دستگاه هیچگونه اثر انگشت و لکه ای بر روی آن باقی نمی گزارد. دستگاه ریش تراش MSN Mason M3 نمایشگرLCD  بزرگی دارد که که وضعیت باتری ، علامت شارژ، هشدار نیاز به شستشو و قفل مسافرتی را اعلام می‌کند. برای روشن و خاموش کردن آن می توانید از دکمه پاور تعبیه شده بر روی آن استفاده کنید و برای فعال کردن قفل مسافری کافی است دکمه پاور را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. این ریش تراش از 3 تیغه چرخانِ 2 لایه تشکیل شده و تمامی موها را در همان اصلاح اول به طور کامل می تراشد. تیغه های آن از ترکیب فلز ضد زنگ ژاپنی و سوئدی    JFE و SANDVIK ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر کند شدن دارند. موتور قدرتمند این دستگاه سرعتی معادل 9100 دور در دقیقه دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
آمریکا قوانین فروش تراشه به چین را محدود‌تر کرد

برای شارژ آن باید از کابل USB تایپ C استفاده کنید و باتری لیتیوم یونی آن با 3 ساعت و نیم شارژ یک ساعت کار می کند. این ریش تراش قابل شستشو بوده و گواهی IPX7 دارد. برای تمیز کردن آن، قسمت تیغه ها را در آب فرو ببرید و برای 3 ثانیه آن را روشن کنید تا تمام موها به راحتی ار داخل تیغه ها خارج شود.

 ویژگی های ریش تراش شیائومی S700

2.ماشین ریش تراش شیائومی مدل Mijia S700

ریش تراش برقی Mijia S700 شیائومی بهترین راه حل برای مردانی است که به نرمی کامل پوست خود اهمیت می دهند. این دستگاه با بدنه آلومینیومیِ سبک و صفحه نمایش دیجیتا LED با چهار عملکرد، نمایش قدرت، یادآوری شارژ، قفل سفر و جلوگیری از بوت شدن تصادفی طراحی شده است.

ویژگی منحصر به فرد این مدل، 3 تیغهِ چرخان 360 درجه است که جنس آن سرامیک بوده و نسبت به تیغه های فولادی گرد و غبار کمتری جذب می کنند. در عین حال سرامیک یک ماده بهداشتی و ضد باکتری و مقاوم است و عمر مفید بالایی دارد (به همین دلیل در پزشکی از آن استفاده می شود.) و در نتیجه تیغه های آن در مواجهه با آب، فوم اصلاح و مواد شویند به راحتی خورده نمی شوند. تیغه ها قابل جابجایی و جداسازی هستند و به راحتی تمیز می شوند. از این رو، می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و برای مدت طولانی بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری از آن استفاده کنید.

این دستگاه هم از طریق کابل USB و هم آداپتور برق متصل به پایه نگهدارنده آن شارژ می شود و تنها با 2 ساعت شارژ از طریق کابل USB، می توانید به راحتی 1 ساعت از این دستگاه استفاده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه هندزفری را تمیز کنیم؟

این ریش تراش برای استفاده خانگی و حرفه ای مناسب است و به دلیل داشتن استاندارد حفاظت در برابر رطوبت IPX7، ضد آب بوده و در هنگام تماس مستقیم با آب و پس از آن نیز به درستی عمل می کند.

بررسی ماشین اصلاح صورت Mijia MSW501 شیائومی 

3.ماشین اصلاح صورت شیائومی مدل Mijia MSW501

ماشین اصلاح صورت شیائومی مدل Mijia MSW501 یک ماشین اصلاح صورت بسیار راحت و با کیفیت است که مهمترین ویژگی های آن داشتن 5 تیغه، قدرت بالای موتور و طول عمر فوق العاده باتری آن است.

ابعاد آن 47*62.5*157میلی متر است و وزن آن 235 گرم است. رنگ این دستگاه مشکی و مات بوده و از فلز و پلیمر ABS ساخته شده است و از استاندارد ضد آب ipx7 پیروی می کند به همین دلیل هم در حالت خشک و هم خیس می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

با استفاده از ماشین اصلاح Mijia 5 تیغه میتوانید ریش های خود را به طور کامل و با سرعت بیشتر اصلاح کنید. تیغه های فولادیِ ضد زنگ و تیز این ماشین اصلاح با زاویه 30 درجه طراحی شده اند. تیغه های قابل تعویض هستند و با شستشو به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید.

عملکرد این دستگاه بسیار ساده است. یک دکمه خاموش و روشن، یک قفل مسافرتی و یک LED سه رنگ برای نشان دادن وضعیت فعلی باتری بر روی دسته آن تعبیه شده است.

باتری لیتیوم یون آن دارای ظرفیت 2000 میلی آمپر است و به کمک یک کابل شارژ تایپ C و در مدت 90 دقیقه می توانیدآن را کاملا شارژ کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
علت باد کردن باتری گوشی یا تبلت چیست؟

در بسته بندی این محصول علاوه بر خود ریش تراش شیائومی و تیغه های آن، یک کابل شارژ تایپ C، پوشش محافظ برای سر دستگاه، یک برس برای تمیز کردن دستگاه و همچنین دفترچه راهنمای کاغذی قرار دارد.

 ویژگی های ماشین ریش تراش Black Stone شیائومی

4.ریش تراش شیائومی مدل Black Stone

بسیاری از افراد در مورد خرید ماشین اصلاح ارزان کمی محتاط هستند، اما ریش تراش سبک وزن Enchen BlackStone 3D شیائومی با داشتن سر فولادی سه بعدی، بدنه ABS و باتری 600 میلی آمپر ساعتی، صورت را به راحتی تمیز و صاف می کند. شما می توانید با شارژ 1 ساعتی، 90 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید. برای شارژ این دستگاه به جای استفاده از آداپتور برق باید از درگاه USB تایپ C استفاده کنید.

ریش تراش Black Stone شیائومی همچنین طبق استاندارد IPX7 در برابر آب مقاوم است، به این معنی که می توانید در حین استفاده آن را آبکشی کنید اما نباید آن را در آب نگهدارید.

آیا به خرید ماشین های ریش تراش شیائومی فکر می کنید؟ تا به حال تجربه استفاده از ماشین های اصلاح صورت شیائومی را داشته اید؟ نظر شما در مورد ماشین های اصلاح این برند چیست؟ تجربیات و نظرتان را در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا