تَلِنت (Talent)لپ تاپلوازم جانبی

گلکسی S21 FE در برابر شیائومی ۱۲T پرو؛ خرید کدام گوشی منطقی‌تر است؟

اگر در محدوده‌ی قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان به دنبال خرید گوشی مناسبی هستید، به احتمال زیاد گلکسی S21 FE و شیائومی ۱۲T پرو در بین گزینه‌های موردنظر شما قرار دارد. اما این دو گوشی در برابر یکدیگر چه حرفی برای گفتن دارند و خرید کدام مدل منطقی‌تر است؟ در این ویدیو به همین موضوع می‌پردازیم.

خرید شیائومی ۱۲T پرو از دیجی‌کالا
خرید گلکسی S21 FE از دیجی‌کالا

از نظر بدنه باید بگوییم که در کل بدنه‌ی گوشی سامسونگ کوچک‌تر و سبک‌تر است و بنابراین اگر وزن و اندازه‌ی گوشی اهمیت زیادی برای شما دارد، احتمالا این گزینه بهتر می‌تواند توجه شما را جلب کند. پنل پشتی گوشی شیائومی شیشه‌ای است ولی سامسونگ برای S21 FE از پنل پشتی پلاستیکی بهره برده است.

گوشی شیائومی مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ است و از نظر نرخ نمونه‌برداری لمسی که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد، عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود ارائه می‌کند. از سوی دیگر گوشی گلکسی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی است که رزولوشن آن به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ می‌رسد. در ضمن نمایشگر این گوشی مجهز به شیشه محافظ بهتری است و بنابراین در برابر ضربات و خط و خش مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد.

از نظر چیپست، شیائومی ۱۲T پرو یک سروگردن بالاتر از رقیب خود قرار دارد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ محسوب می‌شود و این در حالی است که در حال حاضر گلکسی S21 FE در بازار ایران همراه با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش می‌رسد که بسیار ضعیف‌تر از رقیب خود به حساب می‌آید. بنابراین اگر با گوشی کارهای سنگینی انجام می‌دهید و مثلا گیمر هستید، بدون شک گوشی شیائومی انتخاب بسیار بهتری خواهد بود.

شاید این مطلب جذاب باشد
دستبند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 3

از نظر دوربین باید بگوییم که شیائومی ۱۲T پرو از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این در حالی است که گوشی سامسونگ با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی راهی بازار شده است. با وجود برتری محسوس در زمینه‌ی دوربین اصلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ بهتر از اولترا واید ۸ مگاپیکسلی گوشی شیائومی عمل می‌کند. در ضمن باید به وجود دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری در گوشی سامسونگ هم اشاره کنیم که اثری از این دوربین در گوشی شیائومی نیست و به جای آن یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گوشی شیائومی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در عرض ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود. در طرف مقابل گوشی سامسونگ دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین در نهایت با توجه به تمام این مشخصات، شیائومی ۱۲T پرو گوشی بسیار جذاب‌تری است و در این محدوده قیمتی با فاصله‌ی زیادی بهتر از گلکسی S21 FE محسوب می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

شاید این مطلب جذاب باشد
فوران عظیم خورشیدی به مدارگرد اروپا برخورد کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا