کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ ساعت هوشمند محبوب در دیجی کالا (۱۳ آذر ۱۴۰۱)

ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را در کنار گوشی و لپ‌تاپ داشته باشند. برای خرید ساعت هوشمند، کاربران با برند‌ها و گزینه‌های مختلفی روبه‌رو هستند که طبیعتاً باید بر اساس نیاز و بودجه‌ی قیمتی مد نظرشان اقدام کنند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به ۱۰ ساعت هوشمند محبوب دیجی کالا بیندازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

 

۱. ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت چینی در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. ساعت T500 از یک نمایشگر ۱.۵۴ اینچی بهره می‌برد و سیم‌کارت هم می‌خورد. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در این ساعت پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید در آن به منوهای فارسی هم دسترسی داشته باشید. گام‌شمار و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی از دیگر مشخصات T500 به شمار می‌آیند. این محصول را می‌توانید با قیمت ۲۶۵,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل ۴۴ میلی‌متری

گلکسی واچ ۴ سامسونگ، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده است. پردازنده‌ی اگزینوسW۹۲۰ سامسونگ که این ساعت هوشمند را همراهی می‌کند سبب شده تا در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار روان و جذابی را از این محصول شاهد باشید. باتری با میزان ظرفیت ۳۶۱ میلی‌آمپر‌ ساعت و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت هوشمند را می‌توانید با قیمت ۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
بررسی مشکل خراب شدن قلم گوشی سامسونگ و راه حل آن

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. ساعت هوشمند مدل HW16

این ساعت هوشمند چینی که مدل فول کپی اپل واچ است از یک نمایشگر ۱.۷۲ اینچی LCD IPS بهره می‌برد و رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۵ را به نمایش می‌گذارد. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مقاومت خوبی در برابر ضربات ار خود نشان می‌دهد.  عمر باتری سه روزه، بهره‌گیری از سنسورهای متنوع و ۶۴ مگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات ساعت هوشمند HW16 است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۴۸۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. ردمی واچ ۲ لایت شیائومی

ردمی واچ ۲ لایت، ساعت هوشمند محبوب شیائومی است که قابلیت‌های خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۳۵ اینچ اندازه دارد و از رزولوشن HD بهره می‌برد. این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری آب قابل استفاده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول شیائومی می‌توان به عمر باتری ۱۰ روزه، بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی و وزن ۳۵ گرمی آن اشاره کرد. کاربران دیجی کالا می‌توانند این محصول را با قیمت ۱,۸۷۵,۰۰۰ تومان از دیجی‌ کالا خریداری کنند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. اپل واچ اولترا ۴۹ میلی‌متری

ساعت هوشمند جان‌سخت اپل که برای استفاده ورزشکاران طراحی شده، به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۹۲ اینچ و رزولوشن ۴۱۰×۵۲۰ پیکسل از نوع Retina LTPO OLED مجهز شده است. باتری با ظرفیت ۵۴۲ میلی‌آمپر‌ ساعت هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید ۳۶ ساعت را دارد. طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی و فناوری‌های پیشرفته در این ساعت هوشمند در دسترس است. این ساعت هوشمند را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۳۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
رم متغیر گوشی چیست و چرا خراب می شود؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ، به خاطر ظاهر شیک و شباهت زیادی که به ساعت‌های مچی معمولی دارد میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. نمایشگر ۱.۴ اینچی فوق‌العاده سوپر امولد، پشتیبانی از جی پی اس، سیستم عامل WearOS، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۱.۵ گیگابایتی، وجود حسگرهای ژیروسکوپ، فشارسنج، سنجش اکسیژن و عمر باتری عالی از دیگر مشخصات مهم این ساعت سامسونگ به شمار می‌آیند. این محصول را می‌توانید از فروشگاه دیجی‌ کالا با قیمت ۶,۰۴۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. اپل واچ SE 2022

اپل واچ SE 2022 اپل، همانند دیگر ساعت‌های هوشمند این شرکت با قابلیت‌های بسیار خوبی روانه بازار شده است. مدل ۴۰ میلی‌متری این ساعت به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۷۸ اینچ و رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ پیکسل مجهز شده که روشنایی حداکثر ۱۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. قلب این ساعت هوشمند، پردازنده اختصاصی S8 اپل است. حالت‌های ورزشی بسیار متنوع، عمر باتری خوب و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت از دیگر مشخصات خوب اپل واچ SE 2022 تلقی می‌شود. این ساعت هوشمند را می‌توانید از دیجی کالا با قیمت ۸,۸۹۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Pro

این محصول از نمایشگر ۱٫۶۹ اینچی TFT بهره می‌برد، ۳۳ گرم وزن دارد و بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ که در این ساعت به کار برده شده، مکالمه‌ای با کیفیت بالا و بدون قطعی برای شما خواهد داشت. طول عمر باتری این ساعت امیزفیت در حالت استفاده معمولی تا ۱۴ روز و استفاده سنگین تا ۷ روز دوام خواهد آورد. از جمله قابلیت‌های این ساعت می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون، قابلیت نظارت بر استرس و کیفیت خواب اشاره کرد. این محصول با قیمت ۱,۴۴۹,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
پاور بانک خورشیدی، هوشمند، جیبی یا وایرلس؟ کدام را بخریم؟

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. گلکسی واچ ۳

این ساعت هوشمند نمایشگری ۱.۲ اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش آن ۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به داشتن گواهی ضد‌آب و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد. شما می‌توانید این ساعت هوشمند همین حالا با قیمت ۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. اپل واچ سری ۸ مدل ۴۵ میلی‌متری

اپل واچ سری ۸، جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که از نمایشگر ۱.۹ اینچی LTPO OLED بهره می‌برد. این ساعت هوشمند قدرتمند نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌هایی داشته که از جمله‌ی آن می‌توان به اضافه شدن سنسور دمای بدن و ویژگی تشخیص تصادف اشاره کرد. جدیدترین ساعت هوشمند اپل عمر باتری ۱۸ ساعته را ارائه می‌دهد که با بهره‌گیری از حالت صرفه‌جویی مصرف باتری این مقدار به ۳۶ ساعت می‌رسد. کاربران دیجی کالا می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان از دیجی‌ کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا