کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب در دیجی کالا (۸ آذر ۱۴۰۱)

هدفون‌های بی‌سیم در دنیای مدرن امروز به گجت‌های جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌اند که در هر زمان و هر مکان می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم. این گجت‌های پوشیدنی با تنوع و قیمت‌های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به ۱۰ هدفون محبوب در دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

۱. هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ پرو

گلکسی بادز ۲ پرو، جدیدترین هدفون بی‌سیم سامسونگ است که در کنار مشخصات فنی بسیار خوب، قابلیت‌های بسیار جذابی را نیز با خود به‌ همراه دارد. درایورهای ۱۱ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۳ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP بهره می‌برد. با فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ، این هدفون توانایی ارائه طول عمر ۵ ساعت و در حالت عادی، ۱۸ ساعت شارژدهی را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. هدفون بلوتوثی لیتو مدل LT-13

انتقال امواج بی‌سیم این ایربادز از طریق نسخه‌ی ۵.۱ فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد. این ایربادز با ۴ میکروفون (۲ عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدای شما شده و آن را به خوبی انتقال می‌دهد. کیس شارژ ۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه تراشه‌ی کاهش مصرف انرژی این محصول سبب می‌شود بتوانید برای ۲۴ ساعت از ایربادز استفاده کنید. مدت زمان لازم برای شارژ هم شدن آن هم ۱.۵ ساعت است. این هدست با قیمت ۱,۴۹۵,۰۰۰ تومان در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
بهترین لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچ و بزرگ‌تر در سال ۲۰۲۳

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز لایو

سامسونگ برای گلکسی بادز لایو شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. درایورهای ۱۲ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP HFP بهره می‌برد. گلکسی بادز لایو اولین ایربادز سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز «ANC» است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری با ظرفیت ۶۰ میلی‌آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. این محصول با قیمت ۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم دیجی‌کالا

۴. هدفون بی‌سیم اپل ایرپاد پرو ۲۰۲۱

این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام ایرپاد پرو ۲۰۲۱ شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۴.۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است. ایرپاد پرو ۲۰۲۱ قابلیت جدید توانایی شارژ شدن به‌ وسیله‌ی MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. هدفون بی‌سیم سونی مدل WF-1000XM4

در این هدفون بی‌سیم، برای نخستین بار از پردازنده‌ی جدید Integrated Processor V1 و موتور صوتی DSEE Extreme بهره گرفته شده است. یک درایور داینامیک ۶ میلی‌متری جدید نیز برای این هدفون بی‌سیم طراحی شده تا کیفیت صدا و به‌خصوص عملکرد بیس بهبود یابد. به لطف استاندارد IPX4، خیال کاربر از بابت پاشش قطرات آب و عرق آسوده است. شما می‌توانید این هدفون سونی را با قیمت ۷,۳۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
معرفی 3 روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. هدفون بی‌سیم سونی مدل WH-1000XM4

هدفون بی‌سیم مدل WH-1000XM4 سونی به فناوری نویز کنسلینگ بهبودیافته‌ مجهز شده و می‌توان از طریق بلوتوث، آن را به‌صورت همزمان با دو دستگاه همگام‌سازی کرد. این محصول مجهز به فناوری NFC است و چنانچه گوشی هوشمندتان دارای فناوری NFC باشد، می‌توانید این‌ کار را تنها با نزدیک‌ کردن هدفون و گوشی به یکدیگر انجام دهید. انتقال امواج بی‌سیم از طریق نسخه‌ی ۵.۰ بلوتوث صورت می‌گیرد و به‌ لطف پشتیبانی از کدک صوتی LDAC، باس و کیفیت صدای بسیار خوبی به شما ارائه می‌دهد. این هدفون بلوتوثی با قیمت ۸,۴۵۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. هدفون بی‌سیم کلومن مدل K – TW13

این هدفون بی‌سیم کلومن از نوع توگوشی است و بیس و قدرت بالایی را به کاربران عرضه می‌کند. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به عمر باتری ۶ ساعته و فناوری نویز کنسلینگ اشاره کرد. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۸۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. هدفون بی‌سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

این محصول دارای ۶ میکروفون نویز کنسلینگ است که در تماس‌های تلفنی به شما صدایی کاملا شفاف و با کیفیت ارائه می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های این ایربادز، تکنولوژی HearID است که با استفاده از اپلیکیشن Soundcore می‌توانید تنظیمات صدا شخصی خودتان را اعمال کنید. این محصول با بهره‌گیری از کیس شارژ در مجموع ۷ ساعت دوام می‌آورد. کاربران با تنها ۱۵ دقیقه شارژ کردن می‌توانند ۳ ساعت شارژ ذخیره کنند. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری نمایید.

شاید این مطلب جذاب باشد
آنر X6s با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. هدفون بی‌سیم ایرپادز مکس اپل

هدفون ایرپادز مکس یکی از محصولات باکیفیت و بی‌نظیر برند اپل است. باتری این هدفون بعد از هر بار شارژ کامل تا ۲۰ ساعت مکالمه یا گوش دادن به موسیقی دوام می‌آورد و تنها با پنج دقیقه اتصال به شارژر، حدود یک ساعت و نیم شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول با بافت شبکه‌ای، حجم و وزن کمی که دارد گوش‌ها و سر شما را هنگام استفاده‌ی طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. شما می‌توانید این هدفون را با قیمت ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. هدفون بلوتوثی نوکیا مدل E3110

هدفون‌ بلوتوثی نوکیا مدل E3110 بسیار سبک است و استفاده از آن در طولانی مدت برای شما دردسرساز نخواهد بود. نسخه‌ی بلوتوث این هدفون ۵.۱ بوده و بردی ۱۰ متری دارد. عمر باتری این محصول نوکیا در حالت پخش موسیقی ۴ ساعت بوده؛ در حالت استندبای ۱۶ ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ کیس آن نیز ۱.۵ ساعت است. شما می‌توانید این محصول نوکیا را با قیمت ۵۱۵,۰۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا