کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت

گوشی ردمی K60 اخیرا گواهی سازمان ۳C چین را دریافت کرده و این یعنی اواخر ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. گفته می‌شود در بازار چین، این گوشی باید با وان‌پلاس Ace 2 و ریلمی GT Neo 5 رقابت کند. با وجود اینکه طی روزهای گذشته برخی از جزئیات این گوشی فاش شده، ولی حالا به لطف یکی از افشاگران با قاطعیت می‌توانیم به تمام مشخصات کلیدی آن بپردازیم.

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲K بهره می‌برد. نمایشگر موردنظر از نوع تخت محسوب می‌شود و زیر آن حسگثر انگشت تعبیه شده است. مانند Ace 2 و GT Neo 5، این گوشی هم قرار است با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به دست کاربران برسد.

در کنار چیپست هم با حداکثر رم ۱۲ گیگابایتی روبرو خواهیم شد. انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و در ضمن باید به پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی هم اشاره کنیم. برای طرفداران شارژ بی‌سیم هم باید بگوییم که این گوشی می‌تواند از سرعت ۳۰ وات برای شارژ بی‌سیم بهره ببرد.

در پنل جلویی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبی شده و در پنل پشتی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی روبرو خواهیم شد. مدتی قبل اعلام شد که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور IMX686 سونی است و از قابلیت لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. همچنین نباید تعبیه‌ی دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی را از قلم بیندازیم.

مانند سال‌های گذشته سری ردمی K60 از مدل‌های دیگری هم تشکیل شده و بنابراین با مدل‌های ردمی K60 پرو و K60 گیمینگ هم روبرو خواهیم شد. در مورد زمان عرضه‌ی این گوشی‌ها هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی با توجه به افزایش تعداد شایعات منتشر شده، به‌زودی شاهد رونمایی از این گوشی‌ها خواهیم بود.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ بازار + بالاخره پرچم دست کدوم گوشیه؟!

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا