لوازم جانبی

بر چه اساسی بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود را پیدا کنیم؟

اگر توانایی کاهش خطرات زمان رانندگی را داشته باشید این کار را انجام نمی دهید؟ اکثر مردم یکی از موثر ترین راه های کاهش خطرات هنگام رانندگی را می دانند اما توجهی به آن نمی کنند.

استفاده از هولدر موبایل در ماشین، یکی از مواردی است که در ایمن کردن رانندگی شما نقش موثری دارد. اما به دلایلی مانند عادت نداشتن، سهل انگاری و جدی نگرفتن خطرات استفاده از موبایل، از این نجات دهنده استفاده نمی شود.

هر چند که استفاده از پایه نگهدارنده موبایل بسیار رایج شده است اما هنوز هم شاهد تصادفاتی هستیم که دلیل آن استفاده از گوشی است. ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که یکبار تجربه خرید نگهدارنده گوشی را داشتید و به نظرتان به درد نخور ترین اختراع بشر را خرید کردید! دلیل چنین طرز فکری، این است که شما یکی از نامرغوب ترین و نامناسب ترین هولدر موبایل را تهیه کردید. در صورتی که اگر یک پایه نگهدارنده داشبورد با کیفیت می خریدید؛ تهیه کردن آن را به همه دوستانتان پیشنهاد می کردید.

در ادامه قصد داریم بهترین هولدر موبایل برای ماشین را معرفی کنیم. البته اگر با انواع پایه نگهدارنده موبایل آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله انواع هولدر موبایل را مطالعه کنید.

گوشی درون پایه نگهدارنده موبایل نصب شده

بهترین هولدر موبایل برای 206 کدام است؟ هولدر مغناطیسی یا مکنده ای؟

نصب پایه نگهدارنده موبایل روی داشبور ماشین 206 کمی سخت است و نمی توانید جای مناسبی برای نصب هولدر پیدا کنید. به همین دلیل پیشنهاد می شود از هولدر هایی که امکان نصب آن ها روی شیشه جلو ماشین فراهم است، استفاده کنید. بهترین هولدر موبایل برای 206، پایه نگهدارنده مکنده ای است. این دسته از هولدر ها به سادگی روی شیشه میچسبند و موبایل درون آنها جای می گیرد. ویژگی مثبت استند مکنده ای این است که خیلی خوب می توان محل نصب مناسبی برای آن پیدا کرد. البته اگر ماشین 206 را فاکتور بگیریم! چون پیدا کردن محل نصب هولدر 206 کار سختی است. اما به هر حال بهترین محل نصب هولدر 206 روی شیشه جلو می باشد. تنها ویژگی منفی نصب پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه جلو این است که قسمتی از دید راننده مختل می شود. هر چند که با نصب پایه نگهدارنده موبایل در موقعیت مناسب تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه هندزفری را ضدعفونی کنیم؟

هولدر موبایل قابل نصب روی شیشه ماشین 206

نکته ای که برای خرید هولدر های مکنده ای باید در نظر داشته باشید این است که چسب آن ها باید بسیار قوی و مقاوم باشد. پایه موبایل هایی که توسط چسب، به داشبورد یا شیشه می چسبند باید دارای اصالت کالا باشند.

در اصل همه لوازم جانبی هایی که درون خودرو استفاده می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند. معمولا پایه نگهدارنده داشبورد و شارژر فندکی از رایج ترین تجهیزات جانبی هستند که استفاده از نمونه های تقلبی آن ها، عوارض سنگینی به همراه دارد. سوختن آی سی گوشی، معمولی ترین اتفاقی است که به دلیل استاندارد نبودن شارژر فندکی پیش می آید. با مراجعه به صفحه خرید شارژر فندکی می توانید بهترین شارژر ها را مشاهده کنید و با خیال راحت، شارژر های فندکی که دارای اصالت کالا نیز هستند را خریداری نمایید.

 تمامی استند های تقلبی بعد از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و به سادگی از جای خود کنده می شوند. کنده شدن ناگهانی هولدر گوشی و همچنین لیز خوردن آن زیر پدال بسیار خطرناک است. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای خرید پایه نگهدارنده موبایل مناسب حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و از اصالت کالا مطمئن شوید. با مراجعه به صفحه خرید هولدر مکنده ای می توانید تعدادی از بهترین استند های این دسته را مشاهده کنید.

بهترین هولدر موبایل برای ال 90 کدام است؟

اگر به دنبال بهترین هولدر گوشی برای ال 90 می گردید، وقت خودتان را هدر نکنید و فقط روی دو گزینه تمرکز داشته باشید. هولدر مغناطیسی و هولدر مکنده ای!

با توجه به اینکه فضای روی داشبورد ال نود محیط مناسبی برای نصب هولدر چسبی نیست، پیشنهاد می شود برای این ماشین از هولدر مغناطیسی یا مکنده ای استفاده کنید. فاصله بین دو دریچه میانی کولر بهترین مکان برای نصب پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی در ال 90 می باشد. همچنین بهترین مکان برای نصب هولدر مکنده ای، روی شیشه جلوی ماشین می باشد. با توجه به اینکه نصب هولدر مکنده ای روی شیشه جلوی خودرو، قسمتی از دید راننده را مختل می کند، می توانید بالای دریچه سمت چپ راننده را برای نصب هولدر مکنده ای در نظر بگیرید.

شاید این مطلب جذاب باشد
مگ سیف اپل چیست و چه کاربردی دارد؟

نکته ای که در مورد ماشین ال 90 وجود دارد این است که فضای سمت چپ راننده (در حد نصب پایه نگهدارنده موبایل) کمی بازتر از ماشین های دیگر است. به همین دلیل اگر دست چپ هستید یا کار کردن با دست چپ خیلی برایتان سخت نیست، می توانید هولدر مکنده ای یا چسبی را سمت چپ داشبورد قرار دهید.

هولدر مغناطیسی نصب شده روی داشبورد ماشین

هزینه بالا، کیفیت بهترین هولدر موبایل برای پژو 405 را تضمین نمی کند!

یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هزینه بالا همیشه نشان دهنده کیفیت نیست! بلکه چیزی که باید به آن توجه شود این است که چه چیزی مناسب شماست. اگر قصد خرید بهترین هولدر گوشی برای 405 می گردید، نباید پول زیادی خرج کنید. زیرا اکثر پایه نگهدارنده های گوشی برای ماشین 405 مناسب هستند و با کمی بررسی می توانید یکی از با کیفیت ترین پایه موبایل ها را با قیمت مناسب تهیه و نصب کنید. داشبورد ماشین 405 پتانسیل این را دارد که هر مدل پایه نگهدارنده گوشی را روی آن نصب کنید. صاف بودن و هموار بودن مکان نصب نگهدارنده موبایل داشبورد، نکته ی بسیار مهمی است. همچنین نصب پایه های گیره ای فقط روی دریچه های مستطیل شکل و ضخیم ممکن است. 405 از آن دسته ماشین هایی است که هم دریچه های با ضخامت بالا دارد، هم داشبورد آن بسیار گسترده است و به سادگی می توان محل مناسبی برای نصب هولدر گوشی در نظر گرفت. با توجه به حد فاصل نرمال صندلی تا فرمان می توان اینطور در نظر داشت که نصب هولدر چسبی در سمت راست راننده روی داشبورد، بهترین کار است. البته که پایه های گیره ای هم انتخاب خوبی برای ماشین 405 هستند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل ال جی G4

داخل کابین ماشین 405

هولدر گیره ای، بهترین هولدر موبایل برای سمند است

یکی از مواردی که برای انتخاب پایه نگهدارنده موبایل باید مورد بررسی قرار بگیرد، فضای داخلی کابین ماشین است. قطعا کابین و داشبور پراید و 206 قابل مقایسه نیستند زیرا فرق بسیاری با هم دارند. شاید بهترین هولدر برای پراید، اصلا مناسب 206 نباشد! دقیقا به همین دلیل است که انواع استند بر اساس استفاده در هر ماشین از یکدیگر تفکیک می شوند. سمند از آن دسته ماشین هایی است که برای نصب پایه موبایل داخل آن باید وقت بیشتری بگذارید تا یک جای مناسب در نظر بگیرید. با توجه به انحنای لبه ی داشبورد و فاصله صندلی تا داشبورد، بهترین محل نصب هولدر ماشین، دریچه های کولر است. اگر دنبال بهترین هولدر موبایل برای سمند می گردید به شما پیشنهاد می کنیم اول از همه به هولدر گیره ای فکر کنید. هولدر های گیره ای روی دریچه کولر سوار می شوند. محل قرار گیری دریچه های هولدر کولر در ماشین سمند، دقیقا همان جای مناسب برای نصب پایه موبایل است.

هولدر گیره ای نصب شده روی دریچه کولر ماشین سمند

دنبال بهترین هولدر موبایل برای پراید نگردید!

از آنجایی که داشبورد پراید مانند 405 جای بیشتری نسبت به دیگر ماشین ها دارد انتخاب هولدر موبایل برای پراید کار چندان سختی نیست. محل نصب هولدر پراید خیلی ساده پیدا می‌شود! امکان نصب استند موبایل روی فرمون، شیشه، داشبورد و دریچه های کولر پراید فراهم است. به همین دلیل نیازی نیست نیست زمان انتخاب پایه نگهدارنده موبایل برای پراید خیلی سخت گیر باشید. تقریبا می توان گفت انتخاب بهترین هولدر موبایل برای پراید یک کار سلیقه ای است. پایه نگهدارنده های مغناطیسی، مکنده ای، گیره ای، چسبی و دیگر مدل ها همگی مناسب ماشین پراید هستند. می توانید به صفحه خرید هولدر موبایل مراجعه کرده و با توجه به اینکه کدام استند گوشی تمرکز شما را کمتر به هم می ریزد برای خرید هر کدام اقدام کنید.

نتیجه گیری کلی: داشبورد ها در مدل های متفاوت ماشین، خیلی با یکدیگر فرق دارند. به همین دلیل هر یک از نگهدارنده ها مناسب یک مدل خاص می باشد. اگر ماشین مد نظر شما در این لیست وجود ندارد و نمی دانید کدام هولدر موبایل مناسب خودرو شما است پیشنهاد می کنیم به چند فاکتور اساسی توجه کنید تا بیشترین رضایت را پس از خرید هولدر موبایل داشته باشید.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توان از خراش پشت گوشی خلاص شد؟

اولین مورد اینکه به فضاهای خالی ماشین دقت کنید. همه ماشین ها حداقل 2 جای مناسب برای نصب هولدر موبایل دارند. اما برای نصب پایه نگهدارنده گوشی، مکانی را انتخاب کنید که بیشترین دسترسی به آن را دارید و زمان استفاده از گوشی تمرکزتان کمتر به هم می خورد. دومین مسئله اینکه حتما از کیفیت محصول مورد نظر مطمئن شوید. گاهی اوقات شما می دانید کدام محصول مناسب خودروتان است اما کیفیت پایین هولدر گوشی باعث می شود تا عملکرد خوبی نداشته باشد.

محل مناسب برای نصب هولدر موبایل کجاست؟

با توجه به مدل ماشین، می توان بهترین مکان را انتخاب کرد اما هولدر باید جایی نصب شود که دید راننده را مختل نکند. داشبورد و دریچه ی کولر بهترین مکان برای نصب نگهدارنده گوشی است.

چند نوع هولدر موبایل داریم؟

هولدر موبایل یا همان پایه نگهدارنده گوشی در چند مدل مغناطیسی (آهنربایی)، مکنده ای، گیره ای و چسبی تولید و عرضه می شود.

مهم ترین ویژگی های یک هولدر گوشی خوب چیست؟

مهم ترین مسئله ای که زمان خرید هولدر باید به آن توجه کنید، مقاومت آن است. هولدرهای چسبی تقلبی به دلیل ناتوانی در نگهداری گوشی، خطرات بسیاری ایجاد می کنند. علاوه بر مقاومت، باید به موارد دیگر مانند نصب آسان و امکان چرخش هولدر در زوایا مختلف توجه داشته باشید.

چطور بهترین هولدر مناسب ماشین خود را پیدا کنیم؟

پراید، یکی از ماشین هایی است که هر مدل هولدری مناسب آن است اما در مورد ماشین های دیگر مانند پژو 405، 206، ال 90 و ماشین های دیگر اینطور نیست. در این مقاله بهترین هولدر برای ماشین های مختلف را بررسی کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا