لوازم جانبی

راهنمای انتخاب لنز موبایل ؛ عکسهای جذاب تری بگیرید!

می توانید با لنز تلفن همراه عکسهای جذابی بگیرید. امروزه تلفن های همراه تبدیل به یک دوربین تلفن همراه پیشرفته شده اند. علاقه مندان به عکاسی می توانند با انتخاب یک تلفن خوب با دوربین با کیفیت ، تصاویر بی نظیری را ثبت کنند. البته این فناوری چندان قانع کننده نیست و سعی می کند بالاترین کیفیت و جذابیت عکاسی با موبایل را ایجاد کند.

Mobile Lens یکی از لوازم جانبی تلفن همراه است که می تواند حساب شما را شگفت زده کند. در این مقاله می خواهیم به دو س importantال مهم پاسخ دهیم. لنز موبایل چیست؟ و چگونه می توان یک لنز عالی برای تلفن همراه انتخاب کرد؟ اگر از طرفداران عکاسی و فیلمبرداری با موبایل هستید ، تا انتها با ما باشید. اطلاعات موجود در این مقاله به شما کمک می کند تا از عکاسی با موبایل بیش از پیش لذت ببرید.

لنز جانبی موبایل چیست؟

شاید 10 سال پیش باور این موضوع که می توان جذاب ترین عکس ها را با تلفن همراه گرفت ، سخت بود. رشد روزافزون فناوری و معرفی فناوری هایی مانند دوربین های متعدد ، هوش مصنوعی و ارتقاء سیستم های ویرایش عکس به یک رویا تبدیل شده است. رویایی که می تواند برای گرفتن بهترین عکس ها در هر شرایطی مورد استفاده قرار گیرد.

فناوری هنوز در حال پیشرفت است و البته ، علاقه مندان به عکاسی هنوز هم در عکاسی با موبایل با چالش هایی روبرو هستند. لنز دوربین موبایل گامی دیگر برای ارتقاء کیفیت و جذابیت عکاسی است. لنزهای تلفن همراه به شما امکان می دهد در شرایط مختلف عکاسی کنید. لنز تلفن همراه بر روی دوربین گوشی شما نصب شده است و به شما در گرفتن عکس و فیلم کمک می کند. در واقع ، لنزهای مختلف برای موقعیت های مختلف طراحی شده اند. در قسمت بعدی انواع لنزهای موبایل را به شما معرفی می کنیم.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه لپ تاپ را ضد عفونی کنیم؟

معرفی انواع لنز موبایل انواع لنزهای تلفن همراه ؛ در اینجا 5 عدسی با کاربردهای مختلف آورده شده است

لنزهای موبایل برای عکاسی در شرایط مختلف طراحی شده اند. 5 نوع لنز موبایل محبوب تر و کاربردی تر از لنزهای دیگر است. در اینجا 5 نوع لنز تلفن همراه آورده شده است:

· لنز عریض و فوق عریض ؛ مانند GoPro

عکس بگیرید

از لنزهای عریض برای عکاسی گروهی استفاده می شود. لنز واید قادر به عکاسی 120 درجه است. لنز سطحی امکان عکاسی با زاویه 140 درجه را فراهم می کند. واضح است که این زوایا بسیار گسترده هستند و می توانند نقاط زیادی را پوشش دهند. اگر عکس های زاویه باز و فوق زاویه را ورق بزنید ، متوجه خواهید شد که این عکس ها شبیه عکس های ورزشی هستند. به عبارت دیگر ، خروجی این لنزها بسیار شبیه خروجی دوربین های GoPro است.

· لنز با چشم ماهی ؛ نمای 180 درجه هنگام عکاسی

یک قدم بالاتر از لنزهای عریض ، عدسی چشم ماهی است. لنز چشم ماهی زاویه دید 180 درجه دارد. اگر این زاویه دید برای شما مناسب نیست ، می توانید لنز Super Fisheye را با زاویه دید 325 درجه انتخاب کنید. تصاویر خروجی دوربین هایی که از لنزهای چشم ماهی استفاده می کنند ناقص هستند. با استفاده از این لنزها می توانید بهترین تصاویر منظره را دریافت کنید.

· لنز ماکرو ؛ برای علاقه مندان به جزئیات

کسانی که حرفه عکاسی را دنبال می کنند به اهمیت جزئیات پی می برند. لنزهای ماکرو برای ثبت و ثبت جزئیات بیشتر طراحی شده اند. این لنز می تواند سوژه های بسیار کوچک را در فاصله 10 تا 23 میلی متر عکاسی کند. عکس مردمک ، گیاهان و البته حشرات کوچک از جمله کاربردهای این عدسی است. عکسبرداری از موجودات یا اجسام کوچک با لنز ماکرو یک لذت خاص و البته یک راه منحصر به فرد است.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش‌های اتصال ایرپاد به اپل واچ

· lens CPL ؛ رنگهای طبیعی و روشن

احتمالاً با ما موافق هستید که رنگها یکی از مهمترین عناصر در هر عکس هستند. با استفاده از لنز CPL ، می توانید جذاب ترین تصاویر را با رنگ های بسیار واقعی ثبت کنید. لنز CPL اشعه های نور را در زوایای خاصی مسدود می کند. این امر باعث می شود نمایش تصاویر بسیار طبیعی و واقعی باشد.

· لنز تله موقت ؛ از دور به جسم نزدیک باشید!

بزرگنمایی یا کوچکنمایی با لنز تلفن را می توان تا حدی انجام داد. اما با استفاده از لنز تله ، می توانید بیشتر از حد معمول زوم کنید. لنزهای تله فوتو 8 تا 12 برابر لنزهای معمولی بزرگنمایی می کنند. با کمک لنز تله فوتو می توانید از فاصله دور به سوژه نزدیک شوید.

خطای رایج ؛ لنزهای موبایل کیفیت دوربین شما را بهبود نمی دهند!

قبل از مرور راهنمای خرید یک لنز عالی برای گوشی خود ، چند نکته را باید در نظر داشته باشید. اگر دوربین شما 13 مگاپیکسل است ، نمی توانید تصویری با لنز بزرگنمایی شده در مگاپیکسل و تصویر خروجی ایجاد کنید. به عبارت دیگر ، لنزها فقط برای کمک و عکاسی در شرایط مختلف طراحی شده اند و نمی توانند کیفیت و قدرت دوربین گوشی شما را تغییر دهند.

لنز موبایل بر روی کیفیت تصاویر گوشی تاثیری ندارد راهنمای انتخاب بهترین لنز تلفن همراه

هنگام انتخاب بهترین لنز دوربین برای گوشی خود ، سه نکته مهم را باید در نظر داشته باشید. در این قسمت از مقاله ما یک راهنمای جامع برای انتخاب بهترین لنز موبایل در اختیار شما قرار می دهیم!

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش قدم به قدم انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر بدون کابل

از یک لنز معمولی استفاده کنید

استفاده از لنز باید آسان و سریع باشد. سرعت در عکاسی بسیار مهم است. از سوی دیگر ، حتی کسانی که به طور حرفه ای به عکاسی مشغول هستند ، مجبور نیستند زمان زیادی را صرف چسباندن و آماده سازی لنز کنند. به خاطر داشته باشید که لنزهای سنگین عکاسی را بسیار مشکل می کند. هرچه لنز سبک تر و سوژه سبک تر باشد ، عکاسی شما سریعتر انجام می شود.

مواد و طرز کار لنز ؛ مهمترین نکته هنگام انتخاب لنز

جنس لنز و کیفیت آن بسیار مهم است. شیشه نوری بهترین ماده ای است که می توان در لنزها استفاده کرد. از طرف دیگر ، جنس بدنه باید با دوام و سبک باشد. به طوری که لنز را می توان به راحتی روی دوربین نصب کرد و بلافاصله از آن استفاده کرد.

قیمت لنز ؛ چقدر می خواهید هزینه کنید

هنگام انتخاب بیشتر لوازم جانبی موبایل از قاب گوشی سامسونگ تا لنز ، قیمت همیشه عامل مهمی در تصمیم گیری است. پیشنهاد ما این است که اگر شما یک عکاس حرفه ای نیستید و قصد کار حرفه ای ندارید ، یک لنز با ویژگی های معمولی و قیمت مناسب انتخاب خوبی است. اگر به عکاسی نیز علاقه دارید ، بهتر است برای بررسی انواع لنزها وقت بگذارید. سپس می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای سهولت کار ما در انتخاب لنز ، ما 3 مورد از بهترین مارک های لنز موجود در بازار را به شما ارائه می دهیم.

راهنمای انتخاب بهترین لنز موبایل · لنزها OSiNO ؛ عکسهایی با کیفیت متفاوت

نام تجاری OSiNO یکی از شرکتهایی است که به دلیل تولید لنزهای با کیفیت و لنزهای بسیار شفاف شناخته شده است. اگر با تاری عکس ها مشکل دارید ، پیشنهاد می کنیم یکبار با استفاده از لنزهای این شرکت عکس بگیرید. نتیجه استثنایی خواهد بود. می توانید بدون افت کیفیت ، جذاب ترین عکس ها را بگیرید. ما علاوه بر خرید لنزهای Asino ، مقاله ای را در مورد علت تاری تصاویر در گوشی نیز ارائه می دهیم.برای گرفتن عکس های با کیفیت عالی ، وبلاگ جانبی را مطالعه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه ایرپاد را به گوشی وصل کنیم؟ (همه چیز درباره ایرپاد )

· عدسی لیقی ؛ لنزهای قیمت متوسط ​​

نام تجاری Lieqi به دلیل تولید کلیپ ها و لنزهای ارزان قیمت مشهور است. در تولید لنزهای مایع ، از پلاستیک فشرده به جای شیشه استفاده می شود که منجر به از بین رفتن تصویر می شود. شاید مهمترین دلیل محبوبیت این برند تولید لنزهای ارزان قیمت در انواع مختلف باشد.

· لنز ماکرو آسان ؛ آنها بیشترین بزرگنمایی

را دارند

لنزهای ماکرو آسان ، همانطور که از نامش مشخص است ، فقط لنزهای ماکرو تولید می کند. بزرگنمایی بالا و البته کیفیت بالای محصولات این شرکت توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. کیفیت تولید لنز این شرکت به حدی بالاست که هیچ خط و خش روی لنز نمی افتد. به همین دلیل لنزهای Easy Macro را می توان در جیب یا کیف پول حمل کرد.

خرید انواع لنز موبایل از فروشگاه جانبی  

بهترین لنز تلفن همراه را کنار بگذارید

در این مقاله ، ما به طور مفصل در مورد لنزهای موبایل ، راهنمای خرید لنزهای عالی و بهترین لنزهای موجود در بازار صحبت کردیم. اگر شما هم عاشق عکاسی هستید و می خواهید با عکس های خود همه را شگفت زده کنید ، کافی است به فروشگاه جانبی بروید و بهترین لنز موبایل را تهیه کنید.

توصیه می کنیم در انتهای این مقاله بهترین لنزها و تجربه خود را با لنز دوربین موبایل برای ما بنویسید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا