لوازم جانبی

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

گجت های هوشمند، این روزها به خوبی جایگاه خود را میان کاربران پیدا کرده اند و با توجه به فعالیت هایی که انجام می دهند، نمی توان از اهمیتشان چشم پوشی کرد.

با توجه به تنوع بی نظیر ساعت های هوشمند، انتخاب یکی از بهترین آن ها قطعا کار سختی به نظر می رسد. از آنجایی که برخی از قابلیت های اسمارت واچ ها در انواع گوشی های اندروید و آیفون، دچار اختلال می شود، باید قبل از خرید به سازگاری اسمارت واچ مد نظر با گوشیتان دقت داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم بهترین اسمارت واچ هایی که با بودجه های متفاوت می توانید تهیه کنید، را بررسی و معرفی کنیم.

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون

1-اپل واچ، بهترین ساعت هوشمند برای آیفون (انتخاب گران قیمت)

اپل واچ به دلیل سازگاری بیشتر با گوشی های آیفون، بهترین گزینه ای است که می توانید تهیه کنید. اولین نسخه اپل واچ (The Original Apple Watch) در سپتامبر 2014 توسط تیم کوک معرفی شد که از آوریل 2015 روانه بازار شد. بعد از اولین نسخه، به مرور نسخه های جدید اپل واچ وارد بازار شد اما بعد از سال ها، هنوز هم از سری های قدیمی اپل واچ استفاده می شود.

بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند مدل های تولیدی ساعت های هوشمند خود را مشابه محصولات اپل طراحی کنند تا فروش بیشتری داشته باشند که بسیاری از آن ها در این مسیر هم موفق هستند.

اپل واچ قدیمی بخریم یانه؟

بسیاری از افراد، یک اپل واچ قدیمی یا اپل واچ دست دوم را به ساعت هوشمند جدید و نو ترجیح می دهند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، پیشنهاد می کنیم ابتدا نکات زیر را بخوانید سپس تصمیم بگیرید:

  • در سال 2016 اپل از اولین بروز رسانی خود بر روی اپل واچ رونمایی کرد. سپس نوبت به معرفی اپل واچ 2 با بدنه آلومینیومی رسید. علاوه بر قابلیت های سری اول یعنی صفحه چند لمسی، سنسور ضربان قلب و 8 گیگابایت حافظه، اضافه شدن GPS و بهبود پردازنده قابلیت های جدید اپل واچ در سری دوم بودند.
  • در سال 2017، اپل در کنار افزایش سرعت پردازنده، با حذف نیاز مچ بند به جفت شدن با تلفن همراه برای اتصال به اینترنت، نسل سوم ساعت های هوشمند را وارد بازار کرد.
  • در سال 2018 از سری چهارم ساعت های هوشمند اپل پرده برداری شد. ابعاد صفحه نمایش نسبت به سری 3، برگ تر شده بود. پیشرفت بزرگ این نسخه اضافه شدن سنسور الکتریکی قلب بود که بالا و پایین شدن ضربان قلب را اندازه گیری می کرد.
  • اپل واچ سری 5، سال گذشته روانه بازار شد. از لحاظ ظاهری این نسخه با سری قبلی قابل تشخیص نیست به جز یک نکته؛ صفحه نمایش دقیقا مانند یک ساعت سنتی همیشه روشن است.
شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی انواع ترازوهای شیائومی و ویژگی های آن

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که دوست دارید با بودجه ای کم، محصولی کاملا شبیه به اپل واچ داشته باشید، ما گزینه ی بهتری برایتان سراغ داریم.

 اپل واچ سفید رنگ

2-اسمارت واچ W20 – بهترین ساعت هوشمند اقتصادی برای آیفون

ساعت هوشمند دبلیو 20 بهترین انتخاب برای کسانی است که عاشق ظاهر اپل واچ هستند. این ساعت ضد آب با صفحه نمایش لمسی، می تواند یکی از بهترین جایگزین های اپل واچ باشد. ساعت w20 از نظر ظاهری کاملا شبیه به اپل واچ است و کمتر کسی با یک نگاه متوجه تفاوت میان این دو اسمارت واچ خواهد شد.

اسمارت واچ w20 را می توان کپی اپل واچ سری 5 دامست. جنس بدنه این محصول، آلومینیومی است و مقاومت بسیار بالایی دارد. از مهم ترین ویژگی های مثبت این ساعت می توان به ضد آب بودن و قابلیت تعویض بند آن اشاره کرد. این ویژگی برای بسیاری از کاربران ساعت اپل، که رنگ قاب گوشی و بند اپل واچ را ست می کنند، اهمیت بالایی دارد.

حسگرهای این ساعت نیز گام شمار، ضربان قلب، فشار خون، کالری سنج، اکسیژن خون، کیفیت خواب و موارد دیگر را بررسی می کند. اگر قصد دارید با بودجه ای کم تر، سری های قبلی اپل واچ را تهیه کنید یا سراغ محصولات دست دوم بروید، این گزینه را به شما توصیه می کنیم. با این حال در صورتی که به دنبال ساعت هوشمند ارزان تر هستید محصول بعدی، می تواند نظر شما را جلب کند.

ارزان ترین ساعت هوشمند برای آیفون

3-دستبند های هوشمند شیائومی (Xiaomi Mi Band) – بهترین ساعت هوشمند ارزان برای آیفون

دستبند های شیائومی به دلیل قیمت خیلی کم در مقایسه با سایر رقبا، گوی رقابت را از برند های دیگر ربوده اند. در ادامه به بررسی دستبندهای شیائومی نیز خواهیم پرداخت که می توانند به عنوان یک ساعت هوشمند انتخاب شوند!

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه عمر گوشی را افزایش دهیم؟ ساده ترین راه جلوگیری از خراب شدن گوشی

نزدیک به 5 سال از ورود ساعت های هوشمند شیائومی به بازار ایران می گذرد و روز به روز محبوبیت آن در کشور در حال افزایش است. شاید دلیل اصلی اقبال عمومی به این برند، قیمت نازل آن در مقایسه با رقبای سرسخت کره ای و امریکایی خود باشد اما با این حال نمی توان از قابلیت ها و عملکرد فوق العاده آن به راحتی گذشت.

اولین نسخه مچ بند های شیائومی در سال 2014 وارد بازار شد.  ساعت هوشمند شیائومی 4 که در ژوئن 2019 در چین معرفی شد، امکانات این مچ بند سال به سال و نسخه به نسخه تکامل پیدا کرده است. در نسخه چهارم این ساعت ها، صفحه نمایش رنگی آمولد با قابلیت دوام تا عمق 50 آب به مدت 1 ساعت اضافه شده است.

 بوسیله اپلیکیشن Mi Fit”” دست بند های شیائومی را می توانید به تمام تلفن های همراه هوشمند متصل کرده و از قابلیت های آن بهره مند شوید. شاید فکر کنید که این محصول با قیمت خیلی کمتری که نسبت به اپل واچ دارد، نمی تواند گزینه خوبی برای گوشی آیفون باشد. به همین دلیل در ادامه به برخی از قابلیت های این دستبند می پردازیم.

دستبند شیائومی برای آیفون

برخی از قابلیت های دستبندهای هوشمند شیائومی:

·دارای صفحه نمایش لمسی

  • قابلیت تعویض بند
  • سازگاری با اپل و اندروید
  • دارای حسگر شتاب سنج و شمارشگر ضربان قلب
  • قابلیت مشاهده اعلانات تماس و پیامک
  • محاسبه‌ی مسافت طی شده
  • پایش ضعیت خواب
  • کنترل فعالیت های ورزشی مانند ورزش های وازی، شنا، دویدن و دوچرخه سواری
  • هشدار عدم تحرک
  • شارژدهی باتری تا 20 روز
شاید این مطلب جذاب باشد
بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت معرفی شد

ارزان ترین ساعت هوشمند برای آیفون را بخریم یا نه!

در این مقاله به بررسی سه گزینه از بهترین ساعت های هوشمند برای آیفون پرداختیم. در صورتی که هیچ یک از این ساعت ها توجه شما را جلب نکرد، پیشنهاد می کنیم به صورت کلی به محصولات دست دوم یا قدیمی تر فکر نکنید. انتخاب ساعت بی کیفیت و ارزان قیمت نیز، کار اصولی نیست و قطعا از این کار پشیمان خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا