کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۲۲ آبان ۱۴۰۱)

ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را در کنار گوشی و لپ‌تاپ داشته باشند. خوشبختانه تنوع این ساعت‌ها بسیار بالاست و برندهای پرآوازه‌ای مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گارمین، امیزفیت، شیائومی و… در طول سال چندین مدل از این دیوایس‌ها را روانه بازار می‌کنند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ ساعت هوشمند محبوب دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

 

۱. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا، در فروشگاه دیجی‌کالا هم محبوب‌ترین و پربازدیدترین است. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دو هسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. عملکرد باتری این ساعت هوشمند ۱۸ ساعت خواهد بود. رنگ‌های مختلف این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی کالا با قیمت ۱۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. سامسونگ گلکسی واچ ۵

گلکسی واچ ۵ سامسونگ، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد. پردازنده‌ی اگزینوس W920 سامسونگ هم این ساعت هوشمند را همراهی می‌کند که سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این ساعت هوشمند شاهد باشید. باتری با میزان ظرفیت ۴۱۰ میلی‌آمپر‌ ساعت و پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان ۱۰ وات، از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت هوشمند را می‌توانید با قیمت ۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
ایسوس قیمت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو خود را اعلام کرد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

گلکسی واچ ۵ پرو، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که قابلیت‌های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. تکنولوژی ساخت پیشرفته این امکان را فراهم کرده تا گلکسی واچ ۵ پرو در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مقاوم باشد. صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپر‌امولد که توانایی نمایش ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ را دارد، سبب شده تا کیفیت تصویر بسیار فوق‌العاده‌ای را شاهد باشید. پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 شرکت سامسونگ به همراه حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در این محصول به انجام وظیفه می‌پردازند. این محصول سامسونگ با قیمت ۱۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. اپل واچ سری ۸ مدل ۴۵ میلی‌متری

اپل واچ سری ۸، جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که از نمایشگر ۱.۹ اینچی LTPO OLED بهره می‌برد. این ساعت هوشمند قدرتمند نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌هایی داشته که از جمله‌ی آن می‌توان به اضافه شدن سنسور دمای بدن و ویژگی تشخیص تصادف اشاره کرد. جدیدترین ساعت هوشمند اپل عمر باتری ۱۸ ساعته را به شما ارائه می‌دهد که با بهره‌گیری از حالت صرفه‌جویی مصرف باتری این مقدار به ۳۶ ساعت می‌رسد. کاربران دیجی کالا می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی‌ کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. اپل واچ سری ۷ مدل ۴۱ میلی‌متری

مدل ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ هیچ تفاوتی به جز قطر بدنه با مدل ۴۵ میلی‌متری ندارد. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه‌نمایش همیشه روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده‌ی دوهسته‌ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت‌ هوشمند اپل در بازار به شمار می‌روند. این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۱۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی ۳ اسپیکر بلوتوثی با قیمت حدود ۱ میلیون تومان

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ، به خاطر ظاهر شیک و شباهت زیادی که به ساعت‌های مچی معمولی دارد میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. نمایشگر ۱.۴ اینچی فوق‌العاده سوپر امولد، پشتیبانی از جی پی اس، سیستم عامل WearOS، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۱.۵ گیگابایتی، وجود حسگرهای ژیروسکوپ و فشارسنج و سنجش اکسیژن و فشار خون و عمر باتری عالی از دیگر مشخصات مهم این ساعت سامسونگ به شمار می‌آیند. این محصول را می‌توانید از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. اپل واچ SE 2021

اپل واچ SE 2021 اپل، همانند دیگر ساعت‌های هوشمند این شرکت با قابلیت‌های بسیار خوبی روانه بازار شده است. مدل ۴۴ میلی‌متری این ساعت به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۷۸ اینچ و رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ پیکسل مجهز شده که کیفیت بسیار خوبی دارد. قلب این ساعت هوشمند، پردازنده اختصاصی S5 اپل است که تجربه کاربری بسیار روانی را به شما ارائه می‌دهد. حالت‌های ورزشی بسیار متنوع، عمر باتری خوب و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت از دیگر مشخصات خوب اپل واچ SE تلقی می‌شود. این ساعت هوشمند را می‌توانید از دیجی کالا با قیمت ۱۰,۱۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

این محصول از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی AMOLED بهره می‌برد، ۶۶٫۵ گرم وزن دارد و در برابر نفوذ آب و گردوغبار کاملاً مقاوم است. نسخه‌ی بلوتوث ۵.۲ که در این ساعت به کار برده شده، مکالمه‌ای با کیفیت بالا و بدون قطعی برای شما خواهد داشت. با توجه به اینکه این ساعت از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند به راحتی می‌توانید پیام و اعلان‌های فارسی را نیز از روی ساعت خود بخوانید. این محصول با قیمت ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
قطع برق مداوم سوزاندن لوازم خانگی و افزایش تقاضا برای بانک ها

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. ساعت هوشمند لمفو مدل LF26

این ساعت هوشمند با قطر ۴۴ میلی‌‌متری و وزنی معادل ۶۸ گرم، ساعتی مناسب برای خانم‌ها و آقایان به شمار می‌آید. بدنه‌ی این ساعت از استیل مقاوم به رنگ سیاه ساخته شده که در کنار کریستال مقاوم تشکیل‌دهنده‌ی سطح آن در برابر ضربه و خش محافظت می‌کنند. صفحه‌نمایش لمسی این ساعت هوشمند اندازه‌ای ۱.۳۹ اینچی دارد که با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل ساخته شده است. این ساعت از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MTK6580 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. شما می‌توانید این ساعت هوشمند همین حالا با قیمت ۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت چینی هم در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. ساعت مودیو مدل MW01 از یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچی بهره می‌برد و سیم‌کارت هم می‌خورد. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در این ساعت پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید در آن به منوهای فارسی هم دسترسی داشته باشید. گام‌شمار و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات مودیو مدل MW01 به شمار می‌آیند. این محصول را می‌توانید با قیمت ۳۶۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا