لوازم جانبی

از کجا می دانیم هندزفری واقعی است؟ تفاوت هندزفری اصلی و جعلی

اگر قصد خرید هندزفری ، ایرپاد و هدفون را دارید ، تشخیص هندزفری اصلی از جعلی یک موضوع بسیار مهم است که باید به آن توجه کنید. مارک های مختلف و محصولات کپی در بازار وجود دارد که می تواند شما را گمراه کند. این محصولات معمولاً از نظر ظاهری کاملاً شبیه هندزفری اصلی هستند. اما با چند نکته ساده و کمی دقت می توانید تفاوت بین هندزفری اصلی و جعلی و هدفون را تشخیص دهید. با ما همراه باشید تا به این س answerال پاسخ دهیم که چگونه می دانیم هندزفری اصلی است.

چرا تشخیص هدفون اصلی از هدفون تقلبی مهم است؟

ظاهر هدفون های تقلبی و هندزفری تفاوت چندانی با محصول اصلی ندارند. از طرف دیگر ، آنها معمولاً ارزان تر هستند. بنابراین ممکن است برخی افراد وسوسه شوند که به جای هزینه زیاد برای هندزفری اصلی ، یک محصول تقلبی بخرند. اما تفاوت اصلی در عملکرد این محصولات است. هدفون های تقلبی ، حتی اگر کپی باشند ، از نظر عملکردی با هندزفری اصلی قابل مقایسه نیستند.

اگر می خواهید یک هندزفری قوی ، با کیفیت و شفاف داشته باشید ، باید به هدفون اصلی بروید. علاوه بر این ، کیفیت تولید محصولات اصلی بسیار بالاتر از محصولات تقلبی است. استفاده از ضمانت نامه ، خدمات پشتیبانی شرکت مادر و استفاده کامل از کلیه امکانات از دیگر مواردی است که ما را متقاعد می کند از محصولات و کپی های تقلبی استفاده نکنیم.

تفاوت ایرپاد اصل و تقلبی

از کجا می دانیم هندزفری واقعی است؟ نحوه تشخیص هدفون اصلی از هدفون تقلبی

چگونه هندزفری واقعی را از دستگاه های تقلبی تشخیص دهیم؟ مارک ها و شرکت های مختلف تولید کننده محصولات تکراری تلاش زیادی برای تولید محصولات مشابه محصولات اصلی انجام می دهند. اما اگر دقیق نگاه کنید متوجه تفاوت آشکار هندزفری واقعی و جعلی می شوید. برای انجام این کار ، ابتدا باید محصول اصلی را با دقت بررسی کنید. مسکن هندزفری ، جعبه ، کیفیت صدا ، جزئیات طراحی هندزفری ، عملکرد دکمه و کیفیت سیم مسائل مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

شاید این مطلب جذاب باشد
مرور 3 مشکل رایج هندزفری و راه حل عیب یابی

اگر هدفون اصلی یا هندزفری را از نزدیک دیده اید ، با نگه داشتن یک محصول تقلبی به سرعت متوجه تفاوت خواهید شد. همچنین باید بدانید که ارزان ترین و ساده ترین محصولات کپی می شوند. بنابراین ، اگر هندزفری ، هدست ، RAM ، فلش یا حتی قاب گوشی ارزان قیمت خریداری کرده اید ، هنوز باید در اصل بودن آن شک کنید.

نحوه تشخیص هدفون و هندزفری اورجینال

مهمترین تفاوت بین هندزفری اصلی و تقلبی

بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن یک محصول خرید هندزفری و هدفون از یک سایت معتبر مانند Side Is است. سایتهای معتبر باید بتوانند کالا را پس دهند و اصل بودن آنها را تضمین کنند. با این حال ، اگر می خواهید از خرید خود مطمئن باشید ، رعایت نکات زیر به شما کمک می کند تا سریعاً هندزفری اصلی و تقلبی را تشخیص دهید.

معاینه فیزیکی ؛ هندزفری اصلی از نظر فیزیکی بی عیب و نقص است

هندزفری را نگه دارید و تمام قسمت های آن را بررسی کنید. کوچکترین ایرادی در طراحی یا ساختار هدفون نشان می دهد که آنها جعلی هستند. رنگ پریدگی ، خراش ، ترک ، شل شدن مفاصل ، عدم تقارن ، لکه ها و اندازه های غیر استاندارد نشان می دهد که هندزفری اصلی نیست.

لوازم جانبی هندزفری اصل

لوازم جانبی را در بسته بندی اصلی و تقلبی بدون دست بررسی کنید

برای باز کردن بسته بندی محصولات اصلی در اینترنت ، حتماً فیلم ها را تماشا کنید. تولیدکنندگان محصولات تقلبی و تکراری معمولاً از کاهش لوازم جانبی یا کاتالوگ در بسته بندی برای کاهش هزینه خودداری می کنند. کیفیت لوازم جانبی یا در دسترس بودن لوازم جانبی دیگر نشان دهنده اصلی نبودن محصول است. در محصولات ارائه شده با کابل شارژ ، نوع کابل ها ، طول و کیفیت کار آنها باید با محصول اصلی مطابقت داشته باشد.

شاید این مطلب جذاب باشد
دلیل هنگ کردن گوشی های شیائومی + راه حل ها

مشاهده بسته بندی بدون دست ؛ بسته باید مهر و موم شده و عاری از عیب

نباشد

شرکت های کپی به جزئیات توجه نمی کنند. این به شما امکان می دهد با کمی توجه با آنها مقابله کنید. مارک های اصلی ، به ویژه مارک هایی مانند سامسونگ و اپل ، که تولید کننده محصولات رده بالا هستند ، در طراحی بسته بندی بسیار حساس هستند. معمولاً بسته های این شرکت ها دارای رنگ های خاص ، فونت و حروف چینی منحصر به فرد و کیفیت تولید عالی هستند. با مقایسه تصویر بسته اصلی با بسته فک می توانید تفاوت های کوچکی را بیابید.

تشخیص باکس اصل و تقلبی هندزفری سامسونگ

لوگو و برچسب های مربوط به سری هدست و هندزفری را بررسی کنید

تفاوت مکان لوگو و متن را جستجو کنید. همچنین اندازه لوگو ، رنگ مورد استفاده ، نوع فونت ، وجود غلط های املایی در متن و وجود متن اضافی از نشانه های جعلی هدفون است.

با همه ویژگی ها کار کنید و کیفیت صدای هدفون اصلی را بررسی کنید

همه ویژگی های هندزفری خریداری شده را بررسی کنید. هندزفری جعلی در برخی از عملکردها مانند اجرای دستورات مختلف یا اتصال همزمان به دو دستگاه وجود ندارد. در هندزفری بلوتوث ، قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف ، همگام سازی با نرم افزار اصلی شرکت اصلی ، تأخیر در شارژ و در دسترس بودن ویژگی هایی مانند دستیار صوتی از نکات مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

مقایسه قیمت های جعلی و واقعی دست آزاد

هندزفری اولیه بر اساس نرخ دلار و قیمت واقعی آن در وب سایت سازنده تعیین می شود. البته موضوع قیمت گذاری در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما معمولاً قیمت ها به قیمت دلار نزدیک است. بنابراین ، اگر هندزفری خیلی ارزان باشد ، به احتمال زیاد تقلبی است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که مقایسه قیمت ها ممکن است در همه موارد جواب ندهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
اینستاگرام روی قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد پست کار می‌کند

تشخیص هندزفری اصلی سامسونگ

محصولات سامسونگ معمولاً یکی از اهداف اصلی شرکت های کپی و کپی هستند. در اینجا برخی از مهمترین محصولات سامسونگ آورده شده است.

تشخیص اصل بودن هندزفری AKG سامسونگ  از روی بسته بندی

Samsung AKG هندزفری

اصلی Samsung را تشخیص دهید

اگر به دنبال بهترین هندزفری کابلی هستید ، مطمئناً هندزفری Samsung AKG یکی از اولین انتخاب های شما خواهد بود. متأسفانه نسخه های تقلبی زیادی از این محصول فوق العاده در بازار وجود دارد. با بررسی موارد زیر می توانید صحت هندزفری AKG را تأیید کنید:

  • بسته بندی غیر پلاستیکی با نشان Samsung و عبارت AKG به رنگ نارنجی
  • حرف R در هندزفری راست و حرف L روی هندزفری سمت چپ نقش بسته است.
  • وجود عبارت AKG با کیفیت چاپ عالی و بدون پخش شدن در پشت هندزفری
  • پشت نازک
  • بدنه نرم و صاف
  • سیم بلند با جک های متقارن. بین جک و قسمت پلاستیکی قبل از آن فاصله کمی
  • وجود دارد

چگونه گلکسی بادز اصل را تشخیص دهیم

چگونه می توان Galaxy Buds واقعی ، هندزفری اصلی و جعلی Samsung را پیدا کرد

برخلاف AKG ، کپی Galaxy Buds به دلیل تکنولوژی پیشرفته و اتصال بی سیم نسبتاً مشکل تر است. دستگاه های کپی ، حتی اگر استطاعت مالی برای کپی کردن طرح Galaxy Buds داشته باشند ، نمی توانند ویژگی های هوشمند آن را کپی کنند. بنابراین ، اولین راه برای تعیین اعتبار Samsung AirPad ، کشف قابلیت های هوشمند آن است. همچنین ، Galaxy Buds را نمی توان با برنامه پوشیدنی سامسونگ همگام کرد. اگر در هنگام خرید تصویر گلکسی بادز و بسته بندی اصلی آن را دارید ، می توانید با یک مقایسه ساده به راحتی نسخه های جعلی آن را تشخیص دهید.

تشخیص ایرپاد اصلی نحوه پیدا کردن ایرپاد اصلی ؛ هندزفری اصلی و تقلبی اپل

دستگاه های کپی سخت در تلاش هستند تا محصولات تقلبی اپل را با محصولات اصلی جایگزین کنند. با این حال ، آنها معمولاً در این زمینه چندان موفق نیستند. اپل در ایجاد محصولات خود بسیار حساس است و این امر کپی AirPads را بسیار دشوار می کند. علاوه بر این ، کپی کردن فناوری پیشرفته AirPod آسان نیست. در نتیجه تشخیص ایرپادهای اصلی از تقلبی برای شما دشوار نخواهد بود. موارد زیر می تواند راهنمای خوبی برای شناسایی ایرپادهای اصلی و تقلبی باشد.

  • شماره سریال ایرپاد را بررسی کنید: با وارد کردن شماره سریال ایرپاد در سیستم احراز هویت اپل ، می توانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.
  • وزن ایرپاد: اگرچه ایرپاد اصلی دارای ویژگی های بیشتری مانند شارژ بی سیم است. اما وزن آن کمتر از ایرپاد تقلبی است. بنابراین با مقایسه وزن ایرپاد می توانید به راحتی نمونه اصلی را تشخیص دهید.
  • شارژ بی سیم: شارژ بی سیم یک فناوری پیشرفته است و آیپد تقلبی اپل وجود ندارد.
  • همگام سازی با نرم افزار Find My iPhone: فقط iPad های اصلی با نرم افزار Find My یافت می شوند.
  • نمایش میزان شارژ ایرپاد و قاب آن: پنل بلوتوث آیفون می تواند میزان شارژ هر ایرپاد و قاب آن را نمایش دهد. در نمونه های جعلی چنین عملکردی وجود ندارد.
شاید این مطلب جذاب باشد
اپل می‌خواهد سال آینده آیپد ۱۶ اینچی راهی بازار کند

خلاصه مقاله

در این مقاله ، ما سعی کردیم به این س answerال پاسخ دهیم “چگونه می دانیم هندزفری واقعی است؟” تشخیص هدفون اصلی از جعلی تنها نیاز به کمی توجه دارد. بهترین نسخه های نمونه نیز دارای نقاط ضعفی هستند که می توانید با توجه به محصول غیر اصلی به راحتی آنها را تشخیص دهید. همچنین به نحوه تمایز بین ایرپاد اصلی و هندزفری اصلی سامسونگ اشاره کردیم. در نهایت ، توصیه می کنیم دستگاه و هندزفری خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا آگاهی شما از اصالت محصولات کاهش یابد. اگر تجربه استفاده از Fick Handsfree را دارید ، منتظر پاسخ شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا