لپ تاپلوازم جانبیموبایل و گجت

ویوو رسماً اسپانسر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ کمتر از دو ماه دیگر با میزبانی قطر آغاز می‌شود. برای دومین جام جهانی متوالی، اتحادیه فوتبال اعلام کرده که با ویوو همکاری می‌کند تا این شرکت بزرگ چینی شریک رسمی گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان باشد.

این همکاری همزمان با معرفی گوشی هوشمند تاشوی جدید ویوو یعنی X فولد پلاس، که با صد و هجدهمین سالگرد فیفا (FIFA) نیز مصادف بود، به‌طور رسمی اعلام شد. طبق توافقات صورت گرفته، لوگوی ویوو در مکان‌های تبلیغاتی اصلی ورزشگاه‌ها مانند پنل‌های کناری، تخته پشتی مصاحبه‌ها و سایر نماهای بصری قرار خواهد گرفت. در مقابل این شرکت نیز گوشی‌های پرچم‌دار خود را در اختیار کارکنان جام جهانی فوتبال قرار می‌دهد تا به آن‌ها در برگزاری هر چه بهتر مسابقات کمک کند.

طبیعتاً این همکاری، اتفاق بسیار خوبی برای این شرکت است و به آن‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های هوشمند خود را به کاربران بیشتری از سراسر جهان معرفی کنند. از سال ۲۰۱۴، محصولات و خدمات این شرکت در بیش از ۶۰ کشور و منطقه گسترش یافته و با حضور در قطر، انتظار دارد تا به ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دست پیدا کند. در همین راستا معاون و مدیر ارشد بازاریابی ویوو یعنی «Spark Ni» توضیح داده: «فوتبال این توانایی را دارد که مردم را دور هم جمع کند. ما بر این باور هستیم که نوآوری می‌تواند به طرفداران فوتبال کمک کند تا جامعه‌ای بسازند و تجربیات هیجان‌انگیز جام جهانی را با همه در سراسر جهان به‌اشتراک بگذارند؛ مهم نیست که آن‌ها بازی‌های جام جهانی فوتبال را درون ورزشگاه‌ها ببینند تا آن‌ها را از راه دور تجربه کنند.»

شاید این مطلب جذاب باشد
سری شیائومی ۱۳ رسما در تاریخ ۱۰ آذر رونمایی می‌شود

ویوو

ویوو همچنین با فیفا در طول جام عربی قطر در سال گذشته و همچنین یوفا برای یورو ۲۰۲۰ (که در سال ۲۰۲۱ پس از به تعویق افتادن آن به‌دلیل همه‌گیری کرونا برگزار شد) همکاری کرده است. نسل دوم گوشی‌های تاشوی ویوو که جدیدترین محصول این شرکت به شمار می‌رود، از مشخصاتی نظیر پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، باتری ۴۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر ۸ اینچی مبتنی بر پنل LTPO، نمایشگر ۶.۵۳ اینچی بیرونی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و می‌تواند تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را ارائه دهد.

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا