تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

بررسی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini؛ جمع‌و‌جور با GPS داخلی

ساعت‌های هوشمند برند امیزفیت به لطف قیمت مناسب و امکانات جذابی که ارائه می‌دهند، در چند سال اخیر موفق شده‌اند توجه کاربران زیادی را در سرتاسر جهان جلب کنند. خوشبختانه ساعت‌های این برند در بازار ایران هم به طور گسترده به فروش می‌رسند و می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. در این ویدیو ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini را بررسی می‌کنیم که در کل اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این ساعت بدنه‌ی بسیار ظریفی دارد و به همین خاطر بیشتر مناسب خانم‌ها و در کل افرادی است که مچ دست باریکی دارند. در کنار ظریف بودن، باید به پایین بودن وزن آن هم اشاره کنیم و وزن آن فقط ۳۱ گرم است. بنابراین عملا حضور آن را بر روی مچ دست احساس نمی‌کنید و این مشخصه هنگام ورزش کردن اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. برای فریم ساعت از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده و به همین خاطر وقتی آن را لمس می‌کنید، به راحتی می‌توانید کیفیت بالای آن را احساس کنید.

دکمه‌ی قرار گرفته در بخش کناری ساعت صرفا به صورت کلیکی کار می‌کند و چرخاندن آن کار خاصی را انجام نمی‌دهد. بندی که همراه با ساعت ارائه می‌شود، از نوع سیلیکونی است و عرض آن به ۲۰ میلی‌متر می‌رسد. بنابراین به راحتی قادر به خرید از بین بندهای متنوع و تعویض آن هستید. اگر از ساعت هوشمند در حین شنا کردن استفاده می‌کنید، باید بگوییم که این ساعت تا عمق ۵۰ متری می‌تواند در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان دهد.

شاید این مطلب جذاب باشد
بتای دوم iOS 16.1 با قابلیت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان عرضه شد

نمایشگر استفاده شده ۱.۶۵ اینچ اندازه دارد و اطراف آن حاشیه‌های نسبتا باریکی دیده می‌شود. این نمایشگر در کل کیفیت بسیار خوبی دارد و به همین خاطر کار کردن با آن لذت‌بخش است. اگرچه امیزفیت عدد دقیقی برای حداکثر روشنایی نمایشگر ارائه نداده، اما در کل زیر نور خورشید به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در ضمن قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم ارائه شده که اگر آن را فعال کنید، عمر باتری تا حدی کاهش پیدا می‌کند که این موضوع کاملا طبیعی است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ساعت‌های شرکت‌هایی مانند امیزفیت، عمر باتری بسیار بالاتر نسبت به ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل است. باتری درون ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini از ظرفیت ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و اگر به صورت معمولی از آن استفاده کنید، می‌تواند تا ۱۵ روز انجام وظیفه کند. اگر هم استفاده شما از ساعت سنگین باشد، عمر باتری به ۸ روز کاهش پیدا می‌کند که همچنان عدد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این ساعت، بهره‌گیری آن از GPS داخلی است. این مشخصه برای ورزشکاران اهمیت زیادی دارد زیرا برای ردیابی مسیر دیگر لازم نیست از گوشی استفاده کنند. از نظر ردیابی فعالیت‌های ورزشی، باید بگوییم که این ساعت قادر به ردیابی بیش از ۱۲۰ ورزش است و بنابراین در این زمینه محدودیت خاصی ندارد.

به طور کلی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini ارزش خرید بسیار بالایی دارد و اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند جمع‌و‌جور با قابلیت‌های جذاب و عمر باتری بالا هستید، این مدل را باید در نظر بگیرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شاید این مطلب جذاب باشد
آسانترین راههای تشخیص تلفن قاچاق را از طریق تلفن ثبت شده بیاموزید

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا