کالای الکترونیکلپ تاپلوازم جانبی

۱۰ تبلت محبوب در دیجی کالا (۱۴ آذر ۱۴۰۱)

خرید تبلت این روزها به دغدغه‌ی بسیاری از افراد تبدیل شده. عده‌ای برای درس و کلاس آنلاین فرزندشان به دنبال تبلت می‌گردند، عده‌ای دیگر دیوایسی با نمایشگر بزرگ برای طراحی و نقاشی دیجیتالی می‌خواهند و بعضی کاربران هم برای تماشای فیلم و سریال، انجام کارهای روزمره و گیمینگ، خواهان تبلت‌ هستند. در هر صورت اگر شما هم جزو یکی از دسته‌های بالا هستید، در این مطلب ۱۰ تبلت محبوب در دیجی کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی‌ کالا از تبلت‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند.

۱. تبلت سامسونگ گلکسی A7 لایت

این تبلت به صفحه‌نمایش ۸.۷ اینچی از نوع TFT مجهز شده است. در قسمت پشتی هم شاهد قرار‌گیری یک سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پردازنده‌ی Helio P۲۲T، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. این تبلت سامسونگ را می‌توانید همین حالا با قیمت ۴,۴۲۹,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. آیپد مینی ۸.۳ اینچی ۲۰۲۱ با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی

آیپد مینی ۲۰۲۱ مجهز به یک نمایشگر ۸.۳ اینچی است که رزولوشن ۱۴۸۸ در ۲۲۶۶ را ارائه می‌دهد. تبلت اقتصادی اپل از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی این محصول تراشه‌ی A15 بایونیک اپل است توانایی اجرای همه‌ی اپلیکیشن‌های سنگین را دارد. باتری این تبلت نیز ۱۰ ساعت شارژدهی را به همراه می‌آورد.  این محصول با قیمت ۱۶,۶۹۰,۰۰۰ تومان در دیجی کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
مینگ-چی کو: تمام مدل‌های سری گلکسی S23 به تراشه کوالکام مجهز می‌شوند

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. آیپد نسل نهم ۱۰.۹ اینچی

تبلت پرچم‌دار اپل به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیتی با ابعاد ۱۰.۹ اینچ و رزولوشن ۲۱۶۰×۱۶۲۰ پیکسل از نوع LED مجهز شده است. تراشه‌ی A13 بایونیک به عنوان پردازنده‌ی این تبلت به انجام وظیفه می‌پردازد. باتری خوب ۳۲.۴ وات ساعت، دوربین اصلی ۸ و سلفی ۲ مگاپیکسلی و سه گیگابایت رم را هم می‌توان از دیگر نقاط برجسته این تبلت به شمار آورد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۲,۳۶۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. گلکسی تب S6 لایت ظرفیت ۶۴ گیگابایت

تب S6 لایت که دیگر تبلت اقتصادی سامسونگ به شمار می‌رود، نمایشگر بزرگ ۱۰.۴ اینچی دارد و از رزولوشن HD بهره می‌برد. این تبلت قدرت خود را از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ می‌گیرد و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول شارژدهی طولانی ارائه می‌دهد و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی سیستم دوربین این تبلت را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. آیپد ایر نسل پنجم ظرفیت ۶۴ گیگابایت

در پنل جلویی آیپد ایر صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی با رزولوشن ۱۶۴۷۰×۲۳۶۰ پیکسل برای این تبلت در نظر گرفته شده است. در قاب پشتی این تبلت یک سنسور دوربین اصلی از نوع عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل تعبیه شده که توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. در بخش سخت‌افزاری هم این تبلت به یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های جهان، یعنی Apple M1 مجهز شده است. این محصول با قیمت ۲۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌ کالا در دسترس است.

شاید این مطلب جذاب باشد
نقد و بررسی پرفروش‌ترین تلویزیون های شیائومی سال 2023

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE

این تبلت پرچم‌دار سامسونگ در دو نسخه ۵G و Wi-Fi روانه بازار شده که نسخه ۵G از پردازنده خوب اسنپدراگون ۷۵۰G بهره می‌برد. این یعنی به لطف این قلب تپنده در کنار ۴/۶/۸ گیگابایت رم (به ترتیب برای نسخه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی) مشکلی برای اجرای هیچ کدام از نرم‌افزارها و بازی‌های اندروید نخواهید داشت. از جمله نقاط قوت این تبلت می‌توان به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی TFT LCD با کیفیت، بدنه زیبای آلومینیومی و باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ اشاره کرد که ۳ ساعته به طور کامل شارژ می‌شود. گلکسی تب S7 FE را می‌توانید همین امروز با قیمت ۱۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. تبلت سامسونگ گلکسی تب A8

این تبلت به‌ صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۰.۵ اینچ و رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. در قسمت پشتی هم شاهد حضور تنها یک سنسور با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل هم در این محصول تعبیه شده است. در بخش سخت‌افزاری هم به لطف حضور پردازنده Unisoc Tiger T618، گلکسی تب A8 عملکرد مناسبی برای انجام کار‌های روزمره و اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و محبوب دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر‌ ساعت هم نوید طول عمر مفید قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ صد درصدی می‌دهد. این تبلت سامسونگ را می‌توانید امروز با قیمت ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. تبلت سامسونگ گلکسی تب S7

گلکسی تب S7 یکی از تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌آید که مجهز به نمایشگر ۱۱ اینچی است و از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. حافظه‌ی داخلی این تبلت ۲۵۶ گیگابایت است. باتری خوب ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را هم می‌توان از دیگر نقاط برجسته این تبلت به شمار آورد. سامسونگ گلکسی تب S7 را می‌توانید امروز با قیمت ۳۰,۷۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

شاید این مطلب جذاب باشد
متا تأیید کرد؛ هدست متا کوئست بعدی در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. تبلت لنوو مدل Yoga Tab 11

تب Yoga Tab 11 یکی از محصولات اقتصادی شرکت لنوو است که با نمایشگر ۱۱ اینچ روانه بازار شده است. ظرفیت داخلی این تبلت ۱۲۸ گیگابایت است و تراشه‌ی هلیو GT90 به عنوان قلب تپنده‌ی این تبلت به انجام وظیفه می‌پردازد. دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن دقتی ۸ مگاپیکسلی دارد. یک باتری غیر قابل تعویض ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را به عهده دارد. این تبلت لنوو را می‌توانید با قیمت ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. تبلت هیوندای مدل Koral Pro 10M4 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

این تبلت به صفحه‌نمایش با ابعاد ۱۰.۱ اینچ و رزولوشن ۱۲۸۰×۱۹۲۰ پیکسل از نوع IPS مجهز شده است. در قسمت پشتی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۲.۱ مگاپیکسل در نظر گرفته شده توانایی ثبت تصاویر نسبتا قابل قبولی در نور روز دارد. برای دوربین سلفی هم شاهد حضور سنسور با رزولوشن ۰.۹ مگاپیکسل هستیم. از دیگر قابلیت‌های این تبلت می‌توان به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ خروجی HDMI و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. این تبلت را می‌توانید با قیمت ۶,۷۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا