لوازم جانبی

چراغ حلقه چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید عکس هایی با جلوه های سبک و جذاب دیده اید. در عکاسی ، نور یکی از عناصر مهم برای زیبایی تصاویر است. در سالهای اخیر ، ابزاری به نام Ringlight وارد بازار شده و در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.

اولین لامپ حلقه ای در سال 1952 برای صنعت دندانپزشکی طراحی شد. لستر داین فلاش حلقه را برای حل مشکل پزشکان در صنعت دندانپزشکی اختراع کرد و سپس چراغ حلقه اختراع شد.

چراغ حلقه یک چراغ گرد ، شبیه به لبه خودرو است که در اطراف لنز دوربین قرار می گیرد. هدف اصلی نور حلقه این است که یکنواخت و یکنواخت بر روی جسم بتابد. حلقه در انگلیسی به معنی حلقه است و به چراغ هایی که به صورت حلقه با هم تشکیل می شوند حلقه نور گفته می شود. پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن بقیه مقاله ، صفحه مرور را بخوانید و یک لامپ بخرید و نمونه هایی از آنها را بخوانید. نگاه کن

مزیت عکاسی با نور حلقه چیست؟

عملکرد اصلی نور حلقه ای کاهش سایه ها و توزیع یکنواخت نور بر روی سوژه است. نور حلقه جلوه خاصی به چهره می بخشد و به ایجاد یک تصویر زیبا کمک می کند. چراغ های حلقه سایه های پس زمینه را حذف کرده و تصاویر را روشن تر می کنند.

طرح دایره ای سایه ها را پنهان می کند و پراکندگی نور چین و چروک ها را پنهان می کند ، که این امر آن را برای عکاسی ، آموزش آرایش مناسب می کند. سه سایز مختلف چراغ حلقه وجود دارد ، یک چراغ حلقه اندازه یک در حرفه پزشکی موجود است و دو اندازه چراغ حلقه در صنعت مد موجود است.

شاید این مطلب جذاب باشد
مهم ترین ویژگی های کیف لپ تاپ خوب چیست؟

البته این ابزار این روزها به یکی از مهمترین ابزارهای تولید محتوا تبدیل شده است. تا آنجا که برای تلفن هایی که نیازی به سه پایه ندارند و معمولاً انتخاب اکثر وبلاگ نویسان در اینستاگرام هستند ، زنگ های روشن را مشاهده می کنیم. همچنین در ادامه این مقاله چند نمونه عکس با چراغ حلقه را مشاهده خواهید کرد.

کار رینگ لایت چیست؟

کاربرد نور حلقه در صنعت عکاسی

تبدیل شدن به یک کارگردان باتجربه از نظر علمی مدت زیادی طول کشید ، اما شما در مدت زمان کوتاهی به تصاویر و فیلم های با کیفیت نیاز دارید.

Ringlight می تواند کیفیت نور را در تصاویر بهبود بخشد. نور یکنواخت ایجاد شده در چراغ های حلقه به عنوان مرکز اصلی نور در عکاسی پرتره استفاده می شود. نور توسط LED ها تولید می شود و سپس نور ایده آل توسط لنزهای کانونی برای فاصله خاصی از موضوع عکاسی یا فیلم ساطع می شود. Ringlight یک هاله در اطراف تصاویر ایجاد می کند و یک ظاهر حرفه ای برای عکس ها و محتوای ویدئویی ایجاد می کند.

نور حلقه چه تاثیری بر کیفیت فیلم دارد؟

چراغ چشمک زن برای مدتی روشن می شود در حالی که چراغ حلقه (چراغ حلقه) برای مدت طولانی روشن می شود تا فیلمبرداری را برای مدت طولانی ادامه دهد. این چراغ های هشدار دهنده بهترین نور را برای جذب موضوع وبلاگ نویسان فراهم می کند.

رینگ لایت برای اینستاگرام

استفاده از چراغ حلقه در حرفه آرایشگری و نحوه استفاده از آن

آرایشگران از چراغ آموزش حرفه ای استفاده می کنند. Ringlight ویژگی های صورت را نشان می دهد و جلوه ای زیباتر به تصاویر می بخشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
هدست واقعیت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

نورافکن ها در قالب براق و ثابت در دسترس هستند. استروب معمولاً برای تصاویر ثابت و چراغهای ثابت برای محتوای ویدئویی استفاده می شود.

اندازه و قدرت با چراغ های حلقه متفاوت است. در عکاسی پرتره ، شما نیاز به یک لامپ حلقه ای بزرگتر دارید تا سوژه را در چشم نگاه کنید ، و برای گرفتن نمای نزدیک از لامپ حلقه ای کوچکتر مناسب است. چراغ های حلقه در رنگهای فلورسنت ، سفید گرم یا سفید روشن بیشتر مناسب هستند. حلقه های حلقه ثابت معمولاً بهترین انتخاب برای آرایشگران است.

در عکاسی ماکرو از چراغ های حلقه استفاده کنید

در عکاسی ماکرو ، ما به طیف وسیعی از نور برای ثبت تصویر نیاز داریم. Ringlight با فوکوس و وضوح بالایی که در تصویر ایجاد می کند به ما امکان می دهد.

محتوای ویدئویی و تبلیغات تیزری با Ring Light ایجاد کنید

نورافکن های صنعت فیلم و تیزر نقش مهمی در نمایش محصولات تمام رنگی برای افزایش فروش و ارتقاء محصولات ایفا می کنند.

 راهنمای خرید رینگ لایت

اندازه و اندازه چراغ حلقه ، نکته مهمی در هنگام خرید چراغ حلقه

شما ابتدا با قرار دادن لنز دوربین در مرکز حلقه مدور شروع می کنید. قرار دادن دوربین و نور در محل مناسب نتایج خوبی را به شما می دهد.

چراغ های میانی به دلیل وزن زیاد ، برای قرار دادن سه پایه در مرکز نیاز دارند. البته این امکان وجود دارد که چراغ حلقه خود را روی دیوار نصب کنید.

هنگام خرید این ابزار ، باید به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه زمان کار شما را مدیریت می کند و زمان پردازش را برای تغییر عکس کاهش می دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توان خزه های زیر شیشه را از بین برد؟

بسته به کاربرد شما ، اندازه و قطر نور حلقه باید مناسب باشد و اگر شی عکاسی شما بزرگ است ، باید بر قطر آن عمل کنید ، در غیر این صورت ، اگر حرفه شما عکاسی ماکرو است ، به یک حلقه همراه خود نیاز دارید. دارای قطر کوچک تر هستند در حرفه پرتره به دلیل نور زیاد به قطر بیشتری نیاز دارید.

نوردهی مناسب موضوع

این ابزار به عکس شما 45 درجه نوردهی عالی می دهد. اغلب می توانید از بیش از یک نور حلقه استفاده کنید و نور خلاق ایجاد کنید ، حتی اگر رنگ چراغ ها قابل تغییر باشد.

قرار گرفتن در معرض لامپ به عنوان نگهداری

بیشتر چراغ های حلقه ای از لامپ های LED ساخته شده اند و گرم نمی شوند. با گذاشتن نور حلقه در دستان خود می توانید نورهای غیر معمول را ثبت کنید. اگرچه سیمهای متصل به چراغ حلقه می تواند کمی خطرناک باشد ، اما زیبایی عکس شما را چند برابر می کند.

نمونه عکس با رینگ لایت

لامپ شارژ

برای ایجاد نوردهی های مختلف ، می توانید از استروبوسکوپ به عنوان نور اصلی و از چراغ حلقه برای نور کم نور استفاده کنید. قدرت استروبوسکوپ از نور حلقه قوی تر است و باید قدرت آن را در نظر بگیرید. علاوه بر دنده عقب ، می توانید از چراغ حلقه به عنوان چراغ کلید و از فلاش به عنوان چراغ شارژ استفاده کنید.

استفاده به عنوان بخشی از ترکیب

قرار دادن نور در پس زمینه سوژه ترکیبی جذاب ایجاد می کند. این باعث ایجاد هاله ای از نور در پس زمینه می شود. در حالت دوم ، قرار دادن لنز دوربین در جهت مناسب ، یک نوار خمیده در عکس ایجاد می کند.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه یک هات اسپات را فعال کنم؟

سرعت شاتر آهسته (محو یا کشویی تصویر)

ترکیب فلاش استودیو با نور زنگ می تواند سرعت شاتر را کند یا کند کند. اگرچه این کار امکان پذیر است ، اما با کاهش سرعت شاتر سرعت خود را کاهش دهید.

فاصله خود را حفظ کنید

رعایت نکردن فاصله هنگام استفاده از چراغ های حلقه مانع از روشنایی خوب می شود و باید توجه داشت که فاصله بین قطر چراغ های حلقه شما باید در جهت خاصی نسبت به سوژه شما باشد.

پرسلن یک ابزار روشنایی خوب است. اکنون ، با اطلاعاتی که از این مقاله دریافت می کنید ، می توانید چراغ حلقه مناسب را تهیه کرده و به هدف خود در صنعت عکاسی و فیلمبرداری بپردازید. در زیر پیشنهاد می کنیم تجربه خود را در قسمت نظرات بنویسید. همچنین اگر سوالی دارید می توانید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا