لوازم جانبی

چرا ساعت هوشمند زنگ نمی خورد؟

عدم همگام سازی تلفن و ساعت ، دلیل اصلی زنگ زدن ساعت هوشمند

یکی از دلایل اصلی زنگ نخوردن تلفن ، همگام نشدن ساعت هوشمند با تلفن است. برای اطمینان ، باید تنظیمات تلفن خود را بررسی کنید. اولین قدم در استفاده از ساعت هوشمند اتصال آن به تلفن همراه است. اگر نمی دانید چگونه ساعت هوشمند را به تلفن خود متصل کنید مقاله نحوه کار با ساعت هوشمند را بیاموزید بخوانید.

هنگامی که مطمئن شدید ساعت هوشمند شما با تلفن آزمایشی شما همگام سازی شده است ، می توانید از طریق تلفن دیگری با تلفن همراه خود تماس بگیرید تا ببینید ساعت هوشمند شما به درستی متصل و زنگ خورده است. البته لازم به ذکر است که زنگ نخوردن ساعت هوشمند ممکن است دلایل دیگری باشد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

عدم تطبیق تاریخ و ساعت می‌تواند علت زنگ نخوردن گوشی باشد

تاریخ و ساعت را در تلفن و ساعت هوشمند خود بررسی کنید

عدم همگام سازی ساعت و تاریخ ساعت هوشمند ممکن است به اتصال آسیب برساند و از زنگ زدن تلفن شما جلوگیری کند. در این زمینه ، شما باید تاریخ و ساعت تلفن و ساعت هوشمند خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که هر دو با یکدیگر هماهنگ و سازگار هستند.

ساعت هوشمند و سیستم عامل تلفن به روز نمی شوند

تلفن شما ممکن است هنگام اتصال به ساعت هوشمند خود به دلیل نسخه سیستم عامل خود با خطای ناشناخته یا پیش بینی نشده ای روبرو شود. کاربران این خطاها را به سازنده ساعت هوشمند گزارش می دهند و خواهان اصلاح این خطاها هستند. به طور معمول ، مارک ها با توجه به نیازها و خواسته های کاربران ، همیشه سیستم عامل خود را در اسرع وقت بروزرسانی می کنند تا مشکل و خطا برطرف شود.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل احتمالاً اوایل ۲۰۲۳ از مانیتور ۲۷ اینچی خود رونمایی خواهد کرد

دلیل زنگ نخوردن تلفن ممکن است به روز نشدن نسخه سیستم عامل باشد ، بنابراین سیستم عامل و ساعت هوشمند تلفن خود را به آخرین نسخه به روز کنید. این به روزرسانی ها به طور همزمان خطاهای احتمالی را اصلاح می کنند و سرعت دستگاه شما را بهبود می بخشند.

برای یادگیری نحوه نصب برنامه در مقاله ساعت هوشمند ، نحوه نصب برنامه ساعت هوشمند را در کنار آن بخوانید تا بتوانید به راحتی هر برنامه ای را که نیاز دارید در ساعت هوشمند خود نصب کنید.

زنگ نخوردن ساعت هوشمند آیفون به دلیل فعال بودن Airplane Mode

pla گگ / خخورآ plaplapla / pla Airpla Air / هواپیما Airplaplaplaplaplaplaplaplaplaplapla /” / /

به دلیل فعال بودن حالت هواپیما ، ساعت هوشمند زنگ نمی خورد

اگر ساعت هوشمند شما زنگ نمی خورد ، ممکن است تلفن یا ساعت هوشمند شما در حالت باشد. با بررسی و غیرفعال کردن حالت هواپیما ، می توانید به راحتی مشکل زنگ نخوردن ساعت هوشمند خود را برطرف کنید. اگر می خواهید ساعت هوشمند دیگری بخرید ، می توانید محصولات Xiaomi را با توجه به بودجه خود مرور کنید. یک ساعت هوشمند بخرید که نیاز شما را برآورده کند.

فعال کردن مزاحم نشوید چرا ساعت هوشمند زنگ نمی خورد را فعال کنید

برای اطمینان از غیرفعال بودن آن مزاحم نشوید ، که از زنگ زدن تلفن هوشمند و ساعت شما جلوگیری می کند. در ساعت هوشمند خود ، نماد را از بالای تب Clock به سمت بالا به تنظیمات بکشید. برای غیرفعال کردن این ویژگی دکمه مزاحم نشو را لمس کنید.

Wrist Detection خاموش، علت زنگ نخوردن ساعت هوشمند

تشخیص مچ دست خاموش است ، ساعت هوشمند زنگ نمی خورد

ممکن است ساعت هوشمند مچ دست را به دلیل خال کوبی ، تغییر پوست یا دلایل دیگر تشخیص ندهد ، یا ممکن است در تنظیمات تشخیص مچ دست غیرفعال شود گزینه. برای فعال کردن تشخیص مچ در iPhone خود ، ابتدا ساعت من سپس عمومی و سرانجام تشخیص مچ دست را فعال کنید. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند شما کاملاً روی مچ دست شما قرار گرفته است.

ساعت هوشمند و تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید

اگر تنظیمات فوق هنوز در ساعت هوشمند زنگ نمی خورد ، یک بار تلفن و ساعت هوشمند را متصل کنید قطع ارتباط و دوباره وصل شوید. در بسیاری از موارد ، اتصال مجدد ساعت و تلفن خطا را برطرف می کند و ساعت گذشته به خوبی زنگ می زند.

ساعت هوشمند خود را ریست کنید

ساعت هوشمند خود را بازنشانی کنید

آخرین مرحله ممکن است تنظیم مجدد ساعت هوشمند باشد. ساعت هوشمند شما ممکن است دارای ویروس یا خطای ناشناخته ای باشد که البته با به روزرسانی های بعدی اصلاح می شود. اگر ساعت هوشمند شما قبلاً زنگ زده است و در حال حاضر با مشکلاتی روبرو است ، بهتر است یک بار ساعت را به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانید تا مطمئن شوید حاوی ویروس یا تنظیمات دیگری نیست که ممکن است مانع از زنگ خوردن ساعت هوشمند شود. به تلفن خود متصل شوید و به درستی همگام سازی کنید.

در 6 دلیل اصلی به صدا در آمدن ساعت هوشمند کاوش کنید

چرا ساعت هوشمند زنگ نمی خورد؟ 6 دلیل اصلی ، از جمله همگام سازی نکردن تلفن ، همگام سازی نکردن تاریخ و زمان ، به روزرسانی نکردن نسخه سیستم عامل ، حالت مزاحم و هواپیما و مزاحم مانیتور مانیتور زنگ هشدار خاموش در Eat. با تحقیق در مورد تنظیمات به دلایل بالا ، به راحتی می توان مشکل را حل کرد.

Peripheral بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی تلفن همراه ، تبلت ها و موارد دیگر است. در ایران. برای خرید هندزفری متناسب با نیاز خود ، ما دو صفحه بهترین هندزفری بی سیم و هندزفری بازی را به وب سایت مراجعه کنیم علاوه بر این ، اگر از روش دیگری برای رفع زنگ نخوردن ساعت هوشمند استفاده می کنید ، نظرات خود را با افراد عادی و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا