لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا (۵ مهر ۱۴۰۱)

این روزها علی‌رغم استفاده‌های فراوان از انواع گجت‌های الکترونیکی و پیشرفتی که در زمینه‌های مختلف از جمله نمایشگرها به وجود آمده‌ است، عمدتاً گوشی‌ها، تبلت یا سایر گجت‌ها در مدت‌زمان کوتاهی خالی از شارژ می‌شوند. از این‌رو بهره‌گیری از شارژرهای قابل‌حمل یا پاوربانک اهمیت قابل توجهی بین کاربران گجت‌های هوشمند پیدا کرده است. پاوربانک‌ها کالاهای بسیار پرتقاضا و پرکاربردی هستند و در ابعاد، شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که طبیعتاً بازه‌‌های قیمتی گوناگونی هم دارند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ پاوربانک دیجی کالا که نسبت به بقیه محبوب‌تر بوده و بازدید بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه دیجی‌ کالا از پاوربانک‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید پاوربانک را دارید از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

۱. پاوربانک لیتو مدل LP-33 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-33 دارای یک تکنولوژی شارژ نوآورانه و جهانی است که سرعت شارژ را به حداکثر می‌رساند و قابلیت سازگاری با اکثر دیوایس‌ها را دارد. LP-33 دارای ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و نمایشگر LCD آن سطح باتری و وضعیت شارژ را در یک نگاه نشان می‌دهد. با توجه به اینکه در آینده‌ی نزدیک نسل جدید گوشی‌های هوشمند، با سرعت شارژ ۲۲.۵ وات به بالا شارژ خواهند شد، کمپانی لیتو پیشرفته‌ترین تکنولوژی را در ساخت پاوربانک به‌کار گرفته و پاوربانکی با توان خروجی ۲۲.۵ وات تولید کرده است. ظرفیت ۵۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن هم این امکان را به شما می‌دهد که دستگاهتان را چند بار شارژ کنید. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۱,۴۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی‌کالا

۲. پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل Y79 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت

به همراه داشتن یک پاوربانک مناسب در سفر می‌تواند خیال شما را بابت همیشه شارژ بودن گوشیتان راحت کند. دبلیو یو دبیلو یکی از برندهایی است که اقدام به تولید لوازم جانبی موبایل می‌کند. پاوربانک Y79 از جمله این پاوربانک‌ها است. این پاوربانک ظرفیتی برابر ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این محصول همچنین دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که شامل امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، شارژ ایمن (MultiProtect)، مدیریت هوشمند شارژ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) و مقاوم در برابر ضربه می‌شود. شما می‌توانید این پاوربانک با کیفیت را با قیمت ۷۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بتای دوم iOS 16.1 با قابلیت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان عرضه شد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. پاوربانک شیائومی مدل Mi Power Bank 2 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

در پاوربانک Mi Power Bank 2 یک باتری به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار داده شده و در دسته باتری‌های لیتیوم پلیمری قرار می‌گیرد. این پاوربانک از دو خروجی USB بهره می‌برد و قادر است دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند. شارژ همزمان دستگاه‌ها در وقت صرفه‌جوبی چشمگیری می‌کند. با توجه ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، انتظار می‌رود که این محصول وزن زیادی داشته باشد اما شیائومی با بدنه پلاستیکی و باتری لیتیومی این وزن را تا حد امکان کاهش داده تا حمل این پاوربانک به راحتی میسر شود. این محصول با قیمت ۵۹۳,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. پاوربانک ای‌دیتا مدل P20000D ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک P20000D ساخت شرکت «ای‌دیتا» (ADATA) از مدل‌های پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شود که با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعت عرضه شده و قابلیت‌های متنوعی دارد. صفحه‌نمایش دیجیتالی دقیقی روی بدنه‌ی این دستگاه تعبیه شده که میزان باتری باقی‌مانده را نشان می‌دهد. همچنین چراغ‌قوه‌ای از نوع LED برای این محصول در نظر گرفته شده که در شرایط خاص استفاده می‌شود و این دستگاه را کارآمدتر کرده است. دو درگاه شارژ برای این مدل طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد هم‌زمان دو دستگاه را با هم شارژ کند که با توجه به ظرفیت بالای دستگاه منطقی است. بدنه‌ی این پاوربانک به شکلی مقاوم طراحی شده که تا حدی آن را در برابر ضربه مقاوم می‌سازد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶۳۲,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
رباتی که خودروی برقی رانندگان معلول و سالمند را شارژ می‌‌کند [تماشا کنید]

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. شارژر همراه لیتو مدل LP-35 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-35 از جمله پاوربانک‌هایی است که دارای ده هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند. این پاوربانک سازگار با گوشی‌های موبایل هوشمند بوده و می‌توان از آن برای هر گوشی موبایل یا وسیله هوشمند دیگری که دارید شارژ کنید. نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این دستگاه LED است. این پاوربانک بسیار سبک بوده و تنها ۲۲۰ گرم وزن دارد. جنس بدنه‌ی این کالا پلاستیکی بوده، همچنین امکان شارژ کردن سریع موبایل شما را دارد. این شارژر همراه دارای سه درگاه USB است. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن هم این امکان را به شما می‌دهد که دستگاهتان را چند بار شارژ کنید. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۵۸۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. مگ‌سیف باتری پک اپل ظرفیت ۱۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت

پک باتری مگ‌سیف به طور مغناطیسی به پشت آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس متصل می‌شود و گوشی هوشمند شما را شارژر می‌کند. این باتری با استفاده از یک کابل لایتنینگ شارژ می‌شود و می‌توانید آن را هم‌زمان به آیفون نیز متصل کنید و گوشی را با آن شارژ کنید. زمانی که باتری پک مگ‌سیف به آیفون متصل باشد و خود آیفون به آداپتور ۲۰ نیز متصل باشد، آیفون با توانی نسبتا کمتر در مقایسه با توان حداکثری ۲۰ وات شارژ شده و به صورت همزمان، باتری پک با توان بسیار کم و به صورت معکوس شارژ خواهد شد. اپل استفاده از شارژر ۲۰ وات USB-C را برای دریافت سریع‌ترین زمان شارژ توصیه می‌کند. شما کاربران دیجی‌ کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت اپل را با قیمت ۱,۸۸۹,۹۹۰ تومان خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
گرافیک RTX 4080 در بنچمارک RTX 3090 Ti و RX 6950 XT را پشت سر گذاشت

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. شارژر همراه روموس مدل PEA57 ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت

اگر به دنبال یک پاوربانک حجیم و باکیفیت هستید، برند روموس مدل PEA57 را با ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به شما پیشنهاد می‌کند. این پاوربانک با بهترین مواد اولیه تولید شده و دارای ۱۰ لایه محافظتی است که باعث می‌شود گوشی یا هر گجتی که به آن وصل می‌شود، از دریافت شارژهایی با ولتاژ نامناسب و غیراستاندارد محافظت کند. این پاوربانک با شارژ کامل می‌تواند تا ۱۲ بار گوشی آیفون ۱۱ را شارژ کند. پاوربانک PEA57 دارای سه ورودی است و می‌توان به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کرد. این محصول همچنین دارای نمایشگری برای نشان دادن میزان شارژ و ظرفیت باقی مانده است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. پاوربانک اکستروم مدل APB10K20W ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اکستروم مدل APB10K20W با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی این امکان را به شما داده تا بتوانید از تمامی ظرفیت حقیقی آن برای شارژ دستگاه‌های هوشمند خود استفاده نمایید. علاوه بر این، یک LED کوچک روی آن تعبیه شده تا در تمامی ساعات روز از میزان شارژ باقی مانده اطلاع داشته باشید. این پاوربانک  از سیستم شارژ سریع QC 3.0 و همچنین سرعت شارژ ۲۰ وات محصولات اپل نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر همراه به گونه‌ای طراحی شده که به آسانی قادر خواهید بود آن را حمل‌و‌نقل کنید. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۵۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
اپل آپدیت iOS 16.02 را برای رفع لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو عرضه کرد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. پاوربانک انرجایزر مدل UE20058 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک UE20058 از سری پاوربانک‌های ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کمپانی «انرجایزر» با طراحی مدرن و رویه‌ای از جنس پلاستیک است. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB است؛ یعنی شما می‌توانید دو دستگاه متفاوت را به‌صورت هم‌زمان شارژ نمایید. این محصول انرجایز دارای دو پورت ورودی است که یکی از آن‌ها micro USB و دیگری USB-C است. یک نمایشگر LCD روی این پاوربانک دیده می‌شود که میزان شارژ باقی مانده را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۷۲۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۱۰. پاوربانک کلومن مدل KP-012 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

برند کلومن از شرکت‌های تولید کننده پاوربانک در بازار است که تولیدات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. مدل KP-012 یک محصول با کیفیت که ظرفیتی معادل ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. این شارژر همراه می‌تواند گوشی موبایل شما را با توان ۲۰ واتی شارژ کند. از ویژگی‌های مهم این پاوربانک می‌توان قابلیت PD و QC 3.0 است. برای این پاوربانک ۲ خروجی USB-A و یک خروجی USB-C در نظر گرفته شده است. گفتنی است که خروجی USB-C مانند ورودی microUSB قابلیت شارژ کردن پاوربانک را هم دارد. بدنه این پاوربانک از پلاستیکی مقاوم ساخته شده است. جنس این پلاستیک به گونه‌ای است که از دست سر نمی‌خورد و ابعاد آن حمل و نقل این مدل را آسان می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان از طریق فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا