لوازم جانبی

ویژگی های قاب آیفون به سبک کنسول بازی دستی Game Boy

ماه گذشته از وجود یک قاب موبایل جدید آگاه شدیم که سبک کنسول بازی دستی Game Boy ساخته Nintendo را با قابلیت واقعی بازی ترکیب می کند.

ماه گذشته از وجود یک قاب موبایل جدید آگاه شدیم که سبک کنسول بازی دستی Game Boy ساخته Nintendo را با قابلیت واقعی بازی ترکیب می کند. این قاب با تعداد انگشت شماری از بازی های کلاسیک مانند Tetris، Tank و Frogger و تعدادی دیگر می آید و مطمئنا به مخاطبان حس نوستالژیک می دهد. این قاب شبیه کنسول بازی دستی Game Boy است که شامل دکمه های کنترل چهار جهته، یک جفت از دکمه های A و B، دکمه هایی برای روشن کردن، راه اندازی مجدد، انتخاب گزینه ها و قطع و وصل کردن این دستگاه می باشد. و البته دارای یک صفحه نمایش LCD مربعی تک رنگ است که شبیه به صفحه اصلی کنسول Game Boy است.

این قاب گوشی  Wanle Gamers Console For iPhone نام دارد که برای تمامی گوشی های آیفون بین iPhone 6 و iPhone X طراحی شده است. یکی از کاربران می گوید: “من با بازی با این کنسول دستی بزرگ شدم و اخیرا کنسول های بازی متفاوت دیگری را امتحان کرده ام. مرور کریس ولچ بر روی بازی دستی The Oregon Trail، من را قانع کرد تا یکی از این قاب ها برای گوشی iPhone 8 Plus بخرم.”

Game Boy قاب آیفون به سبک کنسول بازی دستی

تجربه اولیه خیلی عالی نیست. تعدادی از این بازی ها غیر قابل بازی هستند (زمانی که یک دکمه را فشار می دهید، فورا می بازید)،. با وجود اینکه این قاب به عنوان شبیه ساز کنسول Game Boy در بازار به فروش میرسد، بازی های آن بیشتریادآوری بازی هایی است که ممکن است شما در مدرسه با ماشین حساب گرافیکی TI-83 بازی کرده باشید یا کنسول های بازی دستی LCD را یادآوری می کند. یکی از کاربران می گوید: “زمانی که این قاب را چک می کردم وچند تا از بازی ها را بازی می کردم، مدام فکر می کردم که چرا دارم این کار را انجام می دهم وقتی می توانم به راحتی یکی از این بازی ها را از App Store دانلود و بازی کنم. بازی های موجود در این قاب نوستالژیک هستند و به صورت نامعمولی توجه افراد را جلب می کند و من به راحتی گوشی موبایلم را به سمت پشت می چرخانم تا Alto’s Odyssey را که خرابی های ناامیدکننده را ندارد، بازی کنم.”

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه عمر هندزفری را افزایش دهیم؟

مشکلات دیگری هم در مورد این قاب وجود دارد. به عنوان یک قاب محافظ، به اندازه ای نازک است که توجه افراد را جلب نمی کند. یکی از کاربران می گوید: “من واقعا مطمئن نیستم که می توانم به این قاب اطمینان کنم که از گوشی من، زمانی که می افتد محافظت کند و در کل این قاب خیلی خوش ساخت به نظر نمی رسد. دکمه های پلاستیکی در جیب گیر می کنند وعملکرد دکمه های آن خیلی کند است به طوری که دکمه های کنترل چند جهته به اندازه ای که من از کنسول Game Boy به یاد دارم، سریع عمل نمی کنند و من اکثر بازی ها را به خاطر اینکه عملکرد این دکمه ها نمی توانند با سرعت بازی هماهنگ شوند، می بازم. صدای آن نیز آزاردهنده است به طوری که بازی Tetris بدون صدای پیش زمینه آن لذتی ندارد.”

 قاب آیفون به سبک کنسول بازی دستی

یک ویژگی مثبت در بازی Tetris این قاب وجود دارد. در حالی که نمی توان این بازی را با نسخه واقعی آن مقایسه کرد، اما این بازی شباهت قابل توجهی به نسخه اصلی بازی  Tetris دارد. تعدادی از تغییرات در این بازی وجود دارد، یکی از آن ها جابه جایی بلوک ها به طرفین است، دیگری بالا بردن بلوک ها است و همچنین این بازی نسخه اصلی و کلاسیک بازی  Tetris را شبیه سازی می کند. در حالی که این نسخه شبیه سازی شده هرگز شباهت صد در صد با نسخه اصلی آن ندارد، اما واقعیتی که این قاب مجهز به دکمه های فیزیکی است، آن را جایگزین بهتری نسبت به دیگر اپلیکیشن های Tetris می کند. یکی از کاربران می گوید: ” این فقط یک بازی با صفحه نمایش لمسی نیست و در طول یک هفته یا بیشتر که من با این قاب بازی کرده ام، این قاب زمانی که من در حال انتظار در صف یک فروشگاه بودم و یا زمانی که در خانه بی کار بودم، به کمک من آمده است. با توجه به اینکه این قاب با باتری ساعت کار می کند، می تواند یک پشتیبان خوب باشد زمانی که گوشی شما به دلیل نبود شارژر خاموش می شود.”

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه بند ماشین را به گوشی وصل کنیم؟

این قاب مطمئنا 80 دلار نمی ارزد که در سایت Wanle Case برای فروش قرار داده شده است و حتی 25 دلار نیز نمی ارزد که کاربری از خرید خود اطلاع داده است و در حال حاضر این محصول در سایت ذکر شده به اتمام رسیده است اما شما می توانید این محصول را به صورت آنلاین از سایت آمازون با قیمت معقول 11.55 دلار خریداری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا