لوازم جانبی

تنظیمات هندزفری در تلفن سامسونگ

هندزفری لذت تجربه کاربری ما را با انواع گجت ها و دستگاه ها دوچندان می کند. تنظیمات هندزفری مارک های مختلف کمی متفاوت است. هندزفری بلوتوث معمولاً تنظیمات بیشتری برای اتصال به تلفن نسبت به هندزفری سیمی دارد. هنگام اتصال هندزفری بلوتوث با تلفن سامسونگ ، ممکن است دچار مشکلات و خطاهایی شوید که نیاز به تنظیمات مناسب دارد.

این تنظیمات ممکن است زمان و انرژی زیادی را صرف کند ، اما مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث آنقدر زیاد است که می توانیم آنها را نادیده بگیریم. به شما اطمینان می دهیم که پس از خواندن این مقاله ، یکبار برای همیشه تنظیمات انواع مختلف هندزفری را در گوشی های سامسونگ خواهید آموخت.

نحوه اتصال هندزفری کابل به تلفن سامسونگ

هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی متری به تلفن Android شما متصل می شود. در این نوع هندزفری نیازی به تنظیمات خاصی ندارید. بلافاصله پس از اتصال هندزفری بی سیم به گوشی ، اگر هندزفری و جک 3.5 میلی متری سالم باشند ، نماد هندزفری در بالای گوشی شما ظاهر می شود. در مدلهای سامسونگ ، جک 3.5 میلی متری حذف شده است. اما نگران نباشید ، همچنین می توانید هندزفری سیمی را به هدفون های سری Note با مبدل USB-C USB-C متصل کنید.

نحوه‌ی اتصال هندزفری بلوتوثی در گوشی سامسونگ گگگگگ / گ / / / / / /”> نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلفن سامسونگ

اما با هندزفری بلوتوث ، هندزفری سامسونگ ابتدا باید در تلفن شما معرفی شود. بلوتوث و هندزفری را در تلفن خود روشن کنید. در منوی تنظیمات ضربه بزنید دستگاههای متصل ، سپس دستگاه جدیدی را جفت کنید و پس از شناسایی هندزفری ، روی هندزفری بلوتوث وارد کنید. پس از چند ثانیه هندزفری با گوشی جفت می شود.

تنظیمات کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی در گوشی سامسونگ تنظیمات کیفیت صدای هندزفری بلوتوث در تلفن سامسونگ

معمولاً 50٪ صدا از تلفن چپ و 50٪ صدا از تلفن راست شنیده می شود. در واقع ، به طور پیش فرض ، تنظیمات میزان صدا در حالت تعادل است. اما اگر می خواهید صدای بیشتری در یکی از تلفن های هندزفری یا در یکی از تلفن های هندزفری خود بشنوید ، می توانید کل خروجی صدا را به یکی از گوشی ها منتقل کنید. برای این کار ، Hearing را از تنظیمات قسمت Accessibility انتخاب کنید. در صفحه بعدی گزینه تراز صدای چپ / راست را مشاهده می کنید.

دایره آبی را به مرکز محور تعادل چپ یا راست منتقل کنید. اما توصیه می کنیم در صورت استفاده از سمعک یا مشکلات شنوایی از انجام این کار خودداری کنید تا بتوانید صدایی متعادل در هندزفری خود بشنوید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بازی هایی که گوشی را خراب می کند، کدام اند؟

مانند یک دی جی اکولایزر عمل کنید

اول از همه ، توجه به این نکته ضروری است که تنظیمات اکولایزر گوشی های سامسونگ و اندروید تنها پس از اتصال هندزفری به گوشی فعال می شود. در اکثر گوشی های جدید ، می توانید صدا را به دلخواه خود سفارشی کنید. با افزایش یا کاهش میزان صدا در تنظیمات ، به صداهای مختلف گوش دهید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. برای دسترسی به تنظیمات اکولایزر مسیر زیر را دنبال کنید. ابتدا را از منوی تنظیمات صدا و اعلان و سپس حجم را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که این مسیر ممکن است برای تلفن های Android متفاوت باشد. اگر نمی توانید تنظیمات اکولایزر را در مسیر بالا وارد کنید ، را از منوی تنظیمات و سپس گزینه صدای بلند را انتخاب کنید. تنظیمات در صفحه باز شده ، جلوه های صوتی را انتخاب کرده و تنظیمات صدا را به دلخواه خود ، مانند DJ ، سفارشی کنید. برای مشاهده و خرید باکیفیت ترین هندزفری ، از صفحه بهترین هندزفری بلوتوث در وب سایت جانبی دیدن کنید. /

نحوه فعالسازی پاسخ به تماس‌های دریافتی با هندزفری بلوتوثی

نحوه فعال کردن پاسخگویی به تماسهای ورودی با هندزفری بلوتوث

هندزفری ممکن است به تماس های دریافتی پاسخ ندهد و صدا از طریق بلندگوی تلفن پخش شود. این مشکل ممکن است به دلیل هندزفری تقلبی باشد ، برای اطمینان از صحت هندزفری ، ما مقاله تشخیص هندزفری اصلی سامسونگ را توصیه می کنیم حتما را بخوانید. برای فعال کردن پاسخگویی به تماس های هندزفری ورودی ، می توانید از منوی تنظیمات به دستگاه های متصل دسترسی داشته باشید و مدل هندزفری خود را لمس کنید. نماد را لمس کنید تا تنظیمات هندزفری خود را وارد کنید. در صفحه جدید ، گزینه Call یا Audio را فعال کنید.

پس از اعمال تنظیمات ، می توانید از طریق هندزفری به تمام تماس های دریافتی پاسخ دهید. اگر می خواهید از هندزفری خود فقط برای تماس های ورودی استفاده کنید در این تنظیمات ، گزینه Media Audio را خاموش کنید تا به موسیقی روی بلندگو گوش دهید و با هدست خود به تماس های ورودی پاسخ دهید.

رفع مشکل کم و زیاد شد صدای هندزفری در گوشی سامسونگ

مشکل صدای هندزفری سامسونگ را برطرف کنید

اگر حجم هندزفری بلوتوث شما دائما در حال افزایش یا کاهش است ، باید تنظیمات Option Developer را بررسی کنید. برای بررسی و تنظیم افزایش یا کاهش میزان صدای هندزفری گوشی سامسونگ ، ابتدا باید گزینه developer را فعال کنید. برای فعالسازی ، ابتدا درباره تلفن را در منوی تنظیمات تلفن خود انتخاب کنید ، سپس شماره گردآوری را 7 بار پیاپی ضربه بزنید تا گزینه برنامه نویس فعال شود.

اکنون دوباره گزینه توسعهدهنده ایجاد شده را از منوی تنظیمات انتخاب کرده و در قسمت بعدی گزینه غیرفعال کردن حجم مطلق را غیرفعال کنید. اگر می خواهید صدای خود را در مورد هزینه ها بالا ببرید ، به وب سایت موجود در صفحه مقاله Handsfree Voice Boost بروید.

0 تا 100 تنظیمات هندزفری در تلفن سامسونگ

در این مقاله ، ما به طور مفصل به تنظیمات هندزفری سامسونگ ، از جمله نحوه اتصال هندزفری به تلفن ، تنظیمات اکولایزر صدا ، عیب یابی هنگام افزایش یا کاهش میزان صدا ، تنظیمات کیفیت صدا و فعال کردن پاسخگویی به تماس های ورودی ، پرداختیم. آخرین توصیه ما برای عدم قطع ارتباط هندزفری با تلفن سامسونگ این است که مطمئن شوید از دستگاه هندزفری سامسونگ استفاده می کنید ، زیرا دستگاه های سامسونگ کاملاً با یکدیگر سازگار هستند و بعید است تداخل یا خطایی را مشاهده کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ لپ‌تاپ محبوب در دیجی کالا (۷ آذر ۱۴۰۱)

اگر پس از خواندن این مقاله ، هر گونه سوال یا خطای دیگری دارید ، لطفاً در قسمت نظرات برای ما نظر بگذارید تا کارشناسان شخص ثالث در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا