تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی هدست گیمینگ ایکس باکس Wireless Headset؛ گران ولی باکیفیت

داشتن صدای خوب هنگام بازی کردن منجر به بهبود تجربه‌ی گیمینگ می‌شود. اگر برای بازی کردن از ایکس‌باکس یا PC استفاده می‌کنید و می‌خواهید از صدای باکیفیتی بهره ببرید، هدست گیمینگ ایکس باکس مدل Wireless Headset یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار محسوب می‌شود. در این ویدیو به بررسی این هدست گیمینگ می‌پردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

وزن این محصول ۳۱۲ گرم است و از طراحی شیک و مینیمال بهره می‌برد. با وجود اینکه بدنه از جنس پلاستیک است، ولی از پلاستیک باکیفیتی استفاده شده و به همین خاطر زمانی که به آن دست می‌زنید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود. ابری که در بالشتک‌های هر دو گوشی و بالشتک‌هایی که روی سر قرار گرفته، بسیار نرم است و حتی در صورت طولانی شدن استفاده هم هیچ فشاری به گوش‌ها و سر وارد نمی‌کند.

به لطف استفاده از درایورهای ۴۰ میلی‌متری، هر دو گوشی بزرگ هستند و به خوبی کل گوش را پوشش می‌دهند. اما در این میان باید به گرم شدن و عرق کردن گوش هم اشاره کنیم که در تمام هدست‌ها چنین چیزی دیده می‌شود. برای خرید این هدست باید به رنگ مشکی بسنده کنید و یک نوار سبزرنگ دور هر دو گوشی دیده می‌شود. برای سایز‌بندی هم از مکانیسم کلیکی بهره می‌برد و به راحتی قادر به تغییر سایز آن هستید.

برای خاموش کردن خود هدست و میکروفون و به دو دکمه‌ی جداگانه دسترسی دارید. همچنین در میکروفون یک LED تعبیه شده که با مشاهده‌ی آن می‌توانید از روشن یا خاموش بودن آن مطلع شوید. یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت هدست گیمینگ ایکس باکس این است که با چرخاندن گوشی سمت راست قادر به کم و زیاد کردن صدا هستید. گفتنی است امکان اتصال همزمان به دو دستگاه به طور همزمان وجود دارد. این یعنی اگر مثلا با ایکس باکس مشغول بازی کردن هستید، می‌توانید هدست را به گوشی هم وصل کنید تا از نوتیفیکیشن‌های دریافتی باخبر شوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش ساده برای مراقبت از باتری گوشی آیفون و جلوگیری از کاهش طول عمر آن

با چرخاندن گوشی سمت چپ هم می‌توانید صدای چت صوتی را کنترل کنید. همچنین یک برنامه هم برای آن ارائه شده که با استفاده از آن قادر به شخصی‌سازی اکولایزرها و صدای بیس هستید. اگرچه این هدست گران‌قیمت نویز کنسلینگ ندارد، ولی به لطف درایورهای بزرگی که دارد، در کل صدای محیط تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. اما از طرف دیگر، میکروفون از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند و در نتیجه صدای باکیفیتی به طرف مقابل منتقل می‌شود.

برای خرید این محصول از دیجی‌کالا باید حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بپردازید و اگرچه قیمت بالایی دارد، ولی یک انتخاب مناسب برای گیمرهایی که از ایکس‌باکس و PC استفاده می‌کنند، محسوب می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا