کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ کیبورد محبوب در دیجی کالا (۱۰ آبان ۱۴۰۱)

کیبورد، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزای هر کامپیوتر است که انجام بسیاری از کارها بدون وجود آن ممکن نخواهد بود. بنابراین خرید و استفاده از کیبورد مناسب و با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۰ کیبورد محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت کیبوردها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

۱. کیبورد گیمینگ میشن مدل MT-MK600

این کیبورد مخصوص بازی در دسته کیبوردهای سیم‌دار قرار می‌گیرد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر وصل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نور پس‌زمینه قابل‌تنظیم، کلیدهای ترکیبی کنترل محتوای چندرسانه‌ای و ظاهری شیک اشاره کرد که هم می‌تواند تداعی‌گر یک صفحه‌کلید گیمینگ و هم نمایانگر یک صفحه‌کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشد.شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. کیبورد بی‌سیم تسکو مدل TK 7001W

این کیبورد بی‌سیم که یکی از پرفروش‌ترین محصولات تسکو به شمار می‌رود، مجهز به ۱۰۴ عدد دکمه بوده و با دانگل بلوتوثی تا فاصله‌ی ۱۰ متری قابلیت پاسخگویی دارد. برای ساخت این محصول از متریال بسیار باکیفیتی استفاده و انرژی آن از طریق ۱ عدد باطری نیم قلمی AAA تأمین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول باید به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و قطرات آب اشاره کرد. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۲۲۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کیبورد دیجی کالا

۳. کیبورد بازی ردراگون مدل K552 RGB

بدنه‌ی این کیبورد از جنس فلز و ABS ساخته شده که از استحکام خوبی برخوردار است. همچنین کیبورد مدل K552 RGB در برابر پاشیده شدن مایعات مقاوم است. این کیبورد در ابعاد جمع‌وجوری طراحی و تولید شده که قسمت Num Pad از آن حذف شده و مجموعاً ۸۷ عدد کلید دارد. این محصول علاوه‌بر این، دارای نور پس‌زمینه نیز است. این محصول با قیمت ۱,۱۳۰,۰۰۰ تومان در دیجی کالا در دسترس شما قرار دارد.

شاید این مطلب جذاب باشد
چگونه می توان خزه زیر شیشه را از بین برد؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

این کیبورد از طریق یک کابل ۱۸۰ سانتی‌متری USB به رایانه متصل می‌شود و کاربر را در انجام فعالیت‌های گیمینگ همراهی می‌کند. ۱۱۰ دکمه‌ها به خوبی از یکدیگر قرار گرفته تا هنگام بازی کردن دکمه‌ها را به اشتباه فشار ندهید و بتوانید تجربه‌‌ی گیمینگ لذت‌بخشی داشته باشید. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۳۳۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. کیبورد مخصوص بازی مکانیکی رپو مدل V500PRO

این کیبورد گیمینگ از تعداد ۱۰۴ کلید برخوردار است. مهم‌ترین ویژگی‌ V500PRO کلیدهای مکانیکی آن است که سرعت پاسخ‌دهی بالایی را برای آن به همراه آورده است. این ویژگی به گیمر این اجازه را می‌دهد تا بتواند با خیال راحت‌تری بازی کند و دیگر نگران این نباشد که در هنگام فشردن هم‌زمان چند کلید، یک یا چند عدد از آن‌ها در بازی ثبت نشوند. شما می‌توانید این محصول ۱۰۴ کلیدی را با قیمت ۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کیبورد دیجی کالا

۶. کیبورد گیمینگ کورسیر مدل K100 RGB optical-mechanical

کیبورد K100 از ۴۴ صفحه‌ی LED RGB بهره برده که نمای بسیار زیبایی دارد و تا چندین دقیقه شما را محصور خود می‌کند. در هر دو طرف دریچه‌های جدیدی تعبیه شده که مکان‌های بیشتری را برای نورپردازی روی میز نسبت به نمونه قبلی خود اختصاص داده است. امکان تغییر نور پس‌زمینه و همچنین تنظیم LEDها به دلخواه نیز وجود دارد. شما کاربران دیجی‌کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت کورسیر را با قیمت ۱۱,۸۶۰,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا (۲۳ مهر ۱۴۰۱)

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل CYNOSA V2

کیبورد Cynosa V2 با داشتن قابلیت شخصی‌سازی و ارائه‌ی ۱۶.۸ میلیون رنگ نور پس‌زمینه برای تمام کلید‌های این کیبورد RGB به صورت مجزا، تجربه‌ای مثال‌زدنی را برای گیمرها فراهم می‌کند. در این کیبورد گیمرها با استفاده از Razer Synapse 3 می‌توانند به راحتی کلید‌ها را برای خود برنامه‌ریزی کنند. کیبورد Cynosa V2 در برابر پاشش مایعات نیز مقاوم است. شما می‌توانید این صفحه‌کلید را با قیمت ۲,۷۶۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. کیبورد بی‌سیم لاجیتک مدل CRAFT

CRAFT را می‌توان یکی از بهترین کیبوردها برای طراحان و کسانی دانست که با ADOBE کار می‌کنند. کیبورد لاجیتک مدل CRAFT انرژی خود را از باتری‌ شارژی درون خود تامین می‌کند.  از این کیبورد می‌توان تا فاصله‌ی ۱۰ متری از دانگل استفاده کرد. در کیبورد بی‌‌سیم لاجیتک یک دکمه‌ی ولوم چرخان وجود دارد که می‌توانید از آن در موارد بی‌شماری استفاده‌های بسیار مناسبی داشته باشید. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. مجیک کیبورد اپل

تجربه‌ی تایپ با مجیک کیبورد اپل مطمئنا برای شما لذت‌بخش است. در طراحی جدید این محصول، اپل از باتری قابل شارژ و بدنه براق بهره برده است. کلیدهای تعبیه شده روی این کیبورد از مکانیزم جدیدی استفاده می‌کند که به لطف این مکانیزم ثبات‌های موجود در زیر کلیدهای کیبورد با حساسیت بیشتری به تایپ شما کمک می‌کنند. باتری تعبیه شده در این کیبورد به مدت طولانی شما را برای تایپ همراهی می‌کند. طراحی این کیبورد همانند محصولات دیگر اپل از رنگ سفید و ابعاد ظریف بهره‌مند شده است. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۳,۸۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بسته تخفیفی «قربان تا غدیر» ایرانسل ارائه شد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. کیبورد بلوتوث تاشو مدل B033

ماوس و کیبوردهای بی‌سیم و قابل حمل، همیشه محبوب هستند، اما تصور کنید که بتوانید همه‌ی این‌ها را در یک دیوایس تاشو در اختیار داشته باشید. کیبورد بلوتوثی تاشوی B033 دقیقا چنین دیوایسی است. ضخامت این کیبورد در حالت بسته ۱۴ میلی‌متر است و وقتی آن را باز می‌کنید، طولش به ۱۵ سانتی‌متر می‌رسد. خوشبختانه B033 یک کیبورد کامل است و از یک ترک‌پد هم بهره می‌برد، بنابراین می‌توانید روی آن برای اتصال به طیف گسترده‌ای از دیوایس‌های دیجیتال، از کامپیوتر گرفته تا تبلت و موبایل و… حساب باز کنید. این کیبورد همچنین از پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این کیبورد را با قیمت ۸۱۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا