لوازم جانبی

بهترین ساعت هوشمند کودکان چیست؟

ساعت های هوشمند یا ساعت های هوشمند تنها لوازم جانبی بزرگسالان نیستند و امروزه کودکان نیز می توانند از این ابزارهای هوشمند استفاده کنند. ساعتهای هوشمند بسیاری از کودکان در بازار وجود دارد که برای پاسخگویی به نیازهای کودکان طراحی شده اند و شرایط خوبی را برای یادگیری ، رشد ، فعالیت و بازی در اختیار کودکان قرار می دهند.

اگر کودک شما هنوز آماده داشتن تلفن هوشمند نیست ، خرید ساعت هوشمند ممکن است یک گزینه باشد برای کودک مورد علاقه شما مناسب باشد. با این وجود ، چند نکته مهم وجود دارد که باید هنگام انتخاب گزینه مناسب به خاطر بسپارید. در این مقاله به نکاتی اشاره خواهیم کرد که قبل از خرید ساعت هوشمند کودک باید بدانید و بر اساس این نکات مهم بهترین ساعت هوشمند کودک را در بازار ارائه خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند کودکان

ساعت هوشمند کودکان؛ انتخاب هوشمندانه برای کودکان

ابزارها و لوازم جانبی این روزها بسیار محبوب شده اند. از سوی دیگر ، مجازی سازی آموزش کودکان و ارتباط بیشتر آنها با دستگاه های فناوری ، آنها را به استفاده از لوازمی مانند پاور بانک سوق داده است.
وجود چنین امکانات رفاهی و مزایایی بسیاری از خانواده ها را به فکر خرید بهترین ساعت هوشمند کودکان برای فرزندشان می اندازد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید ، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید.

امکانات ساعت هوشمند بچه گانه

قبل از خرید ساعت هوشمند کودکان به دنبال چه چیزی باشیم؟

هنگام خرید یک ساعت هوشمند برای کودک خود ، باید با موارد مهمی مانند قیمت ساعت هوشمند کودکان ، لوازم جانبی مانند نصب بازی ، پشتیبانی از کارت حافظه و … همراه باشد ، به نکات مهمتری مانند تناسب اندام توجه کنید. این ساعت برای کودکان ، تجهیزات مناسب برای جوانان ، بدون استفاده از مواد حساسیت زا و غیره در اینجا ما به این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
روش های صرفه جویی در مصرف اینترنت گوشی

GPS؛ کودکان خود را با ساعت هوشمند GPS کنترل کنید

یکی از مهمترین مواردی که قبل از خرید بهترین ساعت هوشمند کودکان باید به خاطر بسپارید پشتیبانی از GPS است. سیستم جهانی GPS به شما امکان می دهد محل دقیق فرزند خود را از طریق نرم افزار روی نقشه مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید از کودک خود در بیرون از خانه مراقبت کنید.

وزن و اندازه مناسب ساعت هوشمند کودکان

هنگام انتخاب ساعت هوشمند کودکان حتما به وزن و اندازه ساعت هوشمند توجه کنید. ساعت های سنگین و بزرگ دست کودک را خسته می کنند. بعلاوه ، ساعتهای بزرگ معمولاً بندهای سنگین تری دارند که می توانند به دست کودک فشار بیاورند و حتی خونریزی را برای کودک دشوارتر کنند.

اسمارت واچ ضد آب برای کودکان

ضد آب و ضد گرد و غبار ، یکی دیگر از ویژگی های ساعت هوشمند کودکان

از آنجا که کودکان معمولاً زیاد به وسایل خود دقت نمی کنند ، بسیار مهم است که ساعت هوشمند کودکان ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. شما باید به دنبال ساعت های هوشمندی باشید که از گواهینامه های IP6 پشتیبانی می کنند. به این ترتیب دیگر نگران خیس یا کثیف شدن ساعت هنگام بازی در زمین بازی نخواهید بود.

حسگرهای کنترل سلامت ؛ یکی از مهمترین نکات برای خرید بهترین ساعت هوشمند کودکان

یکی از اصلی ترین ویژگی های ساعت هوشمند کودکان سنسورهای ضربان قلب ، میزان اکسیژن خون ، گام شمار ، شمارنده کالری و کنترل خواب کودکان است. به دنبال ساعت های هوشمند کودک باشید که دارای این سنسورها هستند تا کنترل دقیق تری بر سلامت کودک شما داشته باشند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آیفون ۱۷ اولترا احتمالاً مجهز به تراشه‌ی ۲ نانومتری A18 اپل خواهد بود

امکان اتصال به تلفن iPhone و Android در ساعت هوشمند کودکان

حتی اگر تلفن هوشمندی برای فرزند خود ندارید ، قابلیت اتصال ساعت هوشمند کودکان به آیفون و اندروید مسئله مهمی است که نباید فقط از آن چشم پوشی کنید. به یاد داشته باشید که ساعت های هوشمند کنار گوشی از ویژگی های بیشتری برخوردار هستند. متأسفانه بسیاری از ساعت های هوشمند کودکان در بازار از آیفون پشتیبانی نمی کنند. اگر آیفون دارید ، باید خرید درایو فلش آیفون را در نظر بگیرید ، برای استفاده از درایو فلش برای استفاده از ساعت هوشمند کودکان ، همچنین باید به دنبال ساعت های خاصی باشید که از آیفون پشتیبانی می کنند.

معرفی بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار با قیمت مناسب

بر اساس نکاتی که تاکنون ذکر کردیم ، لیستی از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت کودکان را که در زیر دارای ویژگی های مناسب هستند ، در اختیارتان قرار داده ایم. انتخاب این گزینه ها به نیاز و خواسته شما بستگی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Verge Lite

ساعت هوشمند كودكان Xiaomi Huami AMAZFIT Verge Lite A1818

Xiaomi Huami AMAZFIT Verge A18118 بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ساعت هوشمند کودک است. شیائومی که همیشه ویژگی های فوق العاده ای را با قیمت مناسب به کاربران خود ارائه می دهد ، ساعت هوشمند کوچک ، سبک و زیبایی روانه بازار کرده است که از تمام ویژگی های ساعت هوشمند کودک برخوردار است.

اگرچه این ساعت گرانترین گزینه در لیست ما است ، اما مطمئناً به پولی که می پردازید ارزش دارد. حافظه داخلی ، نمایشگر AMOLED ، قاب پلی کربنات ، سازگاری با اندروید و آیفون به همراه قابلیت پخش موسیقی تنها برخی از ویژگی های این ساعت هوشمند است. نکته مثبت دیگر کابل شارژ موجود در بسته است. می توانید این ساعت زیبا را از یک فروشگاه لوازم جانبی معتبر تحویل بگیرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
راهنمای خرید لوازم گیمینگ

مزایا:

  • گواهی IP68 (ضد آب و ضد گرد و غبار)
  • وزن مناسب 46 گرم
  • GPS
  • بیش از 40 ساعت عمر باتری با GPS
  • سنسور ضربان قلب همراه با ناهنجاری های قلب
  • پشتیبانی از iOS و Android
  • روبان های رنگی زیبا

معایب

  • پشتیبانی از زبان فارسی وجود ندارد

ساعت هوشمند Haylo Smart Watch Solar

ساعت هوشمند Haylou Solar LS05 ارزان

اگر به فکر خرید ساعت هوشمند ارزان کودکان هستید ، Haylou Smart Watch Solar LS05 یکی از بهترین راه حل های شما خواهد بود. این ساعت هوشمند کوچک با بدنه فلزی دارای 12 حالت مختلف ورزشی ، کنترل خواب و سنسور ضربان قلب است. علاوه بر این ، این ساعت هوشمند کودکان موفق به دریافت گواهی ضد آب و ضد گرد و غبار با درجه IP68 شده است. مهمترین مزیت ساعت هوشمند Hilo پشتیبانی همزمان از سیستم عاملهای Android و iOS است. با توجه به قیمت مناسب این ساعت می توان آن را یکی از بهترین ساعت های هوشمند در رده ارزان موجود در بازار دانست. این ساعت جذاب را می توانید از فروشگاه لوازم جانبی خریداری کنید.

مزایا:

  • باتری قدرتمند (حداکثر تا 15 روز)
  • پشتیبانی از iOS و Android
  • سنسور ضربان قلب
  • کنترل خواب
  • چند حالت تمرینی
  • وزن مناسب 54 گرم برای کودکان

معایب:

  • بدون پشتیبانی از GPS
  • پشتیبانی از زبان فارسی وجود ندارد

ساعت هوشمند بچه گانه Realme watch اعتقاد هوشمند بچه گانه” />

ساعت هوشمند کودک Realme Watch RMA161

مارک Realme با پیشرفت بسیار سریع در تولید گوشی های هوشمند با کیفیت و ارزان ، توانست جایگاه خوبی در بازار پیدا کند و در حال حاضر یک مارک شناخته شده است. Realme Watch RMA161 اولین ساعت هوشمند تولید شده توسط این برند است که دارای ویژگی های بسیار جذابی مانند سنسور سطح اکسیژن در خون است. اندازه مناسب و وزن سبک در کنار قیمت دقیق به دلیل ویژگی های بی شمار ، این ساعت را به گزینه مناسبی برای خرید ساعت هوشمند کودک تبدیل کرده است. این محصول هم اکنون در فروشگاه لوازم جانبی موجود است.

شاید این مطلب جذاب باشد
3 روش ساده برای ضدعفونی کردن گوشی در خانه

مزایا:

  • حسگر ضربان قلب
  • گواهی IP68
  • امکان پاسخگویی به تماس ها
  • روبان های رنگی زیبا
  • وزن 36 گرم و اندازه کوچک ، مناسب برای دستان کودک

معایب:

  • پشتیبانی از زبان فارسی وجود ندارد
  • بدون پشتیبانی از iOS

خلاصه مقاله

در این مقاله با ویژگی های بهترین ساعت های هوشمند بچه گانه موجود در بازار آشنا شدیم. ما همچنین لیستی از بهترین ساعت های هوشمند مناسب کودکان را در اختیارتان قرار داده ایم. شما می توانید بهترین ساعت هوشمند را برای کودک مورد علاقه خود از بین گزینه های موجود در فروشگاه فروشگاه خریداری کنید. علاوه بر لوازم جانبی مانند هندزفری ، قلم لمسی تلفن ، پاوربانک ، شارژر و سایر محصولات با کیفیت موجود در فروشگاه های لوازم جانبی در اختیار شماست. اگر به نکات بیشتری در مورد خرید بهترین ساعت هوشمند نیاز دارید ، سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا توسط متخصصان حرفه ای ما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا